בנימין נתניהו מחכה בתור

קשה לתאר עד כמה סרטון הווידאו הבא מצחיק. אתם עומדים לצפות בדיווח של ערוץ החדשות הצרפתי BMFTV, שוויקיפדיה טוענת שהוא ערוץ החדשות הנצפה ביותר בצרפת. אני לא יודע צרפתית ולא קורא צרפתית אבל ממה שאני מבין, הכותרת של הטקסט הזה היא "נתניהו כאשר הוא מחכה לאוטובוס", ואין תיאור מדויק יותר של מה שאתם עומדים לצפות בו.

מסתבר שנתניהו, שיצא למסע דאוויין בצרפת (בכל זאת, עוד מעט בחירות ויהודים נרצחו בגולה), היה צריך לעלות על אוטובוס שייקח אותו מפה לשם. קורה. אז זהו, שזה לא קורה. לא לבנימין נתניהו. בפעם האחרונה שבנימין נתניהו עלה על אוטובוס, הבריטים עוד שלטו בארץ והוא ראה אותם משחקים כדורגל בין חומות העיר ירושלים העתיקה בתוך נגמ"ש שבו ישב אריק שרון שנתן הוראה לחצות את ים סוף אחרי שפרעה הכניס את היהודים לתאי הגזים.

משום כך, עצם הסיטואציה היא כל כך לא מוכרת לנתניהו, כל כך בלתי נתפסת, שהתוצאה, שנלכדה בעדשות מצלמת צלמי הטלוויזיה שעומדים לצידו, היא לא פחות מסוריאליסטית. העובדה שהכתבים מדברים בשפה זרה, כזו שלא מוכרת לנתניהו (וגם לא לרוב הצופים בישראל, כמוני), הופכת את הדיווח למצחיק עד דמעות.

מי ידע שאם רוצים לראות עד כמה קטן האיש, עד כמה אבסורדית הפוזה שבדרך כלל יש עליו, כל שצריך לעשות זה לתת לו לחכות בתור לאוטובוס.

אני מציע לפתוח טאמבלר, מיני-בלוג, עמוד פייסבוק, משהו למען השם, תחת הכותרת: "בנימין נתניהו מחכה בתור". אני מציע להעמיד את בנימין נתניהו בתור לחבילה בדואר, בתור לקופת חולים, ביטוח לאומי, משרד הרישוי, למעדניה בסופרמרקט, בתור בפוקס, במשביר לצרכן, בתור להופעה של ריאנה, בתור למוסך, בתור לרופא שיניים. כל כך הרבה שנים בנימין נתניהו (ואשתו) בנה לעצמו תדמית של חבר בית המלוכה, מורם מעם, מוקף במשרתים, שהניסיון לדמיין אותו עומד בתור למשהו, בחוסר אונים יומיומי לגמרי, יגרום למוח שלכם לקרוס לתוך עצמו.

נסו ותיהנו (עם פסקול צרפתי).

13 מחשבות על “בנימין נתניהו מחכה בתור

  1. אני לא אוהב אותו, אבל אתה סתם נטפל אליו. זו כנראה סיטואציה מאוד מלחיצה מבחינת אבטחה.

  2. @יער, לא הזמינו אותו. הוא יצר לעצמו סיטואציה מלחיצה מבחינת אבטחה וסיטואציה מביכה מבחינת חשיפה.
    אף אחד לא אמר שקמפיין בחירות רביעי יהיה קל.

  3. אני כל כך מצטער שנכנסתי ללינק שבתגובה הראשונה. שוטטתי באתר הזה במשך עשר דקות שלעולם לא אקבל בחזרה.

  4. יער – לא רק מה שאילן אמר, אלא הוא הולך בשורה אחת עם מנהיגי העולם ומי צמוד אליו? מאבטח.
    א. אין שום סיכוי שהא באמת יעזור אם מישהו ירצה לחסל אותו שם ועכשיו
    ב, ולפני. כמה פוזה צריך בשביל להאמין לשיקולי אבטחה אבסורדיים שכאלו. מרקל והולנד צמודים אליו, נשיא מאלי (מקווה שאני לא טועה כאן),
    קיצור – קשקוש.

    עומר, ליאור – אם יש למישהו קשרים אשמח לחוק נגד הבחור. מתחייב פה להצביע למפלגה שתתחייב להוציא אותו מחוץ לחוק. מילא היה שם משהו מעניין.

  5. ביבי איחר, כרגיל, לאוטובוס הראשון ונאלץ לחכות לשני. כל מי שנוסע בתחבורה הציבורית מכיר את הסיטואציה. שיגיד תודה שהאוטובוס עצר בכלל…

  6. המצוקה שלו היא לא מהחיכיון לאוטובוס.
    המצוקה היא מהמפגש הלא מתוכנן עם התקשורת.
    הוא לא רגיל למפגש ספונטני בלי תדרוכים ואיפור מוקפד.

    הוא גם מעביר יד לסדר את הקומבינה הסגולה שלא ייחשף הבלוף.

  7. לא מבין מה אתה רוצה…
    הוא נראה בדיוק כמוני כשאני צריך לחכות לאוטובוס וכשאני ממהר לאנשהו: משועמם, לחוץ ודרוך, בכל זאת הייתי באוטובוס אחד או שניים שהתפוצצו בנעוריי בתל אביב (למזלי לאחר שירדתי מהם)…
    יש לי הרבה מה להגיד על ביבי נתניהו ועל שכמותו אבל אי אפשר לצפות מראש ממשלה בימינו לנסוע באוטובוס כאחד העם (או אם תרצה בגין). הוא לא אחד העם וגם לא יהיה גם אחרי שיפרוש/יודח וכו' הוא ראש הממשלה או ראש הממשלה לשעבר לעתיד אם תרצה.

    תוסיף לזה שכל פעולה שלו נמדדת בתקשורת את העניין הבטחוני (ושהוא בא לשם אחרי שהיה פיגוע) לא חושב שאני ואתה היינו נראים אחרת…

    יש לי בטן מלאה על האנשים שרוצים להיות נבחרי העם בימינו, אני פשוט לא רואה את מה שאתה רואה כאן (אתה מוזמן להאיר את עיניי, אני עם ראש די פתוח בדרך כלל)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *