Xslf שלחה לאימייל הסגול עם הנקודות הצהובות קישור לפוסט אצלה שעוסק במערכת הפעלה למק שתורגמה לעברית אך נגנזה בשל באגים. מה שמעניין אותי במיוחד בפוסט הזה הוא תיאור השיחה של שושנה עם עובדת ב"ידע", הנציגה של "אפל" בישראל. וכך היא כותבת:
הדבר העיקרי שעלה מהשיחה זו תחושה של תסכול- לראשונה מזה שנים, יש בארץ גידול משמעותי של משתמשי מקינטוש, והרבה יותר קל לראות/לקנות מק מאשר בעבר (למשל ברשת ביג בוקס וברשת באג). ועם כל הגידול הזה, עדיין אין באפשרות "ידע" לתת למשתמש הישראלי את חוויית השימוש האופטימלית המגיעה לו, בגלל חוסר מודעות של אפל.
אני מכיר לא מעט מערכות יחסים בין חברה אמריקאית לנציגה שלה בישראל אבל מערכת יחסים כמו זו שמנהלת ידע עם אפל היא משהו שטרם נתקלתי בו. לא פעם מפילה ידע את התיק על אפל שלא מבינה את השוק הישראלי, שלא משקיעה בו, שלא מוכנה להפנות אליו משאבים. אינני טוען שזה לא נכון (פשוט מכיוון שאני לא יודע) אבל האם זו הדרך הנכונה לנהל את העניינים מול אפל? יכול להיות שכן. בעיניי זה עדיין מוזר.
וללא קשר שתי הודעות מנהלתיות:
1. מאז שג'וני דו שלח את הטקסט המצוין שלו, לא קיבלנו טקסט ראוי לפינת "כתב/ת אורח/ת". שימו לב, ההזמנה פתוחה וטקסטים מעניינים יתפרסמו כפוסט (עם קרדיט לכותב כמובן).
2. נראה שהגיע הזמן להחליף את ההדרים של המלחמה. הועלתה הצעה להכריז על תחרות שנייה. בשל ההצלחה המדהימה של התחרות הראשונה אנחנו שוקלים את ההצעה בחיוב. ביום ראשון תתקבל החלטה סופית ובמידה ונלך על תחרות שניה יתפרסם "פוסט תחרות". גולשים, חממו את הפוטושופ.
כתיבת תגובה