אל עצמי

הודעה שקיבלתי לדואר האלקטרוני שלי:

Dear Popup Member,

Your e-mail account was used to send a huge amount of unsolicited spam messages during the recent week. If you could please take 5-10 minutes out of your online experience and confirm the attached document so you will not run into any future problems with the online service.

If you choose to ignore our request, you leave us no choice but to cancel your membership.

Virtually yours,
The Popup Support Team

לא מספיק שאני ה-Popup member היחיד, לא מספיק שאני ה-Popup Support Team, מסתבר שאני גם שולח באופן בלתי מודע הודעות דואר אלקטרוני לעצמי שבהן אני נוזף בעצמי על שליחת דואר זבל ומתריע בפני עצמי שאם אני לא אפסיק את ההתנהגות שלי אני אבטל את החברות שלי במועדון. ואם בזה לא די, אל ההודעה ששלחתי אל עצמי, צורף וירוס שנועד למחוק את המידע בדיסק הקשיח שלי כעונש על ההתנהגות הפושעת שביצעתי אני כנגד עצמי.
אין על האינטרטנט הזה.

5 מחשבות על “אל עצמי

  1. אלא להפסיק את התנהגותך הנלוזה, אחרת תיאלץ לנקוט נגד עצמך אמצעי ענשיה חמורים. עד כדי כך חמורים, שהם חוקיים רק במספר מדינות בארצות הברית. כמובן שלא תתן לעצמך התראה על מועד הענישה, שתדע מה זה. בכלל, אני טוען שאתה אמיר גנס המחודש היזהרו מחיקויים.

  2. פחחח, מה אתה חושב שלא הגבתי על מכתב האיומים הזה ששלחתי לעצמי? התקשרתי על הבוקר למשרד עורכי הדין שלי, וביקשתי מהם לבדוק אפשרות להגיש תביעת דיבה נגד עצמי על הוצאת לשון הרע. אני אראה לעצמי מה זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *