דרור וקירשנבאום

"לונדון את קירשנבאום" עלתה לראשונה לאוויר בראשית שנות האלפיים. זמן קצר אחרי שעלו לאוויר הוזמנתי בפעם הראשונה לאולפן. הייתי אז כתב ההייטק של עיתון "הארץ" ובאתי כדי לדבר על הנושאים שאותם כיסיתי. מאז ועד היום החלפתי כמה מקומות עבודה: מ"הארץ" עברתי ל"ידיעות אחרונות" ומעולם העיתונות עברתי לעולם האקדמיה, אבל לא משנה היכן נחתתי, לאולפן "לונדון את קירשנבאום" המשיכו, למרבה שמחתי, להזמין אותי.

לפני כמעט שש שנים, בינואר 2010, מוניתי לפרשן קבוע של התכנית בתחומי האינטרנט והטכנולוגיה. הפכתי ל-go to guy של המערכת בכל הקשור לנושאים האלו. בממוצע הגעתי לאולפן של לונדון וקירשנבאום כמעט אחת לשבוע.

בשנה האחרונה מיעטתי להגיע לאולפן אבל אחת לכמה שבועות השתדלתי בכל זאת לבוא; מבחינתי, זה ביקור בלונה-פארק. זמן קצר אחרי שנכנסתי לתפקיד בבית הספר לתקשורת היתה לי ההזדמנות להפוך את היוצרות ואירחתי את ירון ומוטי במסגרת סדנת האמן של בית הספר, "הפינצטה". הפעם הם היו המרואיינים. זו היתה חוויה יוצאת דופן, גם לסטודנטים וגם לי.

היום אחר הצהריים אזכה, אם לא יקרה משהו יוצא דופן, כבר קרו דברים מעולם, לסגור מעגל נוסף ביחסים שלי עם התכנית. ירון לונדון יצא לחופשה ומערכת התכנית ביקשה ממני לשבת לצד מוטי קירשנבאום ולהנחות את התכנית. אמנם זה חד-פעמי אבל הם לא יודעים שאני מתכוון לבוא עם אזיקים; אני לא מתפנה.

אם אתם במקרה צופים היום בתכנית ורואים בחור קירח יושב ליד אחד מענקי הטלוויזיה הישראלית ולא פוצה פה מרוב התרגשות, דעו שזה אני.

17 מחשבות על “דרור וקירשנבאום

  1. וואו! בהצלחה יובל!
    אני צופה קבוע ב"לונדון וקירשנבאום" ואני תמיד תמיד שמח לראות אותך מתארח באולפן. (אני גם משלים אח"כ ביוטיוב אם הפסדתי).
    אני אוהב להקשיב לך כי אני מרגיש את האהבה שלך לכל עניין שאתם דנים בו.
    לא אפספס 🙂
    שוב בהצלחה!

    נ.ב.
    שמת לב שמוטי אף פעם לא מנחה לבד? בזמן שירון לפעמים כן מנחה לבד (אם מוטי באפריקה או באליפות העולם להטלת כידון)

  2. אמנם קרעת אותי בציון בקורס בבן גוריון, אבל זאת הייתה זכות גדולה ללמוד אצלך וכמובן שאני נהנה כל פעם מחדש לצפות בך מתארח בתכנית. שיהיה המון בהצלחה!!

  3. הופעת בכורה מוצלחת.
    החשש היה ניכר, אך צלחת את הבכורה בהחלט בהצלחה.
    פעם ראשונה אך אני משוכנע שלא אחרונה. בשבילך(קודם לכל) וגם למען הצופים הקבועים(אני מביניהם) ,מצא זמן לעוד מפגשי שיחה והנחיה.

    שנה טובה.

  4. מה זאת אומרת לא פוצה פה? דיברת כל הזמן והרבה ועם תנועות הידיים האופייניות לך. שאפו על טבילת האש שצלחה.

  5. כתבת מקסים. מרגש מאוד.
    להספדים יש נטייה כמעט אינהרנטית להישמע כמו משהו שכבר שמענו, אבל שלך בהיר וצלול, קורע את עצמו מעל הדף ומצליח לטלטל ולחבק אליו את הקורא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *