היו"ר בפניה נרגשת לנשיא ארה"ב

"הנה ההצעה שלי לנשיא ה-44 של ארה"ב. תמורת 97 שנדיבריליון דולר ו-23 סנט, חברת מאני סאקר
(Money Sucker), תוכל לקנות את הונג-קונג ולהשלים את הרכישה כבר במהלך הקדנציה הראשונה של הנשיא", כך אמר היו"ר בכנס של יהודי צ'כוסלובקיה לשעבר ממדינות חבר הגאורגים. את הדברים מפרסם הבלוג טרה-בום.

בנאום ציין היו"ר כי סינים זה מצרך שתמיד אפשר לעשות איתו משהו ובמצבה הכלכלי הנוכחי של ארה"ב היא תזדקק להרבה מהם. מכיוון שהסינים עומדים להשתלט על העולם ממילא, אמר היו"ר, מוטב שלארה"ב יהיו כמה סינים לטובתה ובעיקר שיעמדו לרשותה כמה סינים זולים שיודעים את השפה. "האלטרנטיווה תהיה להיכנע למחירי המתרגמים לסינית", הדגיש. "אם המחיר לתרגום של עמוד מאנגלית לסינית יקפוץ מעל ל-100 דולר לעמוד, לא תהיה קדנציה שניה", ציין.

היו"ר הוסיף כי עלות ההצעה זהה לעלות של שבועיים תרגום מסמכים מאנגלית לסינית וכי באותו המחיר ממש יהיה אפשר להעביר את כל הרד-נקס שחיים ברחבי ארה"ב להונג-קונג, להביא במקומם סינים-בריטים מחונכים שלא יורקים על המדרכה, ואז לשלוח אותם, כלומר את הסינים-בריטים, לעיראק; כך לאף אחד באמת לא יהיה אכפת מהמלחמה הזו.

"מאני סאקר" תדאג למשא ומתן עם סין, תקים תשתית לקליטת סינים הכוללת סיור בצ'יינה-טאון וקערת אורז. "מדובר בהזדמנות חד-פעמית להתנעת הכלכלה האמריקאית", אמר היו"ר.

עד כה שתי מדינות חתמו על הסכמים לרכישת מדינות מידי "מאני סאקר": ישראל, שקונה את איסלנד ודנמרק, שרוכשת את סודן. מדינה גדולה נוספת אמורה לרכוש את אסיה בשבוע הבא אך היו"ר סירב לזהות את המדינה (הונגריה).

מלשכת נשיא ארה"ב טרם התקבלה תגובה.

שי אגסי, לעומת זאת, כבר גנב ליו"ר את הרעיון.

10 מחשבות על “היו"ר בפניה נרגשת לנשיא ארה"ב

  1. רוגל, מה יהיה. נדמה לי שאמרתי לך שאם כ"כ כואב לך לקרוא ידיעות שלי, אתה בהחלט מוזמן לוותר. לא הגעתי לעולם הזה כדי להכאיב לאנשים.
    ליאור, הלינק נשמט כי משום מה עורכי אתר דה מרקר לא שמו אותו למרות שהעברתי להם.

  2. זה מזכיר לי שיר של רנדי ניומן – Got to have a yellow woman, when you're a yellow man.
    אפרופו רנדי ניומן, מי שחושב ללכת כדאי שיקנה כרטיסים (אני חושש שיבטלו את ההופעה).

  3. אגסי הוא איש מדהים, שיש לו חזון מדהים ומצליח לשווק אותו בכל העולם. להוריד את הכובע. הבעיה עם הרעיון של אגסי היא יחידה: הוא מחליף תפוזים בתפוזים. במקום ההתמכרות לנפט, הוא מציע לארה"ב להתחיל להזריק חשמל. מה עדיף, הרואין או אדולן? לא בטוח שהנרקומנים לדלק האמריקאים ידעו את התשובה.

    מדינות שרוצות להשאיר אחריהן עולם טוב יותר, צריכות להתחיל להתרגל לגמילה הכואבת מדלקים מתכלים. הפתרון היחיד הוא שימוש באנרגיה מתחדשת, שזה דבר פתיר בדור שלנו, במיוחד אם יושקעו בו הסכומים הנכונים. כמו למשל 100 מיליארד דולר.

  4. רוגל, מה יהיה. נדמה לי שאמרתי לך שאם כ"כ כואב לך לקרוא ידיעות שלי, אתה בהחלט מוזמן לוותר.

    גיא – ראשית בהחלט וויתרתי ושנית ממתי מה שאתה כותב מוגדר בתור ידיעות?

  5. ילד ירוק (7) – אין סתירה בין אנרגיה מתחדשת וחשמל. תחנת כוח הידרואלקטרית מופעלת באמצעות אנרגיה מתחדשת, כך גם תאים סולריים ושבשבות. כל המתקנים האלה מייצרים חשמל. החשמל הזה לא מועיל לנו אם המכוניות ממשיכות לנסוע על נפט, נכון? אני לא מצליח להבין למה אתה מתנגד למכוניות מונעות בחשמל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *