השיפור הגדול ביותר בויסטה ואופיס

זה נכון שמדי פעם אנחנו יורדים על מיקרוסופט. ממש בקטנה. באמת! אבל, כאשר צריך לתת להם קרדיט אנחנו יודעים לעשות את זה – ובגדול.

גבירותיי ורבותיי, אני נרגש וגאה להציג בפניכם את השיפור החדש, הגדול, המרשים והחשוב ביותר ביותר שנעשה אי פעם במערכת ההפעלה של מיקרוסופט ובחבילת התוכנות המשרדיות, אופיס. בהכרזה ראשונה, בינלאומית וחד-פעמית (זה נכתב קודם בבלוג הרשמי של ויסטה, אבל זה ממש מקרי) קבלו נא במחיאות כפיים סוערות את קופסאות הקרטון החדשות של ויסטה ואופיס!!

ויסטה. חדש!!!

אופיס. חדש!

על קופסאות הקרטון החדשות, עבדו מאות מהנדסים שהשקיעו בעיצובן אלפי שנות אדם. גורמים במיקרוסופט הדגישו שהחברה רואה בקופסאות הקרטון את חזית העשייה הטכנולוגית (קרטון 2.0). במיקרוסופט מדגישים כי קוד הקרטונים נכתב מחדש כך שיהיה תואם XML ובעל יכולות Ajax מתקדמות. 

"אין לי ספק שהקרטונים החדשים שלנו יהפכו לסטנדרט בתעשייה", אמר ג'ק באוור, סגן נשיא בכיר לניירות נטולי עץ קשים במיוחד במיקרוסופט. "תמיד אמרנו שהלקוחות שלנו הם הנכס החשוב ביותר שלנו וכעת, עם הקרטונים החדשים – שמהווים את קפיצת הדרך המשמעותית ביותר שנעשתה בויסטה ובאופיס – הוכחנו זאת ובגדול".

רגע, ארהל'ה, מעדכנים אותי שבעקבות תלונות של משתמשים על כך שהקרטון פוצע אותם, החליטו במיקרוסופט על שינוי מוחלט של הקוד וכעת הם ייצרו את הקופסאות, רגע ארהל'ה, אני לא מאמין, הם ייצרו אותם מפלסטיק!

ארהל'ה, אני מקבל כעת לביפר הודעה שג'ק באוור, סגן נשיא בכיר לפלסטיקים גמישים אך מגניבים במיקרוסופט מוסר כי "תמיד אמרנו שהלקוחות שלנו הם הנכס החשוב ביותר שלנו וכעת, עם הפלסטיקים החדשים – שמהווים את קפיצת הדרך המשמעותית ביותר שנעשתה בויסטה ובאופיס – הוכחנו זאת ובגדול".

(מקור: טקמההמהה)

15 מחשבות על “השיפור הגדול ביותר בויסטה ואופיס

  1. נראה כאילו הפלסטיק והפינות העגולות עושים את הקופסא קצת יותר חזקה.
    אולי לזה הם התכוונו כשאמרו שויסטה תהיה יותר עמידה לנפילות?

  2. רגע, רגע…
    אם הקופסא היא בעלת פינה אחת עגולה והשאר נותרו ישרות, אז זה אומר שהתקליטור יהיה בעל פינה אחת ישרה וכל השאר עגול? זה ממש סטארט-אפ! אולי מיקרוסופט מפתחים כונן תקליטורים חדש שנהיה חייבים לרכוש בשביל להשתמש בויסטה ואופיס?

  3. אתה יודע מה? דווקא עכשיו שיכנעת אותי סופית שמקצוע יחסי הציבור הוא לא תלוי כישרון, ניסיון, יצירתיות או אמינות, אלא תלוי לקוח.
    אז איש יחסי הציבור קם בבוקר וחשב… יאללה, כבר 12 שעות לא שיחררתי הודעה על ויסטה. העולם מחכה… רגע, נדמה לי שלפני דקה עבר פה קונטיינר עם חבילת קופסאות וווואו, חתיכת אייטם… כל הכבוד להם למחלקת העיצוב… אני גדול ענק. רני רהב עוד יבוא לקחת אצלי שיעורים פרטיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *