למכור את נשמתך לאורנג’

אורנג’ היא חברה סלולרית נחמדה – עד כמה שאפשר לומר את המשפט הזה מבלי שזה יישמע מופרך לחלוטין. גלובס הוא אתר אינטרנט נחמד – עד כמה שאפשר לומר את המשפט הזה מבלי שזה יישמע מופרך לחלוטין. אבל כאשר גלובס מוכר את עצמו לטובת פרסום של אורנג’ זה נראה רע. רע מאוד.

orange globes

(אחרי כמה שניות, העיצוב של גלובס חוזר לעצמו והשחור-כתום של אורנג’ נעלם)

האם לטווח הארוך, זה באמת משתלם למכור את נשמתך (ובאינטרנט, העיצוב הוא הנשמה) בשביל אורנג’? שהרי אתרי חדשות משקיעים כסף רב והרבה מאוד מחשבה בעיצוב של האתר שלהם, בדרך שבה הם מתקשרים עם הגולש. ובכל זאת, גלובס הוא לא האתר הראשון וזו לא הפעם הראשונה, שאתרי האינטרנט מחליטים למכור את נשמתם למפרסמים (ויש לי הרגשה, שהמכירה לא נעשתה תמורת הרבה מאוד כסף).

נכתבו 6 תגובות לפוסט “למכור את נשמתך לאורנג’”

  1. מוסיף:

    (הפעם רק שואל)

    למה לדעתך לא שילמו הרבה כסף תמורת הפרסום?

  2. יובל דרור:

    כיוון שרכישת נשמה באינטרנט זולה באופן מבהיל ביחס לרכישה דומה בכל מדיום אחר. בזמנו אורנג’ (כן, שוב אורנג’) השתלטו עם השעון הדיגיטלי שלהם שספר לאחור על מספר רב של אתרי תוכן וזה עלה להם גרושים בהשוואה לתקציב הפרסום שלהם.

    כתבתי על זה בזמנו בנענע. הנה קישור:
    http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=160865&sid=10

  3. מוסיף:

    וואלה. משום מה חשבתי שהקמפיין ההוא עלה הרבה יותר.

  4. אחד לשעבר:

    דרך אגב זה היה גם בשמרקר (אין צדיקים, אפילו לא ברוטר לנד).

  5. יובל דרור:

    הפרסומות האלו הולכות בדרך כלל בזוגות; אם יש בגלובוס יש גם בטוש.

  6. סתם אחד:

    מצחיק שבזמן שקראתי את הכתבה בלינק של נענע קפצה לי פרסומת על הכתוב

הוספת תגובה משלך

תצוגה מקדימה: