נעלב

השעה 16:02. נראה לי שג. ניוז נעלב ממני. הוא נעלם מהעמוד הראשי:

gnews 

למרות זאת, הקישור הישיר לשירות עדיין עובד. אבל אני מניח שזה רק עניין של זמן עד שגם הוא ייעלב וייעלם. לפעמים אני צריך להיזהר במה שאני אומר. גם רובוטים הם בני אדם!

עדכון: הטוש מעדכן שבגוגל טוענים שזה לא בגלל שהעלבתי את ג. ניוז אלא בגלל תקלות טכניות. עזבו בחייכם, אנחנו יודעים את האמת. ביקשתי סליחה, מה עוד אתם רוצים שאעשה? מה!??!

32 מחשבות על “נעלב

  1. למה לעזאזל אתה מבקש סליחה? השירות מחורבן, וצריך להגיד את זה כדי שיהיה ברור. הם לא עושים טובה לאף אחד ולא גואלים את הלבאנט מהברבריות. חדשות בישראל זה דבר רגיש, ומי שגרוע בזה עדיף שישתוק וידבג לפני שהוא עושה מסיבות עיתונאים שלא אומרים בהן כלום.

  2. ר"ש, לא הגזמת קצת?
    השירות לא מחורבן, הוא אולי מיותר לחלק מהגולשים, אולי סובל ממחלות ינקות, אבל לא מחורבן. אני, אישית, לא משתמש בו, אבל גם לא קורא את "כאן נעים" או "ידיעון החקלאי" באופן שוטף, יש לי מקורות מידע אחרים.
    לא זכור לי שקראתי כי הם טענו שבאו לגאול את האומה, הם באו לעשות את מה שהם עושים הכי טוב – לחפש ולעשות כסף (וגם לחפש לעשות כסף). חדשות בישראל הם דבר רגיש, בניגוד ל? גם בעולם יש רצון לקבל אתרי חדשות טובים, בהירים ורציניים.

  3. גוגל ניוז צריכים להתנצל בפני יובל. איך זה שהם כללו אתרים חסרי חשיבות כמו למהנט ווואלה והשמיטו אתר גלובלי כמו הגלוב? שיתביישו!!!

  4. הבהרה למה שכתבתי קודם: מי שמפרסם שיש לו שירות חדשות שרוב האתרים בו לא רלוונטיים עד כדי גיחוך, מטעה את הציבור. השירות כן מחורבן, כי הוא מתיימר לספק חדשות. כרגע זה לא נכון. חדשות בישראל זה דבר רגיש, כי למיטב ידיעתי זו המדינה היחידה בעולם בה משודר בשעות היום מבזק חדשות כל חצי שעה ברדיו ועוד 6-8 פעמים ביום בטלויזיה. אפילו ב-CNN מפסיקים מדי פעם לטובת מגזינים ותכניות כלכלה.
    לא פלא, אגב, שאתרי חדשות מתנגדים לגוגל ניוז. חוץ מהאפשרות שיפחתו הקוראים שלהם (אבל כאמור, לא בשלב בוסר זה) זה פוגע במעמד של עורך. אם יש רובוט שעושה את העבודה, לא צריך עורך. אתה שומע, יו"ר? הקולגות שלך הם הלודיטים החדשים!!

  5. תומר, לא היה לי מושג. לטובה ו/או לרעה, אני לא מחובר בטבורי לרשת.
    נו, אבל לפחות היו לי כמה דקות של נחת בצל המחשבה שגיליתי את אמריקה. ככתוב:
    ignorance is a bliss

  6. כפור, זה בסדר, היה לי ברור שאני נטול חיים באופן רשמי.
    לגבי האיגנורנס – לגמרי.

  7. מוסיף, תוריד לי צלב אחד מהמדף. לא, לא זה, מהמדף העליון. כן. תודה.

    Xslf, זה לא בשבילך. אני סתם אוהב צלבים. את יכולה לכתוב LOLים. למעשה, אנחנו מעודדים את המבקרים בקונצרן לLOL ככל יכולתם 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *