דרוש: עוזר/ת הוראה פוסט-ציוני

*** עדכון: המשרה אוישה. תודה רבה מקרב לב לכל אלו שיצרו קשר ושלחו קורות חיים ***

בשנה הבאה אני נכנס לתפקיד חדש: ראש המסלול לתקשורת דיגיטלית בבית הספר לתקשורת של המכללה למנהל. כחלק מהקורסים שאעביר במכללה למנהל אלמד סטודנטים שנה א' קורס שנתי, יחד עם שתי מרצות נוספות (לכל אחד מאיתנו קבוצה נפרדת) הנקרא "יסודות החשיבה החברתית", שהוא בעצם "מבוא לסוציולוגיה לאנשי תקשורת".

משום כך אני מחפש עוזר/ת הוראה בעל תואר ראשון (לפחות) בסוציולוגיה, אשר נמצאים במהלך לימודיהם לתואר שני (לא חייב להיות בסוציולוגיה) ויש להם נסיון בהוראה (למרות שאין בקורס הזה תרגיל). עדיפות תינתן למועמדים אשר תרגלו את הקורס "מבוא לסוציולוגיה" ו/או קורסים אחרים בסוציולוגיה ויכולים להציג המלצות. גם דוקטורנטים יתקבלו בשמחה.

דרישות: נוכחות בקורס במהלך השנה, שעת קבלה, שמטרתה לסייע לסטודנטים מתקשים, ובדיקת מבחנים.

מכיוון שמדובר בקורס המבוסס על תיאוריות סוציולוגיות ישנן דרישות נוספות: שנאה עצמית, חובבי ערבים, מתעבי המדינה, שורפי דגלים, חותמי עצומות אשר קוראות לכונן מדינה לכל אזרחיה, ומעריצי סמי סמוחה וברוך קימרלינג. אנרכיסטים של הגדר: יתרון. בקורס ילמדו גם תיאוריות שאינן פוסט-ציוניות אבל נשתדל להמעיט מערכן, להסביר את פגמיהן ולקלל את כותביהן. הסילבוס עבר אישור של המועצה הגבוהה של השמאל הקיצוני ואין בו אפילו טקסט אחד שתומך בקיומה של מדינת ישראל. אחרי הכל, אתם יודעים, סוציולוגיה.

עוזרי הוראה ציונים יתקבלו רק בתנאי שהם יודעים לשיר את המנון ההחמאס ולא לפני שעברו בהצלחה בדיקה גנטית שמוכיחה שאמא שלהם ערביה.

אם אתם סבורים שאתם עונים לדרישות, או לפחות לחלקן, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר דרך האימייל הסגול עם הנקודות הצהובות. גם מועמדים שלא עונים על הדרישות עשויים להתקבל אבל הם חייבים להיות מה-זה טובים.

הקורס מתחיל בשנת הלימודים הקרובה.

ולמי שעדיין לא הבין, אני באמת מחפש עוזר/ת הוראה לקורס הזה.

*** עדכון: המשרה אוישה. תודה רבה מקרב לב לכל אלו שיצרו קשר ושלחו קורות חיים ***

18 מחשבות על “דרוש: עוזר/ת הוראה פוסט-ציוני

  1. זה נראה לי חוכמה קטנה מאוד לדרוש את כל זה מראש מעוזר הוראה. אתה מסיר מעצמך את הנטל של הכשרת דור העתיד! איזה מין אקדמאי אתה?!?
    רק את תיקח תינוק תם וציוני ותגדל אותו להיות פוסט ציוני אמיתי תוכל לקרוא לעצמך סוציולוג!

  2. אני אני אני! סתם. לא באמת.
    אבל פעם תצטרך עוזרת אישית אני הכי עוזבת את הלימודים ועוברת לפרדסחנה.

  3. יו"ר, עכשיו אתה מספר לי?! אחרי שכבר סגרתי את עצמי מבחינת תרגולים ועבודות בתור עוזר מחקר! לא פייר, לא פייר, לא פייר.
    בכל מקרה, אפיץ את ההודעה בקרב חברי החוג הכי משתיק במדינה, אי שם בקומה השישית בנפתלי.
    דרך אגב, אהתי את הצעת העבודה דרך הגלוב. זה גם יעיל וזול וגם משו לחקור אותו. גאוני

  4. יו"ר נכבד, אני חושש שלימנים אין חושומור. אני מחזיק אצבעות שלא יכנסו בך אקדמית.

  5. לא מבין – במקום לבזבז זמן כאן, הרי ידוע שקוראי הגלוב כוחם ימניים / מתנחלים / שונאי ערבים / מדקלמי ׳שתי גדות …׳ שלא ניגבו חומוס ביפו מעולם, לא פנית למועמד הכי טבעי שעולה בראש: שמעון!

    גם אוהב ערבים, גם בעל ניסיון עשיר (בכל דבר שיש, כמעט … יותר זמן של נוכחות מיכולת …), תופעה סוציולוגית בעצמו (חוסך עזרי לימוד) ונכשל כמעט בכל מבחן שעמד בו ולכן מעולה בבדיקת בחינות של אחרים!

  6. לזה שרוצה להיות אבא: אם כבר העלית את הנושא בפומבי, מותר להתעניין מי/מה מפריע לך? להיות אבא ז'תומרת? אולי מישהו מחברי הפורום יוכל לעזור.

  7. א. לול!
    ב. וואי, תפור עליי!!!!!1 למדתי יסודות הסוציולוגיה אצל לב גרינברג והוא חתכת קומוניסט עם לב זהב
    ג. כמה חבל שאני לא לומדת תואר שני עדיין. זה נשמע כמו דרים ג'וב (עם הלקאות, כלומר, בעצם, דרים ג'וב).

  8. אה ושכחתי לציין סחטיין על התפקיד החדש והמושך. מקווה שעשירי המכללה יעריכו מה שהם קיבלו.

  9. עלי (10)

    לזה שרוצה להיות אבא: אם כבר העלית את הנושא בפומבי, מותר להתעניין מי/מה מפריע לך? להיות אבא ז'תומרת? אולי מישהו מחברי הפורום יוכל לעזור.

    ראשית, אתה בודאי מתכוון למישהי מחברות הפורום … אם יש מתעניינות, אנא פנו לאימייל הסגול עם הנקודות הצהובות ואני בטוח שהיו"ר ישמח לסנן את המועמדות עבורי.

    לעצם העניין, אני אבא שמח ומאושר ואין תלונות בכלל … השם נובע מהרצון שלי "להיות אבא" בפועל ולא לעבוד עד 10 בלילה, להיות בעל קריירה מצליחה ומה שלא העולם המנוכר הזה מציע לנו ובתמורה למצוא תירוצים למה הילדים שלי לא מתחנכים כראוי.

    אתה מוזמן לקרוא את הציוצים שלי בטוויטר ולהבין יותר לעומק – הנוכחות שלי ברשת היא רק שם ואין לי בלוג מלבדו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *