סלשדוט הוא אתר שאני בדרך כלל מאוד מחבבת, בעיקר אחרי ששדרגו את העיצוב שלו, דבר שאיפשר לי להתרכז בקריאה, ולא בירוקת שמסביב. למרות זאת, הידיעה הזו עיצבנה אותי, בעיקר בגלל הכותרת היומרנית שלה: "יוטיוב קילר". הווו נשמע מעניין, יוטיוב הוא אחד מהאתרים שאני פוקדת מדי יום, והנה מגיע משהו, שעתיד להרוג את המלך ולהשתלט על הכתר.
"eefoof.com הוא אתר המכיל תוכן גולשים, הדומה ליוטיוב/ גוגל וידאו, אשר מאפשר להעלות קבצי סרטים, תמונות, פלאש ומוזיקה, תוך קבלת חלק מהכנסות האתר על מודעות".
על פניו, עפעוף מהווה אתר מעניין – למה להעלות סרטונים של עצמך שר במקלחת את להיטי הזהב של שרית חדד, כשאפשר להעלות סרטונים ולהרוויח מהם כסף?
יש לי בעיה עם שני עניינים. ראשית, העניין הטכני – במקום להפנות אנשים לסרטים ביוטיוב, אני יכולה לשמור אותם, להעלות לאתר, לחכות שתכנסו (או להכנס שוב ושוב בעזרת סקריפט משתלם) ולספור את הכסף. ממש "כיצד להרוויח המון כסף מהאינטרנט בלי לצאת מהבית". הידד.
שנית, היוהרה המעצבנת הזו. זה האתר שיהרוג את היוטיוב. זו האפליקציה שתרצח את המתחרים הותיקים. זה מה שעומד לנענע את העולם, לזעזע את האינטרנט ולהיות הקילר הכי עצבני שיש. איפה הכפיים. היומרנות של הילד המעצבן שעוד לא למד ללכת, וכבר מעביר שיעורים בנוגע ליסודות הריצה, נראית לי מיותרת לגמרי, וודאי לא מתאימה למסלשדטים, שכבר ראו אתרים עולים וקורסים, מה שמעלה סוגיות בנוגע לפרסום, שלא לומר פרסומת, בהם נגועה הידיעה.
כתיבת תגובה