עוד לוגו אחד קטן. ממש קטן!

לא ברור לי איך זה קרה, אבל מצאתי את עצמי בוהה במשך 30 שניות במשחק כדורגל. אחרי 30 שניות הבנתי שבעצם, אני לא בוהה במשחק. אני בוהה בחמש שישיות של משחק מכיוון ששישית מהמסך הוחרמה לטובת שורה של הודעות, לוגואים, מידע סטטיסטי ופרומואים. הנה תראו בעצמכם.

אז מה היה לנו כאן? (מימין לשמאל):

1. לוגו של הטוטו. חשוב? נורא חשוב.
2. שעון. שעון זה דבר חשוב. צריך לדעת עוד כמה זמן נותר לשעמום.
3. שמות הקבוצות. זה דבר חשוב. כדי שנדע מי לא יבקיע נגד מי שלא יבקיע.
4. תוצאה. הכי חשוב תוצאה. אחרת איך נדע שאפס אפס?
5. ספירה לאחור מתי "היא" חוזרת. חשוב? נורא חשוב.
6. לוגו של התוכנית ה"היא". חשוב? נו, כאילו, הכיחשוב!!
7. לוגו של הערוץ המשדר. אי אפשר בלי.
8. כיתוב שאומר שזה שידור חי. כאילו, ברור!

ואני אומר, לדעתי, יש כאן ניצול לא נכון של המסך. שגוי. יש פה חוסר ניצול מקום משווע שלתוכו ניתן היה להכניס הרבה יותר לוגואים, לקחת יותר כסף מספונסרים, להעלות את הרווחיות של השידור (שאני מבין שלא מכניס הרבה כסף באחרונה ולכן יש לערוץ 10 סכסוך עם ההתאחדות לכדורגל) וגם ליהנות ממשחק כדורגל ישראלי טיפוסי.

הנה ההצעה שלי:

עכשיו גם אפשר לראות את המשחק (יש מספיק מקום מצד שמאל לשחקן רזה ומצד ימין לעמוד שמסמן את נקודת הקרן) וגם אפשר להתפרנס כמו שצריך מחסויות.

הכל צריך להראות להם, הכל.

20 מחשבות על “עוד לוגו אחד קטן. ממש קטן!

  1. עוד יתבעו אותך על פגיעה בשמם של הלוגואים…. יא אללה אי אפשר לחיות פה יותר בלי שאיזו פרסומת תקפוץ עלייך. וגם הטלוויזיה חרה. דרך אגב, השידור אולי חי, אבל השחקנים נראים מתים.

  2. לדעתי אתה טועה יובל, חוץ מהלוגואים של הישרדות כל השאר חשובים, בהקשר של המשחק. אתה לא יכול לצפות במשחק בלי שאר המידע. וכמובן שלוגו הערוץ עצמו לא יירד… בכל מקרה, לדעתי זה עוד טוב לעומת מה שבערוץ 2 עושים עם האח הגדול והגמר… ולהזכיר לך מה היה שבוע לפני האח הגדול? "עוד 6 ימים, 22 שעות, 15 שניות, 74 מאיות, 46 עשירית המאיות לאירוע הפתיחה של האח הגדול"… שהיה עוד יותר נורא… וכמובן אירוע שקורה כל 3 חודשים בהקשר של כוכב נולד או נולד לרקוד או רוקדים עם כוכבים או וואט אבר.. או שזה מודיע לך שנתיים לפני הפתיחה של העונה או חודשיים לפני הגמר..

  3. אחד העם – אשתדל להיות פחות צפוי להבא. נניח אכתוב: "תראו איזה יופי שהשתלטו לנו על המסך!!!", אחחחחח זה יהיה בלתי צפוי!

  4. אוי, למה מחקת? לא הספקתי לקרוא..
    אבל תכלס השמות של הקבוצות, התוצאה והשעון של המשחק זה די הכרחי. הייתי כועס אם לא היה את זה. "טוטו" זה מיותר, "10" זה מובן, והישרדות זה די מוגזם (מילא שישימו ככה שעם לחיצה על השלט אפשר להסיר את זה. שגם זה מעצבן אבל מילא).

  5. שמע, צחוק צחוק, זה יכול להיות רעיון מצויין לא להראות את התוצאה אם היא 0:0.
    רק מרגע שהובקע הגול הראשון צריך להראות את התוצאה, לטובת המתעניינים.
    זה גם יחסוך בהפרעות על המסך וזה גם פחות פאדיחות לשחקנים.

  6. אני עם טל.
    אפשר היה לוותר על כל חלק שהיה שמה.
    השעון – כל כמה זמן מזכירים את השעה גם ככה ואפשר פשוט להציג אותו כל כמה זמן במקום כל הזמן.
    תוצאה – כל עוד אפס-אפס לא מציגים.. אחר כך מדיי פעם.
    כל השאר דיי ברור.
    מצד שני אפשר היה לוותר גם על התוכן מבחינתי:P

  7. הסמל של הטוטו -זה לא לוגו שערוץ 10 שם מבחירה אלא כחלק מההסכם, בכל זאת זה "ליגת טוטו" , לפעמים אפשר לראות שם פרסות מסוימת (בחלק מהמשחקים) השנה לא זכור לי שהיה שנה שעברה זה היה נהוג.

    בקשר לשאר הדברים שעון ותוצאה זה נהוג, זה מקובל, זה הכרחי.
    הלוגו של הערוץ נו, מישהו יותר על זה?
    והקידום של הישרדות? וואלה אני בעד שיופיע ככה, סטטי לא יזוז אפשר להתרגל , זה עדיף על הפופאפים שקופצים על כל המסך ומסתירים את כל התוכנית

  8. שעון ותוצאה זה די הכרחי. אני צופה בלי קול (זה משדרג את המשחק ברמות מרשימות) ועם הרבה הפסקות: זיפזופים, ילדים וכדומה. ככה שזה משאיר אותי בהקשר הנכון. השאר- מיותר ומעצבן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *