בית ספר לתוכן שיווקי

אתר מקו עלה באיחור אופנתי של שנה-שנתיים. אצל גלמור אפשר לקרוא ניתוח מדוקדק של עמוד הבית. הניתוח שלי קצת פחות מדוקדק, אולי בגלל שמה שמיד תפס אותי הוא ההדר של מקו.

בית ספר לפוקר של עידו רוזנבלום! הו! זה משהו שאני חייב לראות.

אז נכנסתי לכתבה, שהייתי שמח לעשות אמבד לוידאו שלה אם האמבד היה עובד (הוא לא) בה מסביר רוזנבלום איך "מרימים משחק פוקר". אני לא רוצה לחוות את דעתי על ההפקה של הוידאו הזה, באמת שלא, רק אומר שרק בסוף הקטע (כן, צפיתי בכולו) הבנתי מה פשר כתבת הוידאו והטקסט המד-הים שמלווה אותה וומה הסיבה ש"בית הספר לפוקר" זכה לכבוד יוצא הדופן להופיע בראש עמוד הבית של מקו בשעות הראשונות להשקת האתר. הנה מה שמופיע בשניות האחרונות של כתבת הוידאו:

בימים אלו מגייס הגלוב 3 שנדיבריליון דרכמות להקמת אתר תוכן חדש, "מניש" (שם זמני). מקורות המקורבים ליו"ר מסרו כי הקונצרן ישתמש בטאלנטים שחתומים אצלו על חוזה טאלנטים במסגרתו הם עסוקים בהפגנת הממממ, הטאלנטיות שלהם ואלו יככבו בכתבת השער "איך להרים משחק סטנגה" (בחסות "צביקה כדורגל – שירות ללא פאוולים").

23 מחשבות על “בית ספר לתוכן שיווקי

  1. לא הצלחתי לראות את הוידאו המדובר, בגלל שהוא נחסם ע"י מנגנון סינון באתר שמרשה צפייה נוחה רק למשתמשי מיקרוסופט. טוב שלא פיספסתי שום דבר.
    מה שמוביל לשאלה: מי צריך טאלנטים? מספיק שהגלוב יאמץ את הסמן האולטימטיבי לאתר מצליח בישראל: שימוש ב-castup להזרמת וידאו.

  2. מה שאני לא מבין, איך אחרי שנתיים, כל הכסף שמגיע מהתוכן השיווקי, וכל הטאלנטים שהושקעו בטאלנטיאדה הזאת – עדיין כשאני נכנס לאתר אני מקבל שאני צריך להתקין פלאגין, ואז מקבל הודעה שהוא לא קיים. בחיי שאני לא מבין את זה.

    ומישהו יכול להסביר לי למה אתרים ישראלים שמשלמים הרבה כסף לספקים, נאלצים בסופו של דבר לשים את הלוגו של הספק בתחתית הדף שלהם? למה אף אתר שמכבד את עצמו בעולם, לא עושה כאלה דברים?

  3. ר"ש,

    אחרי שהיו"ר ניסה להרוויח כמה דרכמות מ-SEO (המובטלים של ימינו) באת לעזרתו ועלי זה פעל. הלכתי לאתר כדי לראות את בר רפאלי מתפתלת ומורידה ג'ינס.

    אז רק רציתי להגיד שאתה שקרן ורמאי. במקום בר רפאלי ראיתי את המילים "חשיפה! תאגיד פיננסי מעדיף סטודנטיות" מופיעות שוב ושוב ושוב (ושוב ושוב ושוב).

    אני לא מבין, יש תאגיד פיננסי שמעדיף סטודנטיות על פני בר רפאלי?

  4. אבל אפשר לראות וידאו באתר

    פשוט להתקין את הפלאג אין של מדיה פלייר 11
    ולראות וידאו בפיירפוקס

    (אחד שדאג שיהיה וידאו ורואה אותו יופי בפיירפוקס)

  5. אם חובה עליך רוצה לעבוד עם מדיה פלייר בוידאו ואלה ההנחיות שמקבל המפתח, נכון להיום, אין ברירה אלא לעבוד עם פלאג אין עבור פיירפוקס שמספקת מייקרוסופט
    כדי להראות וידאו

    ולמי שאומר שהפלאג אין לא קיים, תעשה manual install בפיירפוקס ותגיע למקום שמאפשר להוריד את הפלאג אין

  6. הפלאגין קיים. אבל בוא נראה: יוטיוב, Vimeo, קומדי סנטרל (דיילי שואו, סאות' פארק), סי אן אן, Revision3 – כל אלה משדרים וידאו בפלאש בלי שום בעיה. אז שאני אתקין פלאגין במיוחד בשביל מאקו? בהצלחה*, חבר'ה.

    ____
    * וכשאני אומר בהצלחה, אני מתכוון "תקפצו לי".

  7. לכל העוזרים בנושא הפלאגין – תודה הרבה. הדיון היה לא על איך אפשר להתקין פלאגין, אלא על שימושיות במאה ה-21. תמיד אפשר לפתוח את האתר באקספלורר, אם הוא באמת שווה משהו.

    דרך אגב, מעניין אותי לדעת מי עושה להם קידום אתרים, כי קודם כל אין לו קרדיט ברשימת הקרדיטים הארוכה למטה, ודבר שני, מומלץ להכנס לכתבות שונות ולהסתכל על אורך הלינק (לסקרנים במיוחד: לחצו על עמוד האודות).

  8. מומי והחתול: תיקון קל – אם אתה משתמש בלינוקס אין אקספלורר וכמובן שאין פלאג-אין של מיקרוסופט. וידאו בפלאש – הסטנדרט דה-פקטו לשידור וידאו ברשת – עובד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *