מכת היח”צ

בעלעול שגרתי בלמהנט, נתקלתי בערוץ הצרכנות. בתוך “חדשות הצרכנות”, בין דיווח על ירידתו מהאוויר של ערוץ הקניות tvmall444, ובין כתבה על תעשיית המורים הפרטיים, פגשתי אייטם מעניין על חברת פלאפון.

פלאפון: 120 אלף לקוחות הצטרפו לדור השלישי

אוקיי. מה עוד?

פלאפון יוצאת במבצע המציע מכשירי דור 3 מתקדמים בחצי מחיר. המבצע כולל ארבעה מכשירי דור שלישי במחיר של 29.90 שקלים בחודש ל-36 חודשים, במקום 59.90 שקלים. בין המכשירים שמוצעים MOTOROLA V3C המכשיר הדק ביותר בסדרת ה RAZR התומך בדור 3, שמושק בימים אלו לראשונה בישראל גם בצבע ורוד

בדקתי שוב את האכסניה – לא מדובר במדור פרסומי, אלא באייטם מאת “מערכת ynet”.
לא ממש מפתיע, אבל את אותו טקסט, מילה במילה, אפשר לקרוא גם בביזפורטל, פוקט, וגם בNFC, שם גם מתברר (טה-דאאאם) שמדובר ב”הודעה מטעם פלאפון”. לא יכול להיות.

על העיתונות שניזונה משאריות מופשרות של משרדי יחסי ציבור כבר נכתב פה. ידוע ששם העט “מערכת X” חותם במקרים רבים טקסטים שהכותב אינו יכול או מעוניין להיות חתום עליהם. אבל רק דבר אחד זעזע אותי. רק 12 טוקבקים בלמהנט? תריסר בלבד? איך דבר כזה קורה? שערוריה.

6 מחשבות על “מכת היח”צ

  1. נכון! מזל טוב! מה שמזכיר לי, עקב שיעמום כבד עיינתי הערב בפוסטים מאוד ישנים.
    יו”ר, מתי הפסקת להיות יובל דרור והפכת ליובל בלבד?

  2. מזל טוב ליום הולדת ! (אם כולם אומרים אז כנראה שזה נכון, ככה זה בתקשורת לא?)

    טוב נו הניסוח המדיוק: מי נשאר ער לראות את קונאן אובריין , זאת אומרת את האמי?

  3. דנדוש: כשהוא הפך לכוכב על ולדמות מזיזת הרים בכלכלה העולמית הוחלט בישיבת צוות מיוחדת להפוך אותו ל”יובל”. את יודעת, כמו “מדונה” או “שר”.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תצוגה מקדימה: