כבוד למוסיף

תגובתו של מוסיף, יקיר הקונצרן (והדובר הרשמי שלו), בפוסט הזה, מצוטטת בערוץ "הרשת" של אתר האנרגיה (יש לגלול את העמוד למטה).

כבוד.

עדכון: יקירת הקונצרן והמנקה שלו (מה נסגר? את לוקחת את התפקיד?), הגברת עם הכי הרבה כינויים בגלוב, פרסמה כתבה מעניינת באותו הערוץ.

עדכון 2: קראתי את התגובה של "מיכלי" בפורום הקפטן לכתבה ואני רוצה לומר לך אדר, שאני לא לגמרי בטוח שכדאי להשקיע בה מאמץ (נראה תוך כמה זמן היא תצוץ פה עם התגובות הטרוליות שלה).

15 מחשבות על “כבוד למוסיף

  1. מצטרפת לגרופיז ושוקלת לפצוח בקמפיין – "מוסיף" מתלונן על תנאי העסקה של טוקבקיסטים כל הזמן. מן הראוי שיפצח גם בבלוג משלו, או יתחיל לקשר אליו אם יש כזה כבר.

  2. מה פתאום! אם יפצח בבלוג משלו יפסיק לבקר פה או לכל הפחות יצמצם את מספר הביקורים. וזה לא מקובל! לא מקובל בכלל. יש לו תפקיד, יש לו משרה, יש לו פוזיציה.
    חוץ מזה, אם המוסיף מעוניין לכתוב בלוג, אני מוכן להקצות לו שטח משלו בגלוב של הקונצרן.
    אני לא מוותר על הכשרון שלו כל כך מהר.

  3. אולי באמת אשמע לעצתה של ג'ייןליים ואפתח את הבלוג "מוסיף ממורמר".

    מצד שני, מאז שהוצע לי תפקיד הדובר של הקונצרן, אני הרבה פחות ממורמר.

    מה עליי לעשות?

  4. לול

    כמובן שאתה פחות ממורמר. אנחנו דואגים לאנשינו (פלוס מתנות לחגים).

    תגיד, יש מצב שתשלח לאימייל הסגול עם הנקודות הצהובות את כתובת האימייל שלך?

  5. א. באשר לטוויטי, איזה מין שם פיקטיבי זה ימי גליק? צריך משהו יותר catchy.

    ב. אם המוסיף מתמנה למשהו בקונצרן, יוסיף נא עידכונים במייל לאתר זה. ראיתי שיש בפנקס הפתוח פלאגין שעושה את זה (אצלינו יש פיד-בליץ-קריג וזה זוועה).

    ג. אפילו את הדירה שלי אני לא מנקה, ואני גם אגנוב לך את התכשיטים מהמגירה (בתקווה שהו, אלוהים, אין לך כאלו, נכון?)

    אדר.

  6. אז רגע, את לא רוצה אף תפקיד בגלוב? זה טוב! זה כדאי! זה משתלם! (וגם אני צריך להראות שאין כאן אפליה על בסיס מגדר [פיי איזו מילה מעצבנת]). אז יאללה א', תבחרי לך תפקיד כבר. ושיהיה בכיר שלא יגידו שאני תוקע (אההממ) את הנשים מתחת לתקרת הזכוכית (אההממ אההממ).

  7. אדר – אל תאמרי מנקה את הדירה – כגיקית השמתשמי בפועל ל"פרמט", במיוחד לניקוי לפני פסח.

  8. בהודעה הקודמת היו בעיות קידוד. הספארי הזה הוא ממש גן חיות ולא מזהה לבד שהגלוב עובד על UTF-8. לכשאתמנה לתומר 33 ושליש יפוטר המקודד לאלתר.

    דניאל – שלח את הפורמט לדירה לבדיחת אדמין, זה חזק.
    באותה הזדמנות אני רוצה לאחל לובוטומיה (עם הרדמה מקומית, אבל רק בכפות הרגליים) של האונה הקידמית של כל מי שעושה שימוש בביטוי "לפרמט את המחשב". מפרמטים הארדיסק, לא מחשב.

    אני עצמי עוקבת אחרי פורום יחסים ומחשבים (פורום הקפטן) וראיתי את תגובתה. אם אתה חושב שמיכלי לא שווה את המאמץ, דע לך שהיא הינדסה בפוטושופ תמונה שלי בסיטואציה אינטימית למדי. בכל אופן, לא באתי לבקר אותה, את הכתיבה שלה או את הפורום, אלא סתם לנסות לגלות מי זו.

    למי שתהה איך אפשר לזהות הודעות של מיכלי – היא נוהגת ללחוץ על אנטר אחרי פסיק, כך שהיא יורדת שורה באמצע המשפט לעיתים קרובות. חתיכת סימן היכר.

  9. 1. באמת די קל לזהות את עניין ירידת השורה.
    2. מציע את שירותי כאינפורמר (לענייני רכילות אושיות הבלוגצה המקומית) ליו"ר הקונצרן.
    3. למיטב ידיעתי, לפרמט מחשב זה להפוך מארז תמים למראה לפיסות מתכת למיחזור על ידי פעולת מחיצה אלימה המלווה בבעיטות וברכיות לרוב (מנסיון, זה משפר את הביצועים בצורה מדהימה!).

    יום טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *