התחייבויות בדרכמות – הבהרה

בעקבות פניות של כל מיני אנשים שלא נזכיר את שמם (גיל גרינבאום), שביקשו להתעניין במצבו הפיננסי של הקונצרן, מבקש הקנצלר הראשי של הבנק הבינלאומי של הגלוב למסור את ההודעה הבאה:

בשבועות האחרונים התרחשו בעולם ובגלקסיה מספר התפתחויות בתחום המטבע ובייחוד במטבע בו נהוג לשלם בגלוב, הדרכמה. מדינות, שלא נזכיר את שמן (יוון), שוקלות באחרונה להחזיר את הדרכמה. הקנצלר הראשי של הבנק הבינלאומי של הגלוב מודע לכך שהדרכמה היא המטבע הנחשק ביותר ביקום. זו הסיבה שקונצרן הגלוב, לקח על עצמו לאורך השנים התחייבויות רבות לשלם לגולשים בדרכמות. בין השאר, בפוסט שפורסם לפני תשע שנים, התחייב יו"ר הקונצרן לשלם לגולשים כמה עשרות דרכמות בתמורה לתגובות שיפורסמו בגלוב בכלל ובתגובה לפוסט ההוא בפרט. כתוצאה מכך, פורסמו לפוסט יותר מ-1,700 תגובות. ומדי פעם נוספות עוד כמה תגובות חדשות.

מאז אותו פוסט, התחייב הגלוב להעביר כמה שנדיבריליון דרכמות לגולשים שזכו בפרסים שונים ומגוונים. הגלוב גם משלם לעובדיו הנאמנים בדרכמות. הקונצרן עומד באופן מוחלט מאחורי התחייבויותיו ואולם הקנצלר הראשי של הבנק הבינלאומי של הגלוב מבקש להבהיר כי כל ההתחייבויות של הקונצרן היו התחייבויות בדרכמה ישנה.

דרכמה חדשה? זה סיפור אחר לגמרי.

אילוסטרציה: שטר של אלף דרכמות. בכאלו הגלוב משלם.

8 מחשבות על “התחייבויות בדרכמות – הבהרה

  1. זה הזמן (אולי אחרי השנ"צ) לפתוח במסע שיימינג לקונצרן.
    תן לנו את הדרכמות (גם דוגקוין זה טוב) המגיעות לנו.

    פרויקט "באים לגלוב" מתחיל עכשיו !!!!11 !11!!!

  2. אבל עכשיו שמת כאן תמונה אז אנחנו יכולים להדפיס כמה שבא לנו בלי להיות תלויים בחסדי השוטף + נצח של הגלוב!!! על זה לא חשבת, הא?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *