לפני זמן קצר עלתה הביקורת שלי על אתר "מקו" באתר "העין השביעית". הביקורת, לא מתפעלת מהאתר והיא המשך להתרשמות הראשונה שלי ממנו, אותה כתבתי כאן.
הבוקר קראתי אצל ולווט את ההפניה שלה לביקורת של מעין כהן, בטוש. דבורית אבחנה כי "מעיין כהן מרעיפה שבחים". אני מניח שהיא כתבה כך בגלל ההערה האחרונה של מעיין:
נכון להיום, לזכות מקו אפשר לזקוף כבר הצלחה ראשונה אחת, בכך שהצליח להפיח רוח חיים בשוק האינטרנט הישראלי המנומנם, ולייצר תקווה שהמתחרה החדש והנחוש, שהוא גם בעל אמצעים, ייצר סוף סוף אלטרנטיווה אמיתית לדומיננטיות של וואלה ו-ynet.
מעניין. אני כתבתי בדיוק ההפך. הנה:
וויינט, נרג', הארץ ושאר אתרי החדשות יכולים להיות רגועים; מקו הוא הרבה דברים אבל אתר המתמחה בחדשות מעודכנות הוא לא.
ובסוף הטקסט כתבתי:
מקו הוא אתר לייף-סטייל פרסומי, מהסוג שמצורף אחת לכמה חודשים לעיתונים. כיאה לאתר לייף-סטייל, הוא מעוצב בקפידה ובטוב טעם. הוא מציג כתבות ממומנות לרוב, כמה קישורי וידיאו לתכני הזכיינית "קשת" ומקנח בידיעות חדשותיות בלתי מעודכנות. היה שווה לחכות.
היתכן ששני מבקרים מסתכלים על אותו אתר ומגיעים למסקנות הפוכות? מסתבר שכן. אינני יודע להסביר מהו מקור הפער. אולי אנחנו מתמקדים בדברים אחרים (היא בעיצוב ואני בתוכן), אולי אנחנו מתרשמים אחרת מאותם הדברים שאנו בוחנים ואולי מיכאל הנדלזלץ צדק ומקור הפער טמון במבקר ולא במבוקר.
כתיבת תגובה