בשבועות האחרונים משודרת בטלוויזיה פרסומת של המכללה למינהל שמציגה את שמותיהם ותמונותיהם של בוגרי המכללה ומראה את הקשרים העסקיים ביניהם. המסר הוא: המכללה למינהל זו משפחה וכדאי להצטרף אליה כי עושים עסקים נהדרים בתוך המשפחה הזו.
ומה אומר ומה אגיד, כנראה שהפרסומת צודקת!
הנה, בתביעה שהגיש עידו בדש נגד MSN ישראל בו עבד מנחם סלינס, סמנכ"ל השיווק של החברה, נטען כי לאחר שקרא את קורות החיים שלו, אמר סלינס לעוזרו: "מדוע הבאת לי אנשים שלמדו במרכז הבינתחומי? ביקשתי ממך להביא לי רק אנשים שלמדו במכללה למינהל". קלאסי!
יש לי תחושה שלמרות העובדה שמתוך המשפחה הנפלאה של המכללה למינהל יצא איש ששיטותיו לראיין עובדים פוטנציאלים מפוקפקות במקרה הטוב, ושלמרות העובדה שסלינס לא עובד כבר מספר שבועות ב-MSN ישראל (הדיווח בטוש לפיו הוא הודיע על התפטרותו לפני עשרה ימים אינו מדויק), את מקומו בפרסומת, לא תחליף דמות אחרת. את מקומו כבוגר המכללה הוא הרוויח ובענק.
גילוי נאות: היו"ר מלמד במכללה למינהל.
כתיבת תגובה