סוכנויות הידיעות מדווחות על חידוש מרענן – פרסומות על שקיות הקאה בחברות תעופה. מסתבר שמחירי הדלק השפיעו גם על עלות הבחילה, ומעתה יוכלו מפרסמים לנצל את אפשרויות הפרסום בפני הקהל השבוי והירקרק.
"הרעיון כנראה לא מוזר כמו שהוא נשמע. יועץ התעופה מייקל בויד אמר, כי חברות רבות היו רוצות לראות את הלוגו שלהן על שקית ההקאה. בויד אמר עוד כי אנשים כבר לא מקיאים כל כך הרבה בטיסות כמו בעבר".
זו בעיה, ללא ספק. אם לא מקיאים, לא נחשפים ללוגו של החברה. הפתרון פשוט – לפרסם רק בחברות לאומיות מסוימות*, שם לא זקוקים לכיסי אוויר כדי לחוש צורך עז להיפטר מהאוכל.
*זו דעתי בלבד, והיא אינה מייצגת את הבחילה שחטפתי בפעם האחרונה שנגסתי במשהו שלא יכולתי להבדיל בינו ובין המגש בו הוגש.
כתיבת תגובה