יוטיוב, כפי שניתן היה לצפות, הופכת לאולטרה אטרקטיבית, אחרי רכישתה בידי גוגל. אמנם לא נצפו עדיין תביעות (אני ממתינה בסבלנות), אבל קולות החמדנות עולים וצורמים. הגרידי התורן – יוטיוב. לא youtube. הפעם מדובר ב-utube. מסתבר שהאתר המכובד המייצר צינורות, נתקל בקשיים מאז שyoutube הפך לדבר הכי חם בשוק. כל מי שרצה לצפות ביו"ר מתראיין בלונדון וקירשנבאום (לדוגמא), וטעה בהקלדה, הגיע ליוטיוב צינורות, והקריס את האתר.
utube – צנרת.קום, מצידה, חטפה ג'ננה, כי האתר שלה היה שם קודם (מאז 94') וכל אלה שהציפו אותו אולי הגבירו את התנועה, דבר שהתבטא בחניקת רוחב הפס שלהם, אבל לא הביעו עניין רב ברכישת צינורות. מצד שני, למה לצנרת.קום לוותר על הדומיין שלה, לטובת יוטיוב, סתם, ובעיקר בחינם? ראלף גירקינס, הבעלים, ציין כי יוטיוב הציעו להם בוטנים (מיליון דולר), ולכן לא הסכים לוותר על הדומיין. אם רק היו מציעים שלושה מיליון. יוטיוב מציינים שמדובר בבילשוט מוחלט, וכי לא נעשתה הצעה כזו. אבל מה, בינתיים האתר שנראה כך:
משדר כרגע הודעת "אין מה לחפש פה":
קשה לומר מי צודק פה – האתר שהיה קודם, מאבד לקוחות ונופל עם כל הקלדה שגויה של חובבי תעלולי חתולים שדחוף להם להעלות את הסרטון ליוטיוב, ולא רוצה לצאת בהפסד; או יוטיוב, שלא מעוניינת לשלם מיליונים כדי לקנות דומיין צנרת.
לדעתי יוטיוב הזה שווה לא פחות.
כתיבת תגובה