פרויקטים בהמתנה: רשימה זמנית

בעמודים האחרונים של מוסף העצמאות של "ידיעות אחרונות" מופיע פרויקט חגיגי, מצולם ומיוחד במסגרתו נשאלו שישה אנשים על הרגלי ה-SMS שלהם. בין השאר נשאלה מירי בוהדנה (32, רשפון) האם היא מקפידה על סימני פיסוק, פוצ'ו (70, תל-אביב) נשאל האם הוא משתמש בסמיילי ולורה לב (38, קיבוץ גשר) נדרשה לענות מהו המקום המוזר ביותר ששלחת ממנו הודעה. שישה אנשים, ארבעה עמודים, תמונות גדולות, שאלות מטומטמות, פרויקט מיותר אחד.

אפשר להבין את הפרויקט הזה. החגים האלו הורגים את העיתונאים, באמת שהם הורגים אותם. צריך להמציא אייטמים, צריך להמציא פרויקטים, צריך איכשהו למלא את העיתונים. בדיוק בשביל זה המציאו את הגלוב (וגם בשביל לאוורר את הפסיכוזות של היו"ר).

לכבוד יום העצמאות ה-61 של תחי-מדינת-ישראל, להלן רשימה של פרויקטים שמחכים במגירה עד למתקפת החגים הבאה, מוכנים לפריסה מהירה ובהתראה קצרה. כשירות לעורך יוצג הפרויקט, השאלות וכן כמה תשובות שלוקטו על ידי תחקירני הקונצרן. תמלוגים בתעריף הרגיל (93%) יש להעביר בתנאי שוטף פלוס רבע שעה. נא לשלם בדרכמות.

המדרכה האהובה עליי: משוררים, סופרים, סלבריטאים, ובעלי קיוסקים מדברים על המדרכות האהובות עליהם בארץ.
כאשר אתה יורד למעבר חציה, עם איזו רגל אתה עולה על המדרכה? יוסי לחיאני (הידוע בשמו "התוכי" מקיוסק "צבעוני" שברחוב אלנבי): "אני מעדיף לעלות ברגל ימין, אבל לפעמים אני שוכח ואז כל היום שלי נהרס. מקופלת?".
האם אתה אוהב מדרכות עם בלטות גדולות או כאלו משתלבות של אקרמן? א.ב. יהושוע: "האסתטיקה של הבלטה הגדולה אמנם אינה מושלמת כמו האבנים המשתלבות אך היא מזכירה לי את נוף ילדותי, בתקופה שבה לא היו בלטות בכלל. או מדרכות".

חצילים מספרים: משוררים, סופרים, סלבריטאים וירקנים מדברים על החצילים שעשו להם את זה.
מתי אכלת בפעם הראשונה חציל? צביקה פיק: "אני לא זוכר".
מתי אכלת חציל והצטערת על זה? ברנארד אוטוליני (ירקן איטלקי בשנת השתלמות ופילוסוף חובב): "אני אף פעם לא מצטער שאני אוכל חציל. החציל הוא הממתק של הטבע. יש סיבה שהוא סגול".

הטישו הרך: משוררים, סופרים, סלבריטאים וילדי הגן מדברים על נייר טואלט.
עם דוגמאות או בלי? שגיא נהור (5, שיכון ל', גן "טוהר"): "עם, עם, בטח עם. אבל לפעמים הקווים של הדוגמה עושים לי קצת אדום באף".
מה המקום הגבוה ביותר בו קינחת את האף? יודה לוי: "על פסגת האוורסט. אתה עולה לשם ומהקור יש לך צורך בלתי נשלט לקנח את האף שאתה לא מאמין. הוצאתי את הטישו והוא קפא לי בתוך היד. הפך לפסל. זו חוויה של פעם בחיים. עד היום אני שומר משם את הנזלת".

המקש שלי: משוררים, סופרים, סלבריטאים וגולשי אינטרנט מדברים על מקש המקלדת אליו הם הכי קשורים.
מתי בפעם הראשונה השתמשת בסימן '&'? מוטי ברזילי (גולש ותיק ואח של דינה): "אני חושב שזה היה לפני שנה בערך. נכנסתי לגוגל וחיפשתי את 'מרקס אנד ספנסר' כי נסעתי לאנגליה עם גיסתי והילדים שלה במסגרת דיל של הדקה ה-90 הכל-כלול בקלאב בטורקיה ונחתנו לאיזה רבע שעה בלונדון בגלל שהקונקשן שלנו איחר אז פיצו אותנו. בכל מקרה, פתאום הבנתי מה השימוש של ה-&. לקח לי עשרים דקות למצוא אותו אבל אחרי שמצאתי אותו? תענוג!".
קונטרול, שיפט או אלט? עירית לינור: "באופן כללי אני לא חושבת שיש סיבה להשתמש במקשים האלו. כאילו מה העניין? אם אני רוצה למשל להוציא מהמקלדת שלי (שאגב נורא ישנה ונורא מלוכלכת אני נורא שונאת לנקות אותה אבל לא חשוב) סימן קריאה, כן? למה אי אפשר פשוט להוסיף עוד תו עם סימן קריאה? למה הצפיפות הזו? למה סימן קריאה צריך להיות יחד עם הספרה 1? למה?".

נמשים: משוררים, סופרים, סלבריטאים ודמויות מהתנ"ך מדברים על נימוש.
האם ג'ינג'י זה באמת אופי? דוד בן ישי (מלך ג'ינג'י): "ברור. זה עושה אותך עצבני".
על הפנים או על הידיים? גדול או קטן? עמית מכטינגר: "עדיף על הפנים וקטן אבל לא קטן מדי כי אז אתה נראה כמו חוברת שצריך לחבר את הנקודות כדי שיצא לך ציור? אתה מכיר את זה?".

רעיונות לפרויקטים נוספים יתקבלו בברכה.

10 מחשבות על “פרויקטים בהמתנה: רשימה זמנית

  1. סיגלית, בת ים, קוטפת פרחים – איפה היא היום? סדרת כתבות מעקב אחר הנערות החינניות שעיטרו את העמוד האחורי של "ידיעות" בשנות ה-80 / 90. פרוייקט חצוף ומפתיע. מי הפכה להיות מוכרת נעליים? מי הפכה להיות שרה בלי תיק?

  2. כדור הפלאפל הראשון שלי – סופרים ומשוררים מספרים על הפעם הראשונה בו אכלו את המאכל הכי ישראלי (שבכלל לקחנו משכנינו).
    יורם טהרלב: "ביום השני למלחמה בירושלים, על גבעת התחמושת. רגע, אתה מתכוון לפלאפל שבפיתה או לזה שעל הכתף?"

  3. ראיון חגיגי ומיוחד עם צביקה הדר.
    להכניס כתב של העיתון לכלוב של הקופים בספארי.
    אה, רגע – גם זה מופיע היום במוסף של ידיעות

  4. העגבניה שלי והסיבה שהעגבניות של היום הן לא בטעם של פעם (אפשר גם עם אבטיח)
    מנתח המוח המועדף עליי.
    תורת היחסות – כן או לא?
    חברים מספרים על רובי – הרגע שלי עם יו"ר הכנסת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *