קיבלתי היום הודעה לעיתונות שכותרתה: "בואינג הופכת חלום למציאות: מאפשרת הפעלת טלפונים ניידים בטיסות".
לאחר זמן קצר עלתה באתר האנרגיה הידיעה הזו שהיא סוג של תמצית של ההודעה לעיתונות.
אין לי בעיה שהעיתונאי מתמצת הודעה לעיתונות. כלומר יש לי, אבל זה לפעמים קורה, זה חלק מהעבודה, בטח כאשר מדובר באתר אינטרנט כמו אתר האנרגיה שלעתים מתפקד כסוג של בור של הודעות לעיתונות (כמו אתרי חדשות רבים אחרים).
הבעיה שלי היא עם הכותרת.
הכותרת של הידיעה באתר האנרגיה היא: "חלום שיתגשם: סלולרי בטיסות".
הבעיה שלי היא שהעיתונאי שחתום על הידיעה לקח את ההודעה לעיתונות (בואינג הופכת חלום למציאות) וקיבל על עצמו את הנרטיב שמשרד יחסי הציבור מספר על הידיעה הזו (חלום שיתגשם).
כפי שניתן לראות מהתגובות – לא חלום ולא זרגיגים. זה בעיקר סיוט (שהוא סוג של חלום – אבל מהסוג הרע) שאין כדוגמתו. העובדה שאף אחד – לא העיתונאי ולא העורך – לא חשב להאיר ולו במעט את עובדת היות הידיעה הזו סיוט של כל מי שאי פעם טס במטוס, היא שמטרידה. מטרידה מאוד אפילו.
כתיבת תגובה