אודטה מקומודטה

במקום הקטן שבו אני גר יש משהו כמו שלושה מקומונים. מקומונים צריכים להתפרנס ממשהו אז באחד מהם הופרט מדור הרכילות. במקום לכתוב "משה כהן, מנהל חנות המכולה, משה ואחיו, נצפה כשהוא קונה גבינה לבנה בחנות המכולה דוד ואחיו", יש בראש המדור אזהרה: "מדור פרסומי". מהרגע הזה, ברור לחלוטין מי משלם עבור כל אייטם ואין זה מפתיע ששלושה אייטמים מבין השמונה שמופיעים במדור, מספרים באופן מקרי לחלוטין על הקטעים שרצים במועדון הבאולינג.

אז זה מה שקורה במקומונים. מה שיותר מפתיע שזה קורה גם בעיתונות ארצית. מי שמובילה בגאון את התופעה היא כמובן אודטה. בקישור שמופיע בעמוד הבית של אתר האנרגיה נכתב: "שכחתם איפה השארתם את המפתחות? לאודטה יש פיתרון מדהים". נו, אחרי כזה פרומו, כמובן שקראתי את המדור. אני אשאיר לכם לקרוא את "הטריק המדהים". לעומת זאת הרשיתי לעצמי לגזור חתכת טקסט קטן שנמצא ממש באמצע הטור:

odeta text

ואני אומר… האמת שאין לי מה לומר על זה. אני עדיין מתקשה לסגור את הפה מהתדהמה.

גילוי נאות: מעטים האנשים שעושים לי פריחה כמו אודטה.

5 מחשבות על “אודטה מקומודטה

  1. אודטה זה הדף הזה בעיתון שתקוע בין הסודוקו לסוף?

    ולעניין אחר, עשיתי את הסדנא של ערן הזה וזו חוויה מגניבה לגמרי

  2. אתה לא רציני, יובל, זו הפעם הראשונה שאתה מסתכל על המדור הזה? זו השגרה שלה. תמיד יש טלפונים וכתובות ואודטה אף ניסתה אי שם בשנות התשעים לבנות על זה עסק שיווקי.
    במעריב, knowing that, נתנו לה מרצדס כדי שתעבוד אצלם.

  3. כנראה שהגילוי הנאות שמופיע בסוף הפוסט מנע ממני עד עתה עיון ולו השטחי ביותר במדור שלה. ולמרות שתיארתי לעצמי שזה פחות או יותר מה שאקרא שם, אני מודה שאני עדיין נדהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *