דרוש: פרשן ליו"ר

היום בבוקר, בדרך לעוד שיעור, שמעתי בגלי צה"ל ידיעה על כך שש"ס מפיצה מכתב בכתב ידו של הרב עובדיה יוסף שבו הוא כותב:

עליו נאמר, אורו ארור יושביה כי לא באו לעזרת השם, ארור אשר לא יקים את דברי התורה הזאת לעשות אותם. אני פוסק הלכה שחייבים להצביע ולהשפיע ש"ס

כמובן שיש בעיה קטנטנה והיא שעל פי החוק אסור לאיים בקללה על מי שלא יצביע למפלגה שאתה הפטרון שלה. לכן, הוזעק אלי ישי לאולפן שמיהר להסביר שבעצם לא מבינים את הרב שמצטט דברי חוכמה, גמרא, משנה ותורה, ושאם לא יתנו לרב להמשיך ולטנף, יהיה בעצם אפשר לסגור את התורה. "הרב אומר דברי אלוקים חיים", סיכם ישי.

ואני אומר:

כל הערבים בני זונות, כל הרוסיות זונות, כל הדוסים מזדיינים בתחת, כל האשכנזים חבורת חלאות וגנבים, כל המזרחים זבל אורגני – מי הביא אותם מתימן מי?

דרוש: פרשן ליו"ר שיסביר שהיו"ר אף פעם לא מקלל ובעצם כל מה שהוא אומר – דברי אלוקים חיים. שלחו בצירוף קורות חיים ודוגמת פרשנות לאימייל הסגול עם הנקודות הצהובות.

18 מחשבות על “דרוש: פרשן ליו"ר

  1. היו"ר בעצם מתכוון שנחמד שאנחנו חיים בחברה קוסמופוליטית. העושר התרבותי הופכים את החיים שלנו למעניינים ומגוונים יותר.

    התקבלתי?

  2. אסור גם להבטיח ברכה, ובשידורי התעמולה ש"ס מבטיחה בפירוש כניסה לקומה 5 של גן עדן. קומה 5, למי שלא יודע, זה כמו טרקלין ה-VIP של גן-עדן.

    ש"ס אמורה לשרת ציבור עני שחי בדוחק שלא ייאמן. בשידורי התעמולה הם אפילו לא מבטיחים להם לצאת מהמצב הזה – הם מבטיחים להם את הדבר היחיד שאף אחד לא יבדוק אם הם קיימו, גן עדן. קומבינה מרשימה בהחלט.

  3. שימו לב שהיו"ר אמר "זבל אורגני" ולא "דשן כימי", משמע, כל המזרחיים הם טבעיים, תורמים לאיכות הסביבה ואינם מרחיבים את החור באוזון.

  4. הרי פשוט הדין: היו"ר, מעצם הגדרתו, אינו מקלל, ולכן לומר שהיו"ר מקלל, הרי כמוהו משל לומר "ירח מצחקק", או "תפוח כותב", דהיינו – הבל וגו'. מכאן – לשם: היו"ר אמר, זה ראינו – מתחייב ממציאות. ויאמר, וידבר, ולא תדבק לשונו לחיכו כי יוסף לדבר – וככזה, את ירושלים לא שכח. ולכן, ראינו: ירושלים – זכור תזכר סלה, הבל וגו' – נמצא בהתנגדות למושג הגדרים הראשונים, דברים דוברו ומאמרות נאמרו – מתחייב ממציאות ומלכוּת-עשיה, וראינו: דברי טעם נאמרו.

  5. היו"ר כמו חלק גדול מנברחי העם מנסה להתחבר ל"דור הצעיר" , היו"ר לומד שיעורי סלנג השימוש במילים "זונה" על גל הנגזרות של המילה הוא לציין משהו טוב עד טוב מאוד שהיה מהנה עד מאוד , הציטוט שנלקח הוצא מהקשרו , הציטוט המלא הוא "וואי אחלה חומס יש לערבים הבני זונות האלה" "בני זונות" בה להראות לנו שה"ערבים" מבינים יותר מחומוס ולכן הם מעוררים את קנאתו ולכן הם מכונים "בני זונות".
    בקשר לטענה שכל הרוסיות זונות היו"ר מצוטט מתוך טקס של המועצה לשלום הילד בו נחשף שרוב הזונות מתחת לגיל המותר מגיעות מברית המועצות לשעבר , היו"ר הבטיח שהוא יפטר מהסטיגמה של "כל הרוסיות זונות".
    היו"ר אינו מתייחס לדתיים אמיתיים בציטוט הנ"ל אלא הוא מדבר על המשתמטים משירות חובה בצה"ל כאשר הא מסביר ששתי התירוצים העיקרים של משתמטים הם או דת בטענה של "דתי" או לעדפות במיטה "הומואים" כמו שנאמר בציטוט המפורסם של רב אלוף במיל', האלוף מוסיף "קצת קשה אז דתיים?".
    בחלק האחרון של המשפט מדבר היו"ר על השד העדתי בו כל הזמן מנסים להשתמש במערכת הבחירות הנוכחית , היו"ר משתמש בזה בתור דוגמא לסטיגמות הנפוצות כיום בחברה.

  6. וואיי, איך הוא הגיע הזבל הזה מבלי ששמתי לב?

    אתה רואה למה אני חייב שומר?!

    לא מבין איך אף אחד לא לוקח את הג'וב. ואחרי זה אנשים מתלוננים שאין עבודה במדינה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *