30 מחשבות על “"תבטל את המנוי!"

  1. משעשע+
    אבל אני עברתי יותר עינויים כשניסיתי לבטל את האנטי וירוס שלא ביקשתי מאינטרנט זהב (אחרי שגיליתי שאני משלם עליו שנה וחצי)- לקח לי ארבעה ימים לבטל את זה ומשהו כמו שעה וחצי של שיחות טלפון על חשבוני (השירות לקוחות שלהם לא שיחת חינם, רק המכירות, ימח שמם)

  2. זה כלום.
    אני מנסה כבר חודשיים לבטל את המינוי לגלוב והוא כל הזמן חוזר לאינטרנט.

  3. הממ, אני באמת צריך לבטל את המנוי של לנטויז'ן. לפני 3 שבועות התקשרתי לבטל את המנוי. חזר אלי מישהו מ"שימור לקוחות" וניסה להשאיר אותי בתירוצים של "לא! אל תעזוב אותנו! אתה איתנו כבר הרבה זמן!, היה לנו טוב ביחד, לא? אנחנו יכולים לפתור את זה!" לרגע כמעט התבלבתי וחשבתי שאני מתגרש או משהו.
    בסוף אמרו נתנו לי חודש חינם בלי התחייבות. עכשיו אני צריך להתקשר אליהם עוד פעם כדי לספר להם שעם החברה החדשה הרבה יותר טוב לי.

  4. מזה הדבר הזה.
    קרציות כאלה, וטוב לדעת שלא רק בישראל. הם נמצאים בכל העולם.

    ———
    בהזדמנות זאת הרשו לי להמליץ על התוכנה zoom.
    ZOOM – תוכנת מולטימדיה חדשה המותאמת לגולש הישראלי.
    התוכנה כוללת בתוכה 300 ערוצי רדיו מכל הז'אנרים, מתוכם 40 ישראליים,
    1000 תחנות טלוויזיה – כולל ערוצים ישראליים, ערוצי מידע וחדשות בנושאים שונים : מחשבים, ספורט,חדשות,כלכלה,תרבות ועוד.פותחים מתעדכנים וממזערים ונהנים ממוזיקה משובחת כל הזמן.
    התוכנה מגיעה בקובץ exe פיצפון (80k בלבד) ולא נדרשת התקנה כלל.
    להורדה:
    http://zoom.yansuf.com
    תמונה:
    http://img137.imageshack.us/img137/8899/zoom4kw.jpg

    תהנו.

  5. חן: וואו כמה נורא! באותו נושא, תן לי להציע לך עץ ריח לרכב, מגיע בשלושים טעמים, חמישים ושש צורות וריח אחד.
    מצטרף לשי 🙂

  6. MRM: הטריק הוא להתקשר למכירות ולבקש מהם להעביר אותך לשרות לקוחות. גם עונים יותר מהר, ד"א.

  7. כמו שמישהו כתב באתה-צינור, "בו-פאקינג-הו".
    אז במשך 5 דקות ניסו לשכנע אותך להישאר ב-AOL – אז מה?

    מצד שני, חנן צודק. בפעם הבאה שאני אחכה חצי שעה שמישהו בניהול משתמשים אצלנו בחברה יענה (וכמובן אשמע את 'נעימות' גלגל"צ בינתים) ואז ינתקו לי בפנים בלי לענות בכלל אני הולך ל-NBC.

    ———
    בהזדמנות זאת הרשו לי להמליץ על ספאמר מצוין.
    חן – ספאמר חדש המותאם לגולש הישראלי.
    הספאמר כולל תגובות מזדהות עם 300 ביטויים שונים, מתוכם 40 באנגלית (עילגת),
    1000 תגובות טרול – כולל ערסים, ילדים קנאי-לינוקס ומטקבקי למהנט בונשאים שונים:
    מחשבים, ספורט,חדשות,כלכלה,תרבות ועוד. פותחים את הגלוב, מזדעזעים ומצביעים על חן בבוז ואז מבקשים מיובל/מוסיף/תמר למחוק את הספאם.
    הספאמר מגיע עם זין פיצפון (80mm בלבד) ולא נדרשת הכרה בו בכלל.
    לדוגמא:
    https://www.popup.co.il/?p=1349#comment-30246
    תמונה:
    http://www.pensitoreview.com/images/photo-get-a-brain-morans.jpg

    אריק זאבי.

  8. באמת בו-פאקינג-הו, 11 דקות המתנה, זהו?! זהו?!?!? שעות אפשר לחכות על הקו בארץ! שעות! כל פעם שאני מתקשר לשם אני עובר לפחות שלוש "מחלקות" שונות עד שאני מגיע לבנאדם הנכון (השיא שלי זה 7 + ניתוק בפרצוף. אז פשוט התקשרתי למחלקת מכירות וצרחתי על הבנאדם שיעביר אותי למחלקה הנכונה ואם הוא שם לי מוזיקת מעליות כשאני ממתין אני מגיע לבניין שבו הם עובדים. זה עבד 🙂

  9. איזה קטע.. רק אתמול קרה לי אותו הדבר

    הסיפור לפניכם בקצרה:

    לפני שנה ביקשתי להתנתק מ-רשת-ראייה שהיה הספק שלי זמן מה..

    לפני חודש קיבלתי הודעה קולית הזויה לסלולרי שלי שהמנוי שלי יוצא באותו יום מהקפאה (את ההודעה רק שמעתי במקרה שבועיים לאחר מכן.. ומיותר לציין שההקפאה בוצעה על דעתו של הנציג וללא הסכמתי)

    קיצור, התקשרתי לברר מה קורה לפני שבועיים.. אמרו יחזרו עוד 48 שעות.. כמובן שלא חזרו.

    אתמול לקח לי 37 דקות לשכנע את הנציג החביב שלא! אני לא מעוניין בחבילה טובה יותר, פשוט אין לי אפילו קו טלפון יותר בבית שעליו רשום המנוי.

    "בבקשה תבטל" "בבקשששששהה".. (שנייה, תן לי רק רגע.. עוד רגע איתך, עוד שנייה.. תן לי רק לבדוק כאן משהו..)
    בסוף הוא ביקש לשלוח פקס עם תעודת הזהות , מס' טלפון ושם משתמש..

    נקווה שזה יעבור הפעם, כי הם עדיין לא חזרו אליי.

    הלקח שאני למדתי, לפני שמתחברים (לא משנה עד כמה ההצעה מפתה) לשאול איך מתנתקים ובמה זה כרוך..

  10. אני דווקא הצלחתי להמנע מהבעיה הזו בכך שאני לעולם לא מוכן לשלם לספקים מהסוג הזה באמצעות כרטיס אשראי.

    רק הוראת קבע בנקאית
    הבעיה היא שבגלל שהם "לא עובדים ככה" והם רוצים רק כרטיס אשראי אז צריך להתעקש ולא לוותר להם.

    כשרציתי להתנתק מ- HOT אז קודם כל התקשרתי לבנק וביטלתי את ההוראת קבע ורק אחר כך התקשרתי ל- HOT (דרך המכירות) והודעתי להם שאני מתנתק וכי הפסקתי את התשלומים.

    היה אצלי טכנאי עם קאטר תוך 3-4 ימים.

  11. לא מפריע לכם משהו אחד קטן בכל הסיפור?
    את נציג המכירות פיטרו. למרות שמן הסתם, הוא עשה בדיוק מה שהוראות החברה ציוו עליו.

  12. חן – תיזהר מלהיכנס לפה עוד פעם ולטנף לי את הגלוב.

    ציפה גריפה – קשה לי להאמין שאלו הוראות החברה כי היא משיגה בדיוק את ההפך. ואם כן, אז אדרבא, שיבוא לתקשורת ויספר להם בדיוק מה ההוראות של AOL.

  13. התינוק MrM? יובל שים לו איזה כובע הוא מביא לי את הסעיף -_-
    ותמחק את הקישור שיש לו על השם, זה לתוכנה המזורגגת ההיא שלו.

  14. יובל, הרי ברור לך שמדובר בש"ג

    אני לא רוצה לטעון טענות מוגזמות אבל נראה לי מאוד סביר שהם יפעילו מדיניות אפס סובלנות למתנתקים. כמובן שבהדרכות הם בוודאי מסבירים שצריך להפעיל רק כוח סביר ולפעול באדיבות ונחישות, בתקיפות ועדינות ובעוד שורה של צמדי קלישאות. אבל, המטרה ברורה פה, וגם אם פה ושם נופלים חללים, מבחינתם זה משתלם

  15. הסיפור על קשיי ההתנתקות מ A so Hell איננו חדש זו כנראה מדיניות מכוונת (ומטופשת כמו רוב הדברים שקשורים לחברה הזו)

  16. לא יודעת, אין לי הרבה נסיון בזה, אבל כשניסיתי להתנתק מADSL או מאינטרנט זהב וכאלה עבדו לי התירוצים (האמיתיים): "כבר חתמתי עם הכבלים ויש לי התחייבות לשנה" ו "מבצע בזול? יותר זול מהספק שאליו אני עוברת? מה כמה הם הציעו? אפס שקלים לחודש.."

    לא עשו בעיות, אם כי התמרמרו קלות. לאינטרנט זהב גם הוספתי בסוף שעניין הקופים לא בדיוק מעודד אותי להמשיך להיות איתם.

  17. בעצם היתה לי בעיה בהתנתקות – מאגודת הסטודנטים של את"א, כי כמעט אף אחד שם לא יודע איך.
    אני עדיין סטודנטית, אבל אחרי מספר פעמים שבהן הייתי צריכה לעשות את העבודה שלהם או סתם הם עצבנו אותי, ביקשתי לצאת. אז אחת אמרה לי שאם לא אחדש את המדבקה בתחילת השנה זה צריך לעשות את הטריק. לא חידשתי, לא עשה שום טריק. אחרי עוד קצת בלגן בסוף אמרו לי לכתוב מכתב.
    כתבתי מכתב. (בלי נימוקים – "נתקו אותי") וזה היה אמור לעבוד. אני מקווה שזה באמת עבד.

  18. באינטרנט זהב עשו טעות. כמה חודשים אחרי שעזבתי את ישראל והסתיימו התשלומים הם החלו לפתע לחייב שוב (למרות שקודם בכלל שילמתי להם דרך הוט).
    בשיחה עם הנציגים הם הנהנו והודו בטעותם והסכימו להחזיר את הכסף ולנתק את הכל.
    לאחר מכן שבאתי לחופשה בארץ אני גיליתי שהם ממשיכים לחייב אותי בכל מיני תעריפים רנדומלים, וכאילו התחילו את החיוב מחדש ביום שהתקשרתי לראשונה להתלונן על החיוב השגוי.
    שעה בשיחת טלפון עם החברה ואפילו לא נתנו לי לדבר עם אחראית משמרת, כלום. התכחשו לטעות שהם הודו בה כבר חודש וחצי קודם לכן. אמרתי לה "אני אפנה לחברת האשראי ואקבל את הכסף בחזרה". היא ענתה לי "אתה לא יכול כבר החיוב כבר בוצע" [חיוך מרושע מאחורי השפורפרת, במבטא רוסי].
    למזלי, תאריך שיחת הביטול המקורית נרשם (כי את השיחה ביצעתי בסקייפ) ובאמצעות פקס קצר לישראכרט קיבלתי את הכסף בחזרה, כולל ריבית.

    ויש לי סיפורים דומים על המנטליות העסקית ההולנדית, אבל זה לא קשור כבר באמת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תצוגה מקדימה: