אנחנו קוראים לזה "פורמולת צמחים"

בזה נתקלתי היום בבוקר כאשר נכנסתי לשירותי הגברים במכללה.
יש לי על זה לומר כמה דברים:

1. פורמולת צמחים? באמת? כאילו, אתם רציניים?!
2. פורמולת צמחים ייחודית לסטודנטים? זה לא רע, אבל מכיוון שתליתם את זה בשירותים בבית ספר לתקשורת אני מציע לכם לשקול את השם "ספירלת השתיקה פוגשת את שימושים וסיפוקים".
3. יש אחד כזה למרצים? ואם כן, באילו אחחממ "צמחים!", אתם משתמשים?
4. לא יותר פשוט לפרסם גראס?

9 מחשבות על “אנחנו קוראים לזה "פורמולת צמחים"

  1. אף פעם לא הבנתי את הציניות כנגד צמחי מרפא. למה אנחנו מקבלים את זה שחומר סינטטי שנוצר במעבדות של חברת תרופות יכול לגרום לנו להרגיש יותר טוב, וחומר שהוא מיצוי של צמחים זאת תמיד שרלטנות? קצת חבל.

  2. רם,
    באופן כללי אין לי – ואני מעיז להגיד שגם ליובל דרור – שום ציניות נגד כל תרופה או צמח שיעילותה הוכחה במחקר מדעי.

    מחקר מדעי זה לקחת קבוצת חולים, לתת לחצי את הפתרון שאתה בודק ולחצי כדורים מקמח. אם הפתרון עובד, יש לנו תרופה. זה פשוט, זה משעמם, זה אפילו סחי, אבל זו הדרך היחידה לדעת אם מדובר בפתרון או בקשקוש.

  3. יש כנראה סיבה טובה מדוע "ריכוזית קולג'" לא הלכה לרשום פטנטים, לבדוק את המוצר על חולים, לקבל פטנט ל-20 שנה ולשווק את התרופה, שתפתור את בעיות הריכוז של כל הסטודנטים בעולם, במיליארדים של דולרים. יש גם סיבה למה הם משתמשים בטריקים פרסומיים צעקניים במקום בשיטה היבשה של מחקר מדעי ורישום תרופה.

    קשה לי לחשוב על סיבה אחרת חוץ משרלטנות, ניצול מגעיל של אנשים בתקופת לחץ ודחק, שאפשר לנצל את חרדת המבחנים שלהם או את הלחץ מהבית כדי להרוויח כמה שקלים.

    אגב, צמח יכול גם להרעיל, כמו שהוא יכול לרפא. האם החבר'ה של ריכוזית עשו ניסויים קליניים? יש להם מינון מקסימלי? מישהו יודע איך החומר הפעיל שלהם עובד כשלוקחים יותר מתרופה אחת? יש מחקר על השפעות ארוכות טווח? משהו?

  4. "מחקר מקיף (המקור באנגלית) מצא כי לצמח המרפא גינקו בילובה אין השפעה של שיפור הפעילות המוחית, זאת בניגוד לטענות הרפואה המשלימה, ולמרות שאנשיה הם שאפיינו את הניסויים הקליניים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *