הקשר בין מנחם בן לבעיות העולם

מנחם בן כתב:

ייתכן שהחרם המנוול על אריאל הוליד את רצח הישראלים מבית חגי, משום שראשי הטרור הניחו שהמחלוקת על ההתנחלויות תרכך את תגובתה הצבאית של ישראל , וזה בדיוק מה שקרה. זה הקשר הנורא בין החרם לטבח, ואף אחד מהמחרימים לא יכול לומר בשלווה שידיו לא תרמו לשפיכת הדם הזה.

תזה מעניינת. גם לי יש תזה. כמה תזות.

יתכן שהשירה המטופשת של מנחם בן הולידה את המיתון העולמי משום שראשי הכלכלה קראו את השירים של מנחם בן, נכנסו לדיכאון ונתנו הוראות מכירה. של הכל. וזה בדיוק מה שקרה. מנחם בן לא יכול לומר בשלווה שידיו לא תרמו למיתון הזה.

יתכן שהכתיבה הילדותית של מנחם בן הולידה את רצח קנדי משום שלי הארווי אוסוולד קרא את הטקסים של מנחם בן, חטף עצבים וירה לקנדי בראש. או ה-CIA. או אוליבר סטון. רטרואקטיבית. וזה בדיוק מה שקרה. מנחם בן לא יכול לומר בשלווה שידיו לא תרמו לרצח הזה.

יתכן שהפרצוף העקום של מנחם בן הוליד את שער השוויון במשחק הכדורגל בין ישראל למלטה משום שהמלטים ראו את הפרצוף של מנחם בן בקהל, תפסו מוטיבציה ותקעו גול. בנגיחה. וזה בדיוק מה שקרה. מנחם בן לא יכול לומר בשלווה שהוא לא תרם לשוויון הזה.

יתכן שההופעה המשעממת של מנחם בן ב"אח הגדול" הולידה תאונות דרכים משום שהוא כל כך עייף אנשים שראו אותו לפני שהם יצאו מהבית שהם נרדמו על ההגה וגרמו לתאונות דרכים, וזה בדיוק מה שקרה. מנחם בן לא יכול לומר בשלווה שהוא לא אחראי למותם של עשרות ישראלים בתאונות דרכים.

יתכן שההודאה המביכה של מנחם בן שהוא לקח LSD בשנות ה-60 הובילה את ארה"ב להחמיר בעונשי משתמשי הסמים משום שהם ראו איזה בהמות יוצאות מאנשים שנוטלים LSD, וזה בדיוק מה שקרה. מנחם בן לא יכול לומר בשלווה שידיו לא תרמו לשליחתם של מאות אלפי אנשים לכלא בארה"ב.

יתכן שההחלטה של מנחם בן לכתוב ב"מעריב" הולידה את המצב הפיננסי העגום אליו נקלע העיתון משום שאנשים לא מאמינים שהם אשכרה משלמים כסף בשביל תשפוכת מסריחה, מסיתה ומטומטמת של מילים ולכן הם מפסיקים לשלם על העיתון, וזה בדיוק מה שקרה. מנחם בן לא יכול לומר בשלווה שידיו לא תרמו להדרדרותו של העיתון הזה.

יתכן שההודעה של מנחם בן שהוא עובר להתגורר בהתנחלות בשומרון היא שהולידה את רצח הישראלים מבית חגי, משום שראשי הטרור אמרו לעצמם "מילא מתנחלים, אבל מנחם בן?!" והחליטו שצריך לחסל אותו. לכן הם מנסים לפגוע בכל המתנחלים בתקווה שיום אחד הם יפגעו במנחם בן, וזה בדיוק מה שקרה. מנחם בן לא יכול לומר בשלווה שידיו לא תרמו לשפיכת הדם הזה.

14 מחשבות על “הקשר בין מנחם בן לבעיות העולם

  1. לא נראה לי שראשי הטרור היו מעוניינים לפגוע ביצור הזה שגורם בעצמו יותר נזק לישראל ממה שהם מסוגלים (וגם לשטן הגדול לפי מה שנחשף כאן)

  2. האמת שיובל דרור איננו הוגן, מנחם בן לא כותב טור בעיתון, אתר העיתון מפנה אותנו לבלוג של מנחם בן וזהו בלוג אישי ללא עריכה של העיתון, יש הבדל. אם תכנסו עכשיו לאתר תראו ליד הלינק לבלוג לינק לבלוג של הנכד של דיין שמספר שנשים משלמות לו כסף למין (או משהו כזה).

    כלומר לא מדובר בחלק רשמי (אם יש משמעות למילה) של העיתון.

    מה שכן מהווה חלק מהעיתון, חלק שעבר עריכה של עורך הם מאמריה של הכוכבת העולה, אבישג משהו, למשל:

    http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/152/645.html

    http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/147/873.html

  3. אהבתי את זה שהוא לא מפחד מזה שיחרימו אותו.
    לא צריך לייצר משהו מעבר לפרובוקציות בשביל שיהיה אפשר להחרים אותך?

  4. אלוהים ברא את אומנות שילשול המילים, או בשמה הידוע יותר, העיתונות, בשביל אנשים כמו מנחם בן. אפשר להתנחם בעובדה שאף אחד לא יזכור אותו בעוד כמה שנים כשמעריב יסגר.

  5. יתכן שההחלטה של מנחם בן לכתוב ב"מעריב" הולידה את המצב הפיננסי העגום אליו נקלע העיתון משום שאנשים לא מאמינים שהם אשכרה משלמים כסף בשביל תשפוכת מסריחה, מסיתה ומטומטמת של מילים ולכן הם מפסיקים לשלם על העיתון, וזה בדיוק מה שקרה. מנחם בן לא יכול לומר בשלווה שידיו לא תרמו להדרדרותו של העיתון הזה.

    זה לא "ייתכן", זה בטוח, ואני ההוכחה.

  6. לפחות בכל הקשור למעריב – בן גרם לעיתון לאבד לא רק קוראים, אלא גם כותבים. מכתב ההתפטרות שלי מהעיתון כלל, לצד סיבות אחרות, הצהרה על אי הנוחות שלי מכך שדברי הבלע שלו מתפרסמים לצד דבריי שלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *