יצירתיות, רב-תחומיות ושיתוף פעולה

את הבוקר ביליתי בחברתו של סרט דוקומנטרי שנקרא "PressPausePlay" אשר למרבה האושר והשמחה אפשר להוריד אותו מבלי להרגיש שאתה גונב אף אחד מכיוון שיוצרי הסרט מעמידים אותו להורדה באמצעות ביטורנט.

הסרט עוסק בדרך שבה היצירתיות משתנה ומשנה צורה בעידן הדיגיטלי. הוא מציג את הפנים השונות של השינוי הזה – הטובות והטובות פחות – והוא עושה את זה בצורה רגישה, נעימה ומעניינת. הציר המרכזי של הסרט נע סביב אמן מוזיקלי צעיר בשם אולפור ארנולדס מאיסלנד, שעושה שיוצר מוזיקה קלאסית אבל בדרך מיוחדת ושונה.

כ-18 דקות לתוך הסרט הוא מספר על קטע מוזיקלי שכתב, הנקרא "האור", ועל ההחלטה שלו להזמין את הקהל להתאים לקטע הזה וידאו קליפ. הוא קיבל הצעות רבות מאנשים רבים ברחבי העולם אבל הצעה אחת משכה את תשומת ליבו, הצעה מבחור מארגנטינה שאותו הוא כמובן לא הכיר קודם לכן. התוצאה היא לא פחות ממקסימה ומתאימה באופן מושלם ליום חורפי וסגרירי. הנה הקטע לפניכם:

7 מחשבות על “יצירתיות, רב-תחומיות ושיתוף פעולה

  1. באמת מקסים
    ובקטנוניות, כמה שפחות "עושה" (עדיף יוצר מוזיקה/ כותב מוזיקה/מחבר מוזיקה וגו)
    [וממילא, זאת אינה מוזיקה קלאסית, שהיתה בעידן הקלאסי, אלא מוזיקה אמנותית מודרנית]
    סליחה ותודה

  2. אתה זוכר שלפני כמה שנים היה אתר עם מוזיקה ששירטט את תנועות העכבר במין צורה אומנותית יפה להפליא? היה לזה לינק פה איפשהו ולא מצאתי…

  3. I happened to finish watching this film yesterday, beautifully shot and highly recommended. Also for free, which is an integral point the film tries to make- free ideas spread faster.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *