אל עצמי (2)

קטגוריות:

הודעה שקיבלתי לדואר האלקטרוני שלי:

Dear Popup Member,

We have temporarily suspended your email account yuval@popup.co.il.

This might be due to either of the following reasons:

1. A recent change in your personal information (i.e. change of address).
2. Submiting invalid information during the initial sign up process.
3. An innability to accurately verify your selected option of subscription due to an internal error within our processors.

See the details to reactivate your Popup account.

Sincerely, The Popup Support Team

נראה שהמכתבים שאני שולח לעצמי הופכים מתוחכמים מפעם לפעם. מסתבר שהפעם החלטתי לשלוח לעצמי, מכתב שמזהיר אותי על כך שהשעיתי לעצמי את השימוש בדואר האלקטרוני שלי כי כנראה שיניתי לעצמי את הפרטים האישיים שלי מבלי שעדכנתי את עצמי ו/או שהגשתי בעצמי פרטים כוזבים שלא ניתנים לאישור על עצמי. כמובן שבתור עונש, מיד שלחתי לעצמי וירוס, כדי שאלמד לקח.

אני צריך לנוח.

← הקודם

תגובות

7 תגובות על “אל עצמי (2)”

  1. לא הבנתי את הקץ'.

  2. הקץ' הוא שאין Popup Support Team. אני הוא ה-Popup Support Team ואני לא זוכר שביטלתי לעצמי את האימייל. יש מבין?

  3. או, עכשיו טוב, רואה? מסביר לאט מבין מהר.

  4. חחחח אני שמח שנפל לך הסים 🙂

  5. אחד לשעבר

    לא הבנתי את הצ'ק.
    אתה יכול לכתוב לי בצורה ברורה חמשת אלפים שח בלבד?
    שלח לי הביתה.

  6. טוב נו, לדרוש מאחד שעובד בחברה פיננסית להבין מספרים זה באמת מוגזם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן