שירת הטוקבקים

הכתבת הכי גורעה שיש בגללה עזבתי את ערוץ 2; יונית היא לא שמאלנית- היא שמאל קיצוני ויש לנו מספיק קיצונים במדינה; טובל ושרץ בידו …להעיף גם את שלומי אלדר לאלתר!!; בסך הכל אנשים לא אוהבים אותה והיא מעוררת אנטגוניזם- ולכן לא מתאימה; יונית לוי צריכה לעבוד באלג'זירה – צבועה ושמאלנית קיצונית!!; תפנימו,עם ישראל שונא את מי שמזדהה עם אויבי ישראל; דיי לשמאלנים הפלצנים…; שום תמיכה ושם בטיח היא צריכה לעוף לכל הרוחות; קריינית איומה, ללא קשר לדיעותיה. "שורה ראשונה" בתחת שלי אולי; לאיזה תחת התכוונת ? לעליוון או התחתון אצלך?; לתחת העליון כי בתחת התחתון אתם אוהבים לקבל; ואימא שלך באיזה שורה בדרייב אין עשתה אותך?; כל התשקורת מתאחדת לפני המפלה הגדולה; מה זו ההתרפסות הזו כלפי יונית ……….צריך להעמידה במקום; כי אתם כמו חיזבאללה, קבוצה קטנה ששולטת במדינה שלמה; בקרוב נתניהו ישבור את מונפול השמאל בטלוויזיה; צריך להדיח ומייד את יונית לוי או לשלוח אותה לעזה ומייד; עדיף שנשלח את הוריך לעזה על הפשע שהולידו אימבציל כמוך; תחליפו אותה ומהר!!!; ואת מי נשים מכוערת כמוך? עם קצה מקל של מטאטא לא הייתי נוגע בך; ערוץ2=אל ג'אזירה. ערוץ 10=אל מנאר, ערוץ1-ראמאטן; == יונית – לכי הבייתה !!! אינך רצויה יותר !!! ==; תשקורת שמלאנית ומגעילה…עם ישראל לא סובל אותכם; רק בתי דין שדה וגיליוטינות יעקרו את כנופיית תבוסה עכשיו מחיי היהודים; יונית השמלאנית לא אוהבת את צ.ה.ל…את אישה מגעילה; קאפו אתרוגן אברמוביץ' הרבה יותר מסוכן מיונית לוי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!; יונית הביתה – לעזה. שם ביתך שם עמך; אפס סובלנות לתקשורת הרקובה והבוגדנית סייענית האוייב !!!!!!!!!!!!!!!!!; עם ישראל מתעורר ובועט את התקשורת הרקובה לכל הרוחות; רובכם בכלל לא יהודים. קחו את הדרכון הפולני וחזרו לכפרי אבותיכם ברוסיה; דבילי אתה ודיבילי מי שהביא אותך; רק פינוי ניקוי של חלאות השמאל אל אחיהם בעזה יביא בטחון ליהודים; סייענית אוייב בזויה; לא יתכן שמגישת חדשות בישראל הינה פרו פלסטינית; עם של מטומטמים – תכף יצביעו שיוסי בובליל יגיש את המהדורה; כל התשקורת בגלגול הקודם היו הקאפו בשואה; ליבה של יונית עם החמאס אז שתלך לשדר חדשות עם הנייה; שמאאאאאאאאאללללללללללללללללללללללללללל.

(מתוך 536 התגובות לידיעה באתר NRG על תמיכת ערוץ 10 ביונית לוי)

21 מחשבות על “שירת הטוקבקים

  1. אני חושבת שהטוקבקים (במיוחד אצלינו) מוטים הרבה יותר ימינה מליברמן בגלל איזושהי התארגנות מאוד מסודרת בתחום הזה. לא ייתכן שרוב האוכלוסייה בישראל חושבת שפצצות אותם ורצח המוני הם פתרון לבעיה הישראלית-פלסטינית. יש לי תיאוריה כזו שיש מחתרת טוקבקים של הימין הקיצוני.

  2. אתה משתפר אדון יובל – פוסט בסגנון חדשני- שחיבר אותי (סחתיין על הסוגריים ובהם הלינק לנרג) לעניין שלא ידעתי שקיים – ועכשיו גם הבנתי את הבדיחות אתמול בארץ נהדרת בנוגע אליה.

  3. ואני, אני עדיין המום מכל ה Cut & Paste שהשקעת בפוסט הנוכחי. כן, אני יודע, הנושא הוא חשוב ובעוכרינו וכו', אבל כל כך הרבה מאמץ להשקיע – כל הכבוד.

  4. צריך אולי לעשות מחקר לבדוק אילו אנשים כותבים טוקבקים. לא יתכן שהדיעות הן כל כך אחידות לכיוון אחד.

    עכשיו יותר לעניין, יש איזה וידאו שמראה מה בדיוק קרה שם עם יונית? את המהומה שמעתי אבל מה בדיוק קרה?

  5. מספיק כבר עם הפוסטים האנטי פטריוטיים האלה!

    אני מתחיל עצומה להחלפת יובל ביו"ר שלא יסית נגד המלחמה

  6. זה לא סוד – יש התארגנות של גורמי ימין מחד וגורמי שמאל מאידך לרשום טוקבקים בנושאים אלו ואחרים. ויש הגיון מאחורי זה:
    1. כשאדם קורא באינטרנט הוא פחות סבלני מאשר כשהוא קורא בעיתון (מחשב זה מולטי-טאסקינג, המסך מקרין ולא מחזיר קרינה ולכן פחות נוח וכיוב') ולכן הוא הרבה פעמים ילך לדברים הקצרים יותר. בהרבה עיתונים (גם במדיה הקלאסית וגם בחדשה) יש כבר פיסות מאמר קטנות שתופסות את עינו של הקורא המרפרף אבל באתר האנרגיה יש טוקבקים.
    2. אנשים רוצים תמיד להיות חלק מקבוצה ולכן יסתכלו לראות מה הרגשתם של אחרים בנושא עליו הם קוראים. התמימות של אנשים שטוקבקים הם באמת תגובות של אנשים אמיתיים (בחלק מהמקרים כן, אבל בדרך כלל לא) מביאה אותם לקרוא את הטוקבקים ומכאן מביאה את ההתארגנויות של גורמי הימין והשמאל לכתוב טוקבקים מטעם.

    לא תמיד תוכן גולשים זה טוב. אתרי חדשות זה לא כמו הגלוב.
    אני מעריך יותר אתרי חדשות שמכריחים אותי להקליק על לינק כדי לקרוא טוקבקים.

  7. לפני כמה פוסטים לדעתי בדיוק התנהל כאן ויכוח על הקשר בין עברית לרמה אישית. אני חושבת שזה די סוגר את הדיון. מצמרר משהו.

  8. צריך לעשות מאוסף המשפטים האלה שיר, משהו בסגנון "שירת הסטיקר" של הדג נחש.
    יש משהו פואטי ב"רק פינוי ניקוי של חלאות השמאל אל אחיהם בעזה יביא בטחון ליהודים"…

  9. אני חייב להודות, יובל שכאשר קראתי את תחילת הפוסט ברס"ס היה חלקיק שניה שתהיתי אם באמת *אתה* עזבת את ערוץ 2 בגלל יונית.

  10. נטע – אנחנו עובדים על זה כבר שנים. כתב היד תקוע בהגהות בשל ויכוחים מהותיים כמו כמה חחחחחחחחחחחחחחח אחרי כל פ, או האם נחוצה אחידות בסימון !!!1!אחד או שיש לבדוק כל מקרה לגופו.

  11. תמשיכו לעצום עיניים, אני לא בעד צורת התבטאות וולגרית שכזו, אבל כל הטוקבקים האלה לא נראים לכם הגיוניים? תבינו כבר שהעם ימני, והשמאל הוא בסה"כ 3 אחוזים. מאוד נח להתמודד מול חבורת טוקבקיסטים. אם היו אלו מגיבים מטעם, לא היו בוחרים להתבטא כך כי הם "יורים לעצמם ברגל". אתם נדהמים ומסרבים לקבל את מה שעיניכם רואות? אני נדהם מהתגובות שלכם כאן, מבחר:

    אני חושבת שהטוקבקים (במיוחד אצלינו) מוטים הרבה יותר ימינה מליברמן בגלל איזושהי התארגנות מאוד מסודרת בתחום הזה. לא ייתכן שרוב האוכלוסייה בישראל חושבת שפצצות אותם ורצח המוני הם פתרון לבעיה הישראלית-פלסטינית. יש לי תיאוריה כזו שיש מחתרת טוקבקים של הימין הקיצוני.

    צריך אולי לעשות מחקר לבדוק אילו אנשים כותבים טוקבקים. לא יתכן שהדיעות הן כל כך אחידות לכיוון אחד.

    כשאלה האנשים שהיא מעצבנת, בטוח שהיא עושה משהו נכון.

    התמימות של אנשים שטוקבקים הם באמת תגובות של אנשים אמיתיים (בחלק מהמקרים כן, אבל בדרך כלל לא).

    לפני כמה פוסטים לדעתי בדיוק התנהל כאן ויכוח על הקשר בין עברית לרמה אישית. אני חושבת שזה די סוגר את הדיון.

    אתם פשוט מסרבים להודות באמת, אם תתייחסו לרגע אל תוכן הדברים ולא אל דרך ההתבטאות, תבינו את המציאות בצורה יותר נכונה. אתם הקיצוניים בדיעותכם. האנשים האלה מגיבים רק כאשר חמתם עולה לראשם (בצדק?). אבל האם ניסיתם פעם להתמודד עם מה שיש להם להגיד באמת ולא בתגובות?

    נ.ב.
    אני לא רואה ערוץ 2 כבר מעל 10 שנים (אני בן 28) בגלל שהוא ערוץ רדוד שמוביל את העם שלנו אל תהום. ובנוסף, שמאלנים מדי לטעמי. מחאה חברתית בריאה ולגיטימית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *