אנרגיה במשלוחה

ביום חמישי הגעתי כרגיל לבית הספר. חברה מהכיתה הגיעה באיחור, אחר כך סיפרה שהיא עברה תאונה. היא ניסתה לשבת איתנו וללמוד, אבל לא הצליחה, ובאמצע היום פרשה מהלימודים לבית החולים. הכיתה התלבטה מה כדאי לעשות בעניין, ולבסוף הוחלט לשלוח לה אנרגיות.

אני אמרתי, שזה נוגד את האמונה שלי, ושלפי דעתי מוכרחים להתקשר אליה כדי לקבל את רשותה, ולבקש ממנה להיות מוכנה לקבלה – לא לנהוג, וכו'…

ואז המורה המדהימה שלי שאלה אותי – מה, כל פעם את מבקשת אישור ממישהו לפני שאת מברכת אותו? אוהבת אותו? האם זה הכרחי?

השאלה הזו קצת בלבלה אותי ובכלל, נושא קבלת אישור ממטופל מטריד לא מרגיש לי כמובן לעומקו.

בסוף למרות התנגדותי הכיתה שלחה לה אנרגיות (…)

מה אתם אומרים? מה ההשקפה שלכם בעניין הזה?

(מתוך פורום "הילינג אנרגטי", תפוז)

אין ספק שקמפיין האנרגיות של הגלוב עושה את שלו.
מה שלא משחרר אתכם מהשאלה: מה ההשקפה שלכם בעניין הזה?

25 מחשבות על “אנרגיה במשלוחה

  1. אני ממש מפחד שיום יבוא ונגלה שהבסיס המדעי עליו עולמנו עומד אינו אלא שני צבים, ואז נאלץ באמת להכיר בכך שהניו אייג' הוא המדע האמיתי. מה יהיה עמנו אז?

    והאם בפורומים ובבלוגים של הניו אייג' הם צוחקים על אנשי המדע כך?

    ניטשה, במדע העליז, היה נוטה להסכים עם אנשי הניו אייג'.

  2. יהונתן,
    אם לרגע להתייחס ברצינות למה שאתה אומר אז אני מודה שיש כאן בעיה, כי אנחנו (טוב, לפחות אני), מזלזלים זלזול מוחלט בכל מה שמריח (שלא לומר מסריח) מניו-אייג'.
    זה בעייתי כי אנחנו דוחים את הרעיון על הסף מבלי להיות פתוחים אליו.

    אני מודה, שלי יש בעיה בסיסית להיפתח לרעיונות של מלאכים, ישויות, הארות, מוארים, אנרגיות, הילינג, פאג-שווי ושוואי צ'ינג-צ'ינג. זה נשמע לי כמו חינטרוש מוחלט, שרלטנות בגרוש שאין מאחוריה שום דבר. אבל ממש שום דבר. אני לא נגד סדנאות לשיפור עצמי – כלומר אני נגד לגמרי, אבל לפחות יש להם יומרה לעזור לך – אבל שיבואו ויגידו לי שאם רק אסתובב עם מתכת מסוג העע ארגיש יותר טוב עם עצמי – סליחה, אבל עד כאן וניטשה יכול לחפש את החברים שלו.

  3. יובל (ללא שם משפחה), יש לנו את כל הזכות לזלזל במשהו טיפשי. פתיחות זה נחמד, אבל כשמדובר במשהו מטופש בעליל, זכותנו להצביע על כך.

    אני מאוד מוטרד מכך שכיתה שלמה, כולל המורה, היו שותפים לפארסה הזאת.

  4. לפוסט יש תגובה עוד יותר הזויה:
    "הי עומר
    לדעתי, אהבה וחמלה אפשר לשלוח תמיד ולכולם ללא צורך באישור. לגבי שליחת ריפוי כזה או אחר, כאן לתפישתי, יש צורך בקבלת אישור. שתי דרכים לקבל אישור:
    .
    הדרך הפורמלית- לשאול (טלפון, פנים אל פנים, אינטרנט…) ולקבל אישור. אם אי אפשר לשאול (כשהמטופל לא זמין מסיבה כזו או אחרת) אפשר לנקוט בדרך השנייה:
    הדרך האנרגטית- לשאול את הנשמה של האדם אליו אתה רוצה לשלוח ריפוי ולחכות לתשובה אנרגטית/מסר שיתקבל."

    ועכשיו לשאלת ראש הממשלה-אם הנשמה תפוסה ואין שיחה ממתינה, האם אני מועבר לתא הקולי או מקבל תפוס?

  5. יהונתן – זרוק ציטוט לתימוכין.
    אבל רציתי לספר לכם סיפור מזעזע מהחיים. חבר טוב שלי קיבל לא מזמן ברכת אנרגיה. שלשום הוא התקשר אליי שבור והודה שחייו אינם חיים יותר. מאז קיבל את הברכה, הוא בריא, שמח ומאושר כפי שלא היה אף פעם. גם קודם בעבודה ועשה מכה בהימורים על מירוצי גרבילי הגליל. אמרתי לו שלשלוח אנרגיה בלי רשות זה כמו ספאם, ושאפשר להתלונן על זה אצל ספקית התקשור. בנוסף אפשר להירשם למאגר דו-נוט-אנרג'ייז-מי ואז אוטומטית כל האנרגיות נחסמות לפני שהן מגיעות. אגב, המתקשר הראשון בהילינג, אם לא ידעתם, היה קפטן קירק שטבע את הססמא הידועה: "סקוטי – אנרג'ייז!"

  6. קראתי את הציטוט שהביא אחד העם והחלטתי:
    ביום שבו תהיה לי גישה לכפתור האדום, אפוצץ את הכל. לא מגיע להם עולם.

    סוף סוף אני מבין מה מניע את הארכי-רשעים.

  7. זה הכל חלק מיישום דו"ח דוברת. כלומר רק ההתחלה. חכו חכו, האפשרויות אינסופיות (כולל העתק במבחנים באמצעות תקשור!!!!)

  8. רק לפרטיכל: אני גם מזלזל בניו אייג' ומאמין שאין לו כל שחר. הבעיה תתחיל ברגע שהם איכשהו יוכחיו מדעים שהם צודקים ואנחנו לא. ואז כל המדע יקרוס וניטשה יכנס לתמונה .

  9. אנשים, מה קורה לכם. אני לא מזלזל בניו אייג' כי הוא טיפשי. אני מזלזל בניו אייג' כי אין פאקינג בדל אחד קטן של הוכחה שמשהו מזה נכון. ולא, מקרה אחד שראיתם זה לא הוכחה, וגם לא עשרים. הוכחה זה מחקר מעבדתי בתנאים מבוקרים שמביא בחשבון גם את המקרים שבהם זה לא עובד. מה שיפה זה שאם יהיה מחקר שיוכיח, לדוגמה, שקריסטלים באמת עושים מה שאומרים עליהם – אז זה כבר לא יהיה ניו אייג', זה יהיה מדעי. מדע זה לא "קח את האנטיביוטיקה ולא תרופה הומיאופטית", מדע זה כלי לבדיקת טענות וקביעה האם הן אמת או לא.

    ואגב, לכל מי שמנסה ללמד אותי על אנרגיות וכישופים הופכים: כשאתה מקבל אנרגיה זה קורה מהר מדי. המקסימום שאפשר לעשות זה לשלוח אנרגיות אחרות חזרה, אבל את אלה שקיבלת – קיבלת. לכן זה מסוכן להתעסק עם זה. אל תתווכחו איתי. אני רואה באפי.

  10. { לחנונים אמיתיים של D&D } עדיף לא לשלוח לה אנרגיות לפני שמוודאים שהיא לא נמצאת בסביבתו של נקזן – אחרת זה בזבוז אנרגיה.

    אבל לי נראה שכולנו התבלבלנו – "אנרגיות" זה פשוט הסלנג של הצעירים ל-"כתבות על שירי מיימון ב-NRG". ולמי ששואל – אני מאשר לשלוח לי אנרגיות כאלה גם בלי לבקש את רשותי…

  11. עמית – יש חנונים של D&D, ויש אולטרא-חנונים שמשחקים D&D בעברית. אני בז להם.

    י.ד. – יתכן שחובבי באפי נמשכים לכאן כי אתה בלונדיני, ענוג, מסוגל לפוצץ לשדים את הצורה ולמרות זאת חי חיים אומללים ומלאי סבל?

    י.ד. (2) – אני לא מבין למה אתה מופתע. הרי פוסט "5 הסדרות הטובות ביותר" שלי הוא שהעניק לך השראה לפוסט דומה וכולי וכולי והיתר כתוב בספר דברי הימים של הגלוב, עליו אחראי כמובן כתב החצר.

  12. עו"ד המאפיה של הקונצרן לא תובע אף אחד עכשיו, אבל הוא ממליץ לילדה הזאת לתבוע את האימ אמא של הכיתה והמורה הזאת, על החשבון חשמל -_-

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *