1. מנחם סלינס (34), ששימש סמנכ"ל שיווק ומכירות בפורטל MSN, מונה למשנה למנכ"ל אתר האינטרנט yad2, כך מדווח הטוש הבוקר. האם זה אומר שסוף סוף יאלצו לעדכן את הפרסומת של המכללה למנהל?
2. אודי פרידן, מנכ"ל "ראובני פרידמן", כותב הבוקר בעמוד המאמרים של "הארץ" מאמר ובו שורה של המלצות לראש הממשלה בהן החזרת מופז לתפקיד שר הביטחון ("רמטכ"ל מוערך ושר ביטחון לא רע") וביבי לתפקיד שר האוצר ("בזה הוא היה מצוין"), מינוי אהוד ברק לשר מיוחד לענייני איראן ("זה תפור עליו") ועוד. בהכירינו עד כמה הפוליטיקאים שלנו נסמכים על אנשי פרסום יש לחשוש שמישהו ייקח את ההצעות הטיפשיות האלו ויהפוך אותן לתוכנית עבודה.
3. "האם מנכ"ל נרקיסיסט מועיל לחברה?" שואל "האקונומיסט" בכתבה מתורגמת ב"הארץ". התשובה של כותב הכתבה היא "לא כל כך" והרי ברור שהוא טועה. ברור לחלוטין שהוא טועה. אין בכלל ספק שהוא טועה ואני אומר את זה מניסיון אישי.
כתיבת תגובה