חסיד אומות עולם

המנצח בנג'מין זנדר, פיתח תורה יחד עם גרושתו שאמורה (התורה, לא הגרושה) לגרום לכולנו להרגיש יותר טוב עם עצמנו ועם אחרים. שרה ליבוביץ-דר, כתבת "סופשבוע", נסעה לארה"ב כדי לראיין את האיש שעומד להגיע לישראל ולתת הרצאה תמורת הרבה מאוד כסף בכנס של חברת "פרטנר".

וכך מתארת ליבוביץ-דר את הפגישה ביניהם במהלכה הוא מנסה להסביר לה שאם רק תיתן לסובבים אותך את הציון A, הכל ייראה הרבה יותר טוב.

התפאורה היתה מושלמת. השלג ירד בלי הפסק, הרחוב הסמוך לאוניברסיטת הארוורד היה שקט, אחד הרחובות היוקרתיים ביותר בבוסטון. עורך הדין אלן דרשוביץ גר שם, גם המשורר רוברט פרוסט התגורר באותו רחוב. רק לעתים רחוקות עברה מכונית בכביש המושלג, כמה ילדים קיפצו בשלג שהלך ונערם, זנדר הוסיף עצים לאח, מוזיקה התנגנה ממכשיר סטריאו משוכלל ויקר, פשטידה, עוגת חג המולד עם חמאה ותה אנגלי חזק הוסיפו לאווירה.

נו, ומה עם ה-A הדבילי לא עובד? לא נורא, יש שיטה מספר 2.

השלב הבא, למי שלא צלחו את שלב האיי בהצלחה, הוא השלב שבו אתם מחליטים להיות אנשים תורמים ולא תחרותיים או תאבי הצלחה

"מעניין", אמר לעצמי. "עמוק" אמרתי לעצמי.
דפדפתי אחורה כמה עמודים וחיפשתי את המקום שבו היה כתוב כמה כסף הוא מקבל על ההרצאה.

150 אלף דולר.

האיש גובה כמעט שלושת-רבעי מיליון שקל בשביל הרצאה בכנס ומדבר איתי על תרומה ועל כך שלא צריכים להיות "תאבי הצלחה"?

לך חפש מי ינענע אותך, טמבל.

10 מחשבות על “חסיד אומות עולם

  1. מי ש*באמת* צריכים להתעצבן הם כל לקוחות אורנג', אלא אם כן בחשבון הסלולר שלהם מופיע סעיף "שונות – הרצאות חרטא ממליאנים שעשו את המליונים מהרצאות חרטא לכאלה שרוצים להיות מליאנים". חוצמזה התפאורה נשמעת מושלמת רק למי שבחיים שלו לא חפר את האוטו תחת מטרים של שלג אחרי אחת מהסופות הרומנטיות הללו של בוסטון…

  2. אוי, זה כלכך דבילי.

    מילא, אם הוא זה היה הרצאה ראשונה מסוגה, אבל אני לא יכול לספור בכמה מאמרים לשינוי עצמי שעובדות בדיוק על פי אותו עקרון קראתי כבר.

  3. אני לא מוכן להתחלף איתו ולא עם מקום מגוריו, תודה ששאלתם. אבל לאורנג' זה בהחלט משתלם כפרסומת. יובל, אנא שים בראש הקטע לוגו: תוכן שיווקי.
    הנה, אתה רואה למה זה משתלם להם? כמה פעמים כבר הזכרנו אותו ואותם?

  4. שטויות.
    אם זה השיווק שלהם הרי שאצלי הם איבדו נקודות ולא זכו בנקודות.
    ולא, אני לא חושב שזה טוב שמדברים עליך ולא משנה מה ההקשר.
    לי הם רק הביאו את החלסטרה. גם אורנג' וגם מר מנצח-תנו-A-לכולם.

  5. מקודם נתתי למישהו ברחוב את הציון A על נהיגה משופרת. אחר כך נתתי לקופאים בסופר-פארם את הציון A על שירות לקוחות מהיר במיוחד (חיכיתי רק 20 דקות והיה רק לקוח אחד לפני שקנה מסטיק ושילם במטבעות בלי עודף). אחר כך נתתי להוט ציון A על שירות הטלפון המעולה שלה (בקרוב אנקדוטה). הרגע נתתי לבית"ר ירושלים ציון A על משחק מעולה נגד מכבי חיפה, ולערוץ 10 נתתי A על ההקפצה המהירה של הנוירולוג לאולפן להסביר למסעודה מה זה ארוע מוחי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *