שעה עם היו"ר בגלי צה"ל

זה יהיה מעניין.

מחר, יום שני, ה-16.1.2012, בשעה 18:00 אני מגיע לאולפני גלי צה"ל שביפו. לאחר שאגיע יכניסו אותי לאולפן אחד עם קובי מידן אשר יש לו תוכנית יומית, "אנשים בלילה", בימים ראשון עד רביעי בשעות 23:00-24:00. בתוכנית הזו מראיין מידן אישיות מוכרת מתחומים כמו תרבות, אמנות, פוליטיקה וכן הלאה. מחר זה יהיה אני.

אני מגיע בשעה 18:00 כיוון שבמקרה שלי תבוצע הקלטה מוקדמת של הראיון (ברוב הפעמים מדובר בשידור חי) ואולם נמסר לי שהשידור של הראיון יתבצע גם הוא מחר.

על מה נדבר, אתם ודאי שואלים. ובכן, על חוויות הילדות שלי ביפן, התחביבים המוזרים שלי ובראשם איסוף בולים וכמובן הנטייה שלי ללבוש בגדים בצבע סגול עם נקודות צהובות. נו, נדבר על אינטרנט, טכנולוגיה ונרכל עליכם כמובן, מה זו השאלה המטופשת הזו "על מה נדבר?".

מעולם לא עמדתי במרכזו של ראיון כה ארוך בטלוויזיה או ברדיו.

המממ, כן, זה יהיה מעניין.

אתם מוזמנים להאזין.

עדכון: לכל אלו שהחמיצו ומשום מה מעוניינים לשמוע אותי מלהג במשך כמעט שעה, הנה קישור לפודקאסט של התוכנית. אפשר להאזין דרך הרשת או להוריד את הקובץ. האזנה נעימה.

23 מחשבות על “שעה עם היו"ר בגלי צה"ל

  1. ביקשו ממני לבחור שלושה שירים. בחרתי.
    ובאשר לד"שים – לזה תוקדש רוב התוכנית, כמובן.

    וכן, ההקלטה אמורה לעלות לדף של התוכנית – קישור אליו יש בפוסט.

  2. @איתי – אפשר להוריד את התוכנית כפודקאסט – חפש פה.

    כבוד היו"ר – תהנה הרבה, אני מאוד אוהב את התוכנית

  3. מסכים עם ר"ש, אם לא תעשה את זה צ'ינגפינקי יתעצבן, ויתחיל את השפיל הרגיל שלו על זה שהאליטה האשכנזית תמיד דופקים את המזרחיים\החוצניים\תמנונים.

    וזה לא יהיה נעים.

  4. יובל, האם אתה מתכנן את התשובות לשאלון הסופי מראש, או שאתה מתכוון לענות על זה בצורה ספונטנית?

  5. i was just listening to your radio interview- beside the fact that Kobi is as always a pain in the ass, your ideas were so interesting so that I almost had a car crash sending myself a mail through the phone to remind me your name to be searched

    very interesting!!
    nir

  6. ניר (14): תודה רבה. רק בלי תאונות!

    אני חושב שהיה יכול להיות יותר מוצלח. בחלק מהדברים הרגשתי שלא הייתי מדויק כמו שיכולתי להיות, אבל ככה זה בשיחה חופשית שאתה לא מתכונן אליה – חלק מהדברים לא יוצאים בדיוק מתמטי והנדסי. סך הכל, נהניתי מאוד.

    שושי (15): אנחנו עובדים על זה.

    תמר (16:): תודה!

  7. היה מרתק!
    4 הערות:

    1. ללכת לאיבוד הוא אושר גדול. פעם אמר לי מישהו בסאן פרנססיקו עת הגעתי לשם לראשונה בחיי ושאלתיו מה כדאי לראות פה?, הוא ענה: "הדרך הכי טובה להכיר עיר שלא פגשת היא לקחת כמה חצאי דולר, ולהעביר את כל היום בנסיעה באוטובוסים בכל העיר, סתם ממקום למקום".

    2. פוליטיקה בטכנולוגיה קיימת גם קיימת באי המצאותה. ראה מקרי הצנזורה במדינות חשוכות.

    3. בנוסף לדוגמאות על לואי סי.קיי. ודויד ברוזה – אני הייתי ממליץ בחום לא לשכוח את אלכס אפשטיין וניסיונו העדכני בחתרנות ספרותית (קדמו לו ניסיונות חתרניים אחרים לספרות בעידן ה"ניו-מדיה").

    4. בחירת השירים מצוינת!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *