סליחה

לקראת יום כיפור הממשמש ובא, נהוג במסורת היהודית לבקש סליחה מכל מי שפגעת בו. זה באמת אחלה טריק. כל השנה אתה מזמבר את כל העולם ואז מגיע יום כיפור, אתה מבקש סליחה וזהו, אפשר להתחיל לזמבר את כל העולם מההתחלה. מכיוון שכל השנה זימברתי את כל העולם, אני צריך לבקש סליחה מהרבה מאוד אנשים, גופים, ארגונים, מגמות, מחשבות וקלמנטינות.

אז נתחיל.

אני מבקש סליחה מנרג' והערוץ הניו-אייג', שללא ספק הוא הערוץ המופרך ביותר במזרח התיכון. אני גם מבקש סליחה מערוץ היהדות הכתום, הקיצוני והמסית שלו. אני מבקש סליחה מרתם קלינה, עורכת ערוץ הברנז'ה שרק במקרה התפלק לה להכריז על איתור אנתרקס בגלי צה"ל. אני מבקש סליחה מהטוש על זה שאני קורא לו "הטוש" ועל זה שטענתי שהוא נורא עמוס (הוא בעצם קל כנוצה עשויה מפלדה יצוקה) ומבקש סליחה על זה שטענתי שכל מה שמעניין אותם זה דירוגים, עשירים וקידום עצמי. זה לא נכון. כל מה שמעניין אותם זה עשירים, קידום עצמי ודירוגים. סליחה. אני מבקש גם סליחה מ"גלובס". סליחה שאמרתי שהבלוגים שלכם לא ממש מובנים. היום אני מבין אותם, ואז הולך לישון.

אני מבקש סליחה ממיקרוסופט, אני מבקש סליחה שאמרתי שאני מחכה לויסטה. אני ממש מתחרט על זה. אני מבקש סליחה מאבי כהן. באמת שלא התכוונתי לצחוק עליך. אחרי הכל, אני באמת נילון ובאמת שהגיע הזמן לעשות משהו עם מוצצת העיתונות.

אני מבקש סליחה מכל תוכניות הבוקר. אתן עושות את מה שאתן צריכות הכי טוב בעולם: אתן שטחיות, משעממות, חד-ממדיות ובלתי מחדשות, באמת סליחה. אני מבקש סליחה גם מולווט שרגל, שבעלדיה אף אחד, אבל ממש אף אחד לא היה יודע לומר שבשורה החמישית מלמטה חסר פסיק. אני גם מתנצל שאמרתי ש"השגריר" היא התוכנית הכי דוחה בטלוויזיה. היא לא הכי דוחה בטלוויזיה. "הכרישים" יותר דוחה. בעצם גם היא לא הכי דוחה. "הכי עשר" הכי דוחה. בעצם גם היא לא הכי דוחה. אני אחזיר לכם תשובה.

אני מבקש סליחה מזושה. בעיקר אני מבקש סליחה מזושה חדשות בעברית. באמת שאתם לא האתר הכי דפוק בארץ. MSN ישראל יותר דפוקה. בעצם, הום-סנטר הכי דפוקה. בעצם, אני אחזיר לכם תשובה. אני מבקש סליחה מג'ורג דאבליו בוש שבכמה פעמים רמזתי שהוא אידיוט. זה באמת לא היה יאה. כולם יודעים שאם הוא לא היה נשיא הוא היה לפחות, אבל לפחות שיכור.

אני גם מבקש סליחה מדני יתום על זה שאמרתי שלא הייתי מצביע עבורו כמועמד לשומר בגן חיות. כן הייתי מצביע עבורו כמועמד לשומר בגן חיות. אני מבקש סליחה מחנן כהן שטענתי שהוא מסלף את האמת. זה לא נכון. האמת פשוט לא בסדר עדיפות גבוה אצלו. זה בגלל שהוא כל כך ערכי, זו הסיבה. אני מבקש גם סליחה מיאיר לפיד, אבל לזכותי יאמר שלמרות מה שנכתב עליו בגלוב (בעיקר על ידי מוסיף, החרא הקטן), הפוסט הזה יגרום לדור שלם להתבגר. אני גם רוצה להתנצל בפני רפאל פוגל על זה שכעסתי עליו שהוא טען בטקסט אלים ובעעעע במיוחד, שהעובדים הם האיום על הארגון. היום, אחרי שהכנסתי את ג'וני דו, אני יודע שצדקת.

ולסיום אני רוצה לבקש סליחה ממוסיף שאני מאיים לפטר אותו, מג'וני דו (שעוד לא החלטתי מה השיטה הטובה ביותר לאיים עליו), מתמר שנתתי אותה במתנה לר"ש שאת הצורה שלו אני עוד צריך לפרק וגם מר"ש על זה שהוא נאלץ לקבל את תמר. אני מבקש סליחה מצ'ינגפינקי שלא הייתי לידו בזמן כדי להגן עליו, אני מבקש סליחה מהיפנים, הצרפתים והפולנים. באמת שאתם הכי הכי בעולם. דפוקים אבל אופטימיים.

אני יכול, ואולי אפילו צריך, לבקש סליחה מעוד אנשים (בטח אתם, הקוראים חסרי החיים והנבלות תזכירו לי) אבל הם חייבים להבין שבאמת לא התכוונתי למה שכתבתי (ועכשיו שיחשבו האם לא התכוונתי למה שכתבתי כאשר כתבתי את מה שכתבתי במקור או שלא התכוונתי למה שכתבתי כאשר אמרתי שאני מבקש סליחה ובעצם לא ביקשתי סליחה כי אני חושב שמה שכתבתי במקור הוא באמת נכון למרות שביקשתי סליחה על מה שכתבתי).

אז סליחה. באמת!

עדכון: מהתגובות לא נראה לי שאתם מתרשמים מהכנות שלי. זה יעזור אם אני אוסיף מתנה??

30 מחשבות על “סליחה

  1. כל הכבוד. מעכשיו זה אחד מהפיטנגואים האהובים עלי מתוך כל הפיטנגואים שלך.

    אה, ואני מבקש סליחה מהגלוב וכל באיו מהתחמנות שבה העליתי את "פיטנגו" להיות המילה המחליפה לפוסט… אבל עובדה שזה עבד 🙂

  2. את הפוסט הזה היית צריך לכתוב ביום שישי במסגרת פרוייקט אין לי חיים אז מה. בטוח שלקח לך הרבה זמן לכתוב אותו. אתה תעשה הכל כדי להתחמק מהדוקטורט מה?

  3. אני מבקש סליחה מחברי הנהלת הגלוב (ובמיוחד מתמר) על כל הסבל שנגרם להם מאז שהצטרפתי, אבל להגנתי אני יכול לומר: אני הזהרתי אתכם מראש.

  4. יובל – לול. הכי אהבתי את הפסקה האחרונה, שהייתה ברורה כשמש (הראש עוד מסתובב לי מהניסיון להבין את האי-היגיון המעגלי).

    אני מתנצל מכל מי שלא הבין את התגובות שלי. זה הכל היה בציניות, ככה זה – אני פולני מלידה.

  5. חיפשתי וחיפשתי – השעון שסופר לקראת הגשת הדוקטורט איננו עוד?! האם אני בהלם או שהוא חמק לו לבד?

  6. גם אני מבקש סליחה מכל באי, קוראי, עובדי ומנהלי הגלוב. הייתי ציני מדי, מתנשא מדי, סמולני מדי, והכי גרוע: לא מספיק מצחיק. אפילו כמה בדיחות קרש יצאו לי. ובמיוחד אני מבקש סליחה מתמר, אני מרגיש שאני לא מספק אותך. לא, זה לא מה שאתם חושבים. בקיצור סליחה מכולם, בסדר? עכשיו זדיינו מפה. ותזכירו לי לבקש סליחה על זה בשנה הבאה.

  7. ר"ש, מילא הציניות, ההתנשאות והסמולנות, אבל להתעלם מברכת השנה הטובה שהשארתי לך בבלוג? זה כבר מצדיק נידוי. או חרם. או שניהם.

  8. רואה שחורות, זה בגלל שהסיבה העיקרית להיכנס לשם היא כשאתה מעדכן לגבי תוכניות טלוויזיה. ואתה בכלל לא מעדכן לעיתים קרובות.

  9. דרור: טלויזיה זה מה שמעניין אותי. שים לב איך כל כוכבי הקולנוע הגדולים עוברים לשם בשנים האחרונות, למרות שזו עבודה הרבה יותר קשה. הקולנוע ההוליוודי במגמת ירידה כבר כמה שנים.
    רוגל: תודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *