איזה בידור

אני חושב שאהוד אשרי היה זה שתיאר את כתבת הפלילים של גלי צה"ל, הדס שטייף, כבדרנית של מהדורת הבוקר. היא מגיעה דקה לפני שמונה ושופכת את כל הבדיחות המה-זה מצחיקות שהצטברו ביומן הלילה של המשטרה. גם הסגנון שלה נורא מצחיק.

"שוטרי משטרת בת-ים נדהמו כאשר לתחנה נכנסו אם ובנה. מסתבר שהבן בלע שני קילו של מסמרים והאם ההמומה לא ידעה מה לעשות. השוטרים, הזעיקו את אנשי מגן-דוד אדום שהגיעו עם מגנט ענק ושלפו את המסמרים מבטנו של הבן. מה שבטוח הוא שהילד השובב לא יצטרך תוספת ברזל".

באופן קבוע, אם יוצא לי להאזין למהדורה, אני מחליף תחנה כאשר מגיע הקטע שלה; אני פשוט לא סובל את הסגנון שלה. הבוקר הייתי עייף מדי מכדי ללחוץ על הכפתור של התחנות באוטו ולכן נאלצתי לשמוע את הסיפור הבא (מצטט מהזיכרון את עיקרי הדברים):

אשה אחת חזרה הביתה ופגשה פורצת בלונדינית כשהיא לבושה רק בבגדיה התחתונים. האישה ניסתה לתפוס את הפורצת אך לא הצליחה. המשטרה שמיהרה להגיע למקום תיחקרה את הבעל שהתעורר מהמהומה. כאשר האישה לא שמה לב, אמר הבעל לשוטרים כי אשתו הפתיעה אותו כי חזרה מוקדם הביתה וכי הפורצת היא בעצם המאהבת שלו. השוטרים קרצו לבעל ואמרו לאישה כי 'ימשיכו בחיפושים'.

כמה נחמד שכעת האישה שומעת את הדס שטייף המשועשעת מספרת את הסיפור בגלי צה"ל.

11 מחשבות על “איזה בידור

  1. נפתח בהצהרה: אני לא מחבב את שטייף, מעולם לא חיבבתי וכנראה שזה לא ישתנה בעתיד. לא אוהב לשמוע אותה מדברת או לקרוא אותה, לא אוהב את סוג הסיפורים-המה-זה-מצחיקים-שפעם-היו-קוראים-להם-פיקנטיים-ומשלבים-אותם-ב"לאשה". לא אוהב את טון הדיבור שלה, את החשיבות המופרזת שהיא מייחסת לעצמה ואת ההתנהלות הכללית שלה.

    ועכשיו לעניין. שמועות זה פויה ואנחנו לא עוסקים בתחום, אבל אני מכיר לא מעט אנשים שמכירים אותה אישית, שציינו כי מדובר בדרמה-קווין רצינית, שבהחלט לא נעים לעבוד איתה.היא אמנם אשת מקצוע (והם לא ציינו באיזה מקצוע מדובר), אבל לא אחת שכדאי להזמין אותה לסשן טאקי סוער.

  2. באמת שאני לא מכיר אותה באופן אישי וגם באופן מקצועי מעולם לא נתקלתי בה. יכול להיות שהיא מותק של בנאדם.

    כתבתי את מה שכתבתי כצרכן של המוצר שלה, כמאזין.

    וכצרכן, המוצר שלה דוחה אותי.

  3. בסה"כ מדובר ב-30 שניות מתוך מהדורה שלמה. בכל כלי התקשורת (גם דה מרקר וגלובס הנישתיים) יש מוצרים מסוגים דומים.

  4. קודם כל זה לא הופך את זה ל"בסדר".
    שנית, היא כתבת הפלילים. פלי-לים. היא מדווחת בפינה הזו על מעשי שוד, גניבה, פריצה, אלימות והכל בטון מחויך עאלק תשמעו בדיחה.

    "מומו שמומו הוא דמות עבריינית המוכרת היטב בחולון. אתמול, הסתובב שמומו עם שני מאבטחיו עד שלפתע הופיעה מכונית שחורה וניסתה לדרוס אותו. שמומו, נדחף על ידי מאבטחיו אל המדרכה ולא נפגע. לאחד מהמאבטחים לעומת זאת נשברה הרגל. ככה זה שאתה לא מסתכל ימינה ושמאלה לפני שאתה חוצה את הכביש כשלצידך עבריין צמרת. ושיהיה לנו יום שקט ובטוח".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *