פחד ואימה במחצ'קלה

המבזקים המתגלגלים להם בצד ימין בעמוד הבית של למהנט אמורים להיות השפיץ הזריז של אתר החדשות של המדינה. המבזק הוא האמצעי היעיל ביותר להעביר ידיעות קצרות וחשובות לידיעת ציבור הגולשים, ובכך להכריז: אני ראשון!!!!!1. למרות זאת, קשה להתנער מהתחושה, שהמבזקים בלמהנט הם פח-הזבל הכי הזוי לידיעות חוץ ופנים, סוג של בור אשפה לתוכו מושפרצות ידיעות שהדרך היחידה להסביר איך הן הגיעו למעמד של מבזק היא לעשות בדיקת אלכוהול לעורך שהעלה אותן. הנה מבזק אופייני:

שוטר ואזרח נהרגו מאש שנפתחה לעבר ניידת משטרה במחצ'קלה, בירת מחוז דאגסטן ברוסיה. כך דיווחה סוכנות הידיעות אינטרפקס.

עכשיו אני שואל, לא באמת, כאילו, מה? מה קורה כאן? נו, ברצינות!

שוטר ואזרח נהרגו (אכן טרגדיה) מאש נפתחה לעבר ניידת משטרה (שזה ממש נורא) במחצ'קלה (אה?!?!?!?) בירת מחוז דאגסטן (מה זה זה???) ברוסיה. בהמשך ניתן פירוט מדהים של הידיעה:

"אלמונים פתחו באש מקלעים לעבר רכב משטרתי. שוטר ועובר אורח נהרגו ושני שוטרים נפצעו והועברו לקבלת טיפול בבית חולים", אמר נציג של המשטרה לסוכנות.

כלומר לא מספיק שהחלק הראשון סתום והזוי לחלוטין, חוזרים עליו פעם נוספת!

זו ידיעת פלילים מתחתית העמוד התשיעי בעיתון המקומי במחצ'קלה (אה?!?!?!?!) בירת מחוז דאגסטן (מה זה זה???) ברוסיה והיא מגיעה למבזק בלמהנט? מה השלב הבא: דיווח על שוד מספרה במחוז צ'ינגלונג בירת צ'אנפנדנג שמזרח סין?

עדכון: כתבנו לענייני בריאות מוסר כי הבוקר חלה הדולר בסכיזופרניה במבזקי למהנט. הוא עולה בכותרת יורד בטקסט ומשנה את ערכו בשניהם מ-3.984 ל-3.948.

שמישהו יתן לעורך המבזקים קצת לישון. באמת נו, רחמים.

25 מחשבות על “פחד ואימה במחצ'קלה

  1. ואיפה, איפה לעזאזל אמו האומללה של השוטר שנמכרה לסוחר פרוות תמורת 40 קופיקות, 30 תמורתה ועוד עשר תמורת השומה הגדולה להחריד ליד הנחיר הימני שהיה צורך בעגלה וסוס רק בשבילה, הא? איפה?

  2. מה הקשר? טרור איסלמי, זה הקשר. דגאסטן הוא מחוז, סמוך לצ'צ'ניה, שיש בו כמות נכבדה של מורדים מוסלמים שעוסקים למחייתם בחיסול שוטרים רוסים. בקיצור, "הנה עוד פיגוע איסלמי שלושה ימים אחרי הפיגוע בהודו", כמובן תוך השמטת כל המידע הרלוונטי שאני בטוח שהופיע באיי.פי. או רויטרס או מה שלא היה המקור.

  3. זה מה שקורה כשעושים אוטסורסינג של עריכת המבזקים לחברה הזולה ביותר שבמקרה נמצאת בדאגסטן.

  4. יובל, אתה צריך להיזהר בפוסטים שלך ולרחם על המבזקנים של וואי-נט. הם כבר פוטרו בגלל פחות מזה (ובל נשכח שרק אתמול האנדוור היתה אמורה לנחות – ולא נחתה בסוף. שזה פוטנציאל לעוד פאדיחה של "נחתה בשלום").

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *