סייקו קילר

סלשדוט הוא אתר שאני בדרך כלל מאוד מחבבת, בעיקר אחרי ששדרגו את העיצוב שלו, דבר שאיפשר לי להתרכז בקריאה, ולא בירוקת שמסביב. למרות זאת, הידיעה הזו עיצבנה אותי, בעיקר בגלל הכותרת היומרנית שלה: “יוטיוב קילר”. הווו נשמע מעניין, יוטיוב הוא אחד מהאתרים שאני פוקדת מדי יום, והנה מגיע משהו, שעתיד להרוג את המלך ולהשתלט על הכתר.

“eefoof.com הוא אתר המכיל תוכן גולשים, הדומה ליוטיוב/ גוגל וידאו, אשר מאפשר להעלות קבצי סרטים, תמונות, פלאש ומוזיקה, תוך קבלת חלק מהכנסות האתר על מודעות”.

על פניו, עפעוף מהווה אתר מעניין – למה להעלות סרטונים של עצמך שר במקלחת את להיטי הזהב של שרית חדד, כשאפשר להעלות סרטונים ולהרוויח מהם כסף?

יש לי בעיה עם שני עניינים. ראשית, העניין הטכני – במקום להפנות אנשים לסרטים ביוטיוב, אני יכולה לשמור אותם, להעלות לאתר, לחכות שתכנסו (או להכנס שוב ושוב בעזרת סקריפט משתלם) ולספור את הכסף. ממש “כיצד להרוויח המון כסף מהאינטרנט בלי לצאת מהבית”. הידד.

שנית, היוהרה המעצבנת הזו. זה האתר שיהרוג את היוטיוב. זו האפליקציה שתרצח את המתחרים הותיקים. זה מה שעומד לנענע את העולם, לזעזע את האינטרנט ולהיות הקילר הכי עצבני שיש. איפה הכפיים. היומרנות של הילד המעצבן שעוד לא למד ללכת, וכבר מעביר שיעורים בנוגע ליסודות הריצה, נראית לי מיותרת לגמרי, וודאי לא מתאימה למסלשדטים, שכבר ראו אתרים עולים וקורסים, מה שמעלה סוגיות בנוגע לפרסום, שלא לומר פרסומת, בהם נגועה הידיעה.

7 מחשבות על “סייקו קילר

  1. “היומרנות […] נראית לי מיותרת לגמרי, וודאי לא מתאימה למסלשדטים, שכבר ראו אתרים עולים וקורסים…”

    את בטוחה שאנחנו מדברים על אותו סלשדוט?
    כי סלשדוט שאני מכיר מכיל הרבה מאוד ילדים שעל כל יומרנות כזאת/פרסומת לאתר כזה יקפצו ויגידו “תנו לי עוד! אני אוהב וובשתייםנקודהאפס!!!!!!!1”

  2. עומר, WTF R U t41k1nG AB0U7?

    תמר, סלאשדוט טיפה הדרדר בשנים האחרונות (שזה, כמובן, משהו שאומרים כל שנה על סלאשדוט) – והם מזמן, אם לא מההתחלה, יעד מועדף למחלקות שיווק של חברות שמנסים לשתול בהם ידיעות מהסוג הנ”ל. לפעמים הם גם מצליחים.

    בכל מקרה, סלאשדוט יהיה לנצח האתר הראשון שבו בוצע המבנה של סיפורים קצרים עם תגובות פר סיפור. אתר החדשות הטכני הראשון שבו התוכן נכתב על ידי הגולשים. גרשון ב1997.

    ויותר מזה שסלאשדוט הדרדר, העולם התקדם. אפילו שמבחינת מודרציה של תגובות סלאשדוט הוא אתר מבריק, כל הבלוגים, הטראקבקים, הדיג-ים שפשו בכל – שינו את כללי המשחק.

    פעם סלאשדוט היה ה-מקום למידע על חדשות טכנולוגיה ותגובות על, היום.. היום הוא סתם עוד מקום.

  3. מה, כלומר עיתונות עשויה להשתמש בכותרות מפוצצות וחסרות קשר למציאות כדי למשוך את העין של הקורא? לא ראיתי את זה אף פעם קורה בכל עיתון שאי פעם הנחתי עליו את היד.

    ובכל מקרה, הקונספט הוא באמת בעל פוטנציאל. הרבה אנשים מעלים ל-YouTube סרטונים שהם יודעים מראש שיזכו להרבה פופולאריות, והם גם לפעמים מפרסמים את עצמם. אנשים כאלה יעדיפו את האתר השני, בהנחה והוא מוצלח.
    זה לא יהרוג את YouTube, אבל בנסיבות הנכונות זה יכול להפחית באופן משמעותי את הבלעדיות שלו.

  4. להוסיף ללאפה – סלאשדוט אמנם נכתב ע”י גולשים, אבל מה ששובר אותו היום, ברוח הווב2.0, הוא שעדיין יש מודרציה של התכנים (כלומר, הוא ווב1.9 במקרה הטוב).

    אני עם סלאשדוט דיי גמרתי מאז דיג.

    דה קינג איז דד, לונג ליב דה קינג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תצוגה מקדימה: