הצטרפתי לאיגוד האינטרנט הישראלי

קראתי הבוקר את הטקסט של רועי שלומי ב-Ynet ולאחר מכן את ההרחבה שכתב אצלו בבלוג (תתחדש, וברוך הבא!)

אחרי שקראתי נדהמתי מכמויות הכסף שמגלגל האיגוד הזה ומהעובדה שלנו, בעלי הדומיינים בישראל, אין שום מילה בעניין. שלא יובן לא נכון, לדעתי באיגוד אין אנשים עם כוונות רעות ובוודאי לא אנשים מושחתים, ועדיין נראה לי שעם הכסף שנמצא שם אפשר לעשות דברים טובים יותר ובראשם, הכי פשוט, להפחית את סכומי הכסף הנגבים על דומיינים בעלי סיומת co.il.

לפני כמה דקות הצטרפתי לאיגוד האינטרנט הישראלי. אולי אפשר עוד לעשות משהו.

החברות עולה 70 שקל, ונראה לי שהמטרה ראויה.

25 מחשבות על “הצטרפתי לאיגוד האינטרנט הישראלי

  1. ואני חשבתי שיש באיגוד רק אנשים רציניים .. ובגלל זה לא הצטרפתי עד היום …
    🙂

    מזל טוב על ההצטרפות .. מקווה שתצליח לעשות את השינוי שאתה רוצה .

    – דורון

  2. כיון שאת הארגון מוביל צוות אנשים בהתנדבות, ולמעשה יש רק אדם או שניים במשכורת, עד כמה שאני יודע הכסף הולך כולו לפרויקטים כמו מועדוני אינטרנט לנוער במצוקה, תחזוקה של IIX, פרויקטים חברתיים כמו פיקיוויקי וכולי. אני בטוח שאם תבקש תקבל בשמחה את כל הפירוט התקציבי שתבקש, כמו שכל עמותה חייבת לספק.

  3. עירא – אני מציע שתשתמש בלינק שסיפקתי בפוסט שלמעלה, גש לאתר של רועי שלומי וקרא בעצמך את המסמכים המפרטים מה היקף הכנסותיו השנתיות של איגוד האינטרנט הישראלי ועל מה הוא מוציא את הכסף. בדוק לדוגמה, כמה כסף באמת מוציאים על ה-IIX.

    זו רק אחת הבעיות, כפי שאני רואה אותן.
    יש עוד.

  4. יובל – אתה גבר גבר.
    עירא – זהו, שלא.
    יואב – אולי במקום להתפלסף תצטרף ותעזור לשנות? רועי, יובל, שרון, טל, אני, וולף ואחרים כבר הצטרפנו.

  5. מהלך יפה כל הכבוד – לכו עוד צעד

    אם כל אחד מהבלוגרים שהתפקדו לאיגוד כדי לשנותו מבפנים היה מתפקד לאחת המפלגות (לפי בחירתו) וקורא לכל קוראיו לעשות ככה (שוב, כל קורא יבחר) – מצבנו היה יותר טוב. העלות דומה והכוח גדול בהרבה.

    לדוגמה אם 20000 בלוגרים וקוראיהם היו חברי קדימה, החוק הביומטרי של שטרית היה נקבר עמוק באדמה, ושטרית עצמו היה מתייחס לערן ורד הגר צימרמן וכו' בכבוד מלכים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *