עכבר (לא כזה שמתחבר ב-USB)

[רקע]

חדר העבודה שלי נמצא בקומה השניה של הבית, היכן שלבעלת הבית היתה פעם מספרה. משום כך מהקיר, יוצא צינור כזה שפעם התחבר אליו כיור. היום לא מחובר אליו כלום, הוא פשוט צינור ריק. אחרי שהוא יוצא מהקיר הוא מתכופף ב-90 מעלות, כלפי הקרקע אבל לא מגיע עד הקרקע ויורד לתוך האדמה, היישר אל הביוב.

[/רקע]

אני יושב בחדר העבודה שלי ואתם יודעים, עובד.

אני בוחן את הטקסט שאני כותב כשבזווית העין אני רואה משהו זז. מתוך החור של הצינור. לא רק זז, אלא מציץ. לא רק מציץ אלא עם חצי גוף כבר בתוך החדר. מרחרח.

בדיוק.

אמאל'ה!!

לפעמים המציאות עולה על כל… פפפףףף.
איכות חיים של כפר בתחת שלי.

25 מחשבות על “עכבר (לא כזה שמתחבר ב-USB)

  1. האמת, מנסיוני ומאיך שאתה מתאר את הסיטואציה, סיכוי גבוה שמדובר בחולדה ולא בעכבר. סתם ככה כדי שתדע ושתהיה רגוע…

    אפשר לסתום את הצינור ברשת ברזל, או בקצה צינור כזה שקונים בחנות אינסטלציה, אבל לא בסמרטוטים או משהו כזה – אפשר לכרסם אותם… (ואני יודע, כי לצערי יש לי נסיון מסוים עם הסיטואציה, כאמור)

    מצד שני, אףפעם לא מאוחר לקחת עוד חיית מחמד

  2. פרדס חנה השנה באמת דלה בקרציות אך מלאה בעכברים. אפילו יותר מחולדות. הם סך הכל חביבים ביותר ולא מתעניינים ממש בך, כמו בפח האשפה שלך. אם יש לו בטן לבנה, אגב, אז הוא בטוח עכברוש. ניל גיימן אומר שהחולדות שולטות בעולם, ומעבירות הודעות. אז תבדוק בצינור, יכול להיות שיש לך שם הודעה

  3. היה הייתה תקופה בה אני והבנות היינו צופים בקטעי וידאו של חיות באתהצינור. ואז הקטנה ביקשה "אבא, יש וידאו של עכבר?" וזה מה שהחיפוש הביא במקום השני מאז היא כבר לא מבקשת.

  4. וואו כן, בואו נדבר על האיכות חיים של כפר הזה! שקר גם וכזב בוטה!
    חולדות, עכברים, נמלים, יתושים, נחשים ומה לא! אפילו הציוץ ציפורים הזה שכולם מדברים עליו, כולה זה מעיר אותך בשש בבוקר בעצבים! וזה עוד בלי שנגענו באלרגיות לפריחה ולדשא.
    שקר גס איי טל יו! שהומצא על ידי בעלי אינטרסים! מרושעים ושונאי אדם!
    גררררררר.

  5. המממ… לידיעת התחת שלך. זה בדיוק איכות החיים של כפר.
    בכלל, אם אני לא טועה וזוכר נכון את הסיפור אזי עכבר הכפר לוקח את עכבר העיר באיכות חיים.

  6. יש לי פה מפעל קטן בסמטה של הרחוב. אבל אין להשיג בירושלים חתולי שיער קצר? לא יודע גם מה זה שיער קצר או לא. יש מגוון צבעים ומינים, כולם עם אוזניים וזנב קומפלט.

  7. יש חתולים בירושלים אבל אנחנו בררנים… שער קצר וג'ינג'י, בעל אופי חביב.
    זנב ואוזניים דווקא לא כזה קריטי…

  8. גלנדון: OMG, לגמרי. זה הספר החביב עליי של גיימן.
    חולדות רולז. בכל פעם שאתה רואה חולדה צריך להשתחוות.

  9. הסיטואציה: בעל בחו"ל.
    המקום: תל אביב – קומה 1.
    נוכחים: אחת אימא ואחד תינוק חולה.
    השעה: 02:00 בלילה.
    המיקום: מטבח.
    המאורע: עכברוש. לא עכבר – עכברוש. בגודל של פחית שימורים. לראות אותו מת אחר כך, במלכודת של הלוכד, היה יותר טראומטי מלראות אותו אוכל את הבננה (האורגנית) של הילד (שיחזיר את ה-3.60 שעלתה הבננה!).

  10. יש ברחוב שלי חתול ג'ינג'י קצר שער, והוא נחמד נורא. פעם עברתי שם עם הכלבה שלי, שבדרך כלל שונאת חתולים ורודפת אחריהם, אבל הוא פשוט ניגש אליה בחביבות נון-שלנטית ושאל אותה לשלומה. היא קצת התחבאה מאחורי בהתחלה ואחרי זה העזה להתיידד איתו. גם אלי הוא מאוד חברותי כשאני עוברת שם. תמיד נראה לי שהחתול הזה מתבזבז ברחוב וראוי לחיי אהבה ופינוק. בפעם האחרונה שראיתי אותו הוא נראה קצת מרוט ומסכן, אתם יודעים, חתולי רחוב לא שורדים הרבה זמן. אם מישהו מעונין, אני אשמח לספק פרטים נוספים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *