גם השעון המעורר הוא חברתי. מה הלאה?

מומי והחתול שלח לי קישור לאתר האינטרנט sleep.fm המציג את עצמו כ"שעון המעורר החברתי". בשלב הזה השירות עדיין נמצא בבטא אבל הרעיון פשוט: למה לכם להתעורר עם השעון המעורר שלכם שודאי עושה צלילים מעצבנים? מדוע שלא תיתנו לחברים שלכם להקליט הודעה ולשלוח אותה אליכם והיא תעיר אתכם במידה ואתם לדוגמה ישנים עם המחשב ליד המיטה? נכון הגיוני!?

הנה, תראו הדגמה בסרטון בו מוצג חייל שמשרת בעיראק או באפגניסטן, ושם כידוע ישנים תמיד עם מחשבים ניידים ליד המיטה, והילד של החייל שולח לו צלצול שמעיר אותו לקראת עוד יום של ציד אוסאמה.

מעבר לעובדה שאין כאן שום דבר חברתי (במובן של רשת חברתית) ואני לא רואה שום מודל עסקי באופק (מודל עסקי? טפו!), זו דוגמה לכך שהמונח Social לגמרי קפץ על הכריש ולכן אין זמן טוב מזה לבדוק מה יהיה הדבר החברתי הבא: אני חושב שטישו (אנשים יחפשו חברים לפי צבע הנזלת שלהם. איחחחחח!) או קלמנטינות. כן, קלמנטינות! מה אתם עושים כזה פרצוף מופתע?

16 מחשבות על “גם השעון המעורר הוא חברתי. מה הלאה?

  1. שעון מעורר יכול להיות חברתי. יש קבוצות דיון של אנשים שקמים בחמש וחצי בבוקר, וכולם שם שונאים את אלה שקמים בעשר. יש ויכוחים מלומדים מה עדיף: צלצול צורמני שמקפיץ אותך בבהלה, מוזיקה קלאסית להתעורות רגועה, או שאולי עדיף רדיו עם יומן הבוקר. קבוצות של אספני שעונים מעוררים, האקרים של שעונים (השעון המעורר שלי מריץ לינוקס וכו'), וכמובן שוק עירני (פחחח) של יד שניה ושעוני וינטג'. השמיים הם הגבול!

  2. אני אישית מתעורר עם ACE OF SPADES בסלולרי. גם יובל, אני לא בטוח מה המקבילה העברית ל JUNP THE SHARK, אבל לקפוץ על הכריש, זה בטוח לא.

  3. נראה לי שהדבר הבא יהיה שילוב של שני טרנדים – הריאליטי החברתי.
    בכל שבוע אנשים צריכים להסיר חבר אחד ממערכת חברתית אחת לבחירתם. השניים האחרונים שיישארו חברים ייאלצו להתמודד ראש בראש על מי ישיג יותר מהחברים שלו בחזרה בתוך 24 שעות.

  4. לגמרי. אם אשתי (בעלי, בעצם) והבת המדומיינת שלי היו מעירים אותי ככה, נראה לי שגם אני הייתי מעדיפה להישאר בעירק.

  5. זה עוד יכול לעבוד. הרעיון, לא היקיצה…נשמע לי ידידותי מדי לקום עם החבר'ה, יותר יעיל שעון שצורח עלייך והחידוש שמצאתי ברשת לא מזמן: שעון שאם אתה מעיז ללחוץ על "נודניק" (מה שנקרא סנוז) הוא קופץ מהשולחן (יש לו גלגלים! זה אמיתי) ומתגלגל בכל החדר תוך כדי צילצול צורם במיוחד. זה יעיל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *