פרס "זרמון-גולדמן"

קטגוריות:

אני גאה להציג את הזוכה בפרס "זרמון-גולדמן".

הפרס מוענק ליוצרי הפרסומות שהפגינו ביצועים יוצאים מגדר הרגיל בהפיכת מוצר סטנדרטי, א-מיני, לתפלצת סקס בוטה.

המועמדים היו רבים, והתחרות היתה צמודה, ולמרות זאת התבלטה פרסומת אחת, שניסתה בכל כוחה להיראות כלקוחה מקטלוג פוקס, הידוע גם בשמו "הנה-יעלי-על-סוס-ולא-רואים-לה-את-הפטמות-אבל-תאמינו-לנו-שהיו". תנו חזק בכפיים ל"קסטרו" של ראובני-פרידן. החברה, שכבר הצליחה לחרפן חלק מהקונים הפוטנציאלים שבה בעקבות תקרית הפרוות, חוזרת עם פרסומת שהיא גם מעצבנת וגם מתאמצת להיראות הכי סקסית, בתקווה (מופרכת?) שיצנזרו אותה ואז יהיה עוד קצת באזז, חינם אין כסף.

נניח שנתעלם מהעובדה שקסטרו הפכה ממותג ישראלי למותג שמנסה להיראות חו"לי ונחשק. נניח שנתעלם מהעובדה שהסרטון עצמו מעורר פיהוק. נניח שנתעלם מהעובדה שהוא הומאז' לפרסומת של בקרדי בריזר, אבל הניסיון הנואש הזה לתפוס קצת אש, כדי שידברו עלייך כ"פרסומת שהיתה כל כך נועזת עד שרזי העלה לשידור אמהות מודאגות שמתחלחלות מההשפעה על עתיד ילדינו", לעשות פרובוקציה בכוח, בזוי בעיניי.

תגובות

19 תגובות על “פרס "זרמון-גולדמן"”

  1. בזוי בזוי אבל כל חברת נוער/ילדים/תינוקות כבר עושה את זה היום כדי לקבל קצת לקוחות.

    אגב מצד שמאל יש לינק לבדיקה שזה xhtml תקני… זה נותן לך שמה 19 שגיאות, כדי שתבדוק את זה.

  2. אני קורא לצאת למאבק ללגילזציה של פרסומות סמויות!

  3. One of the Crowd

    אפרופו פוקס, יש צביעות לא קטנה בקביעה שהנקה פומבית היא לא מוסריתופוגעת ברגשות הציבור ע"י חברה שנסעה עד ברזיל כדי להראות תחתים וציצים בקטלוג שלה(זה לא פורנו, הם רוקדות. ואח"כ הפיצה אותו למי שרצה ומי שלא (כולל בני ברק אם אני לא טועה)

  4. זה מה זה נון-אייטם. זאת אסטרטגיה קבועה של פוקס להפיק פרסומות "נועזות מדי" כדי ש-"אזרחים מודאגים" ישלחו מכתבים לרשות השניה וזו תזדעק להגן על תומתם של האזרחים. כל הקרקס הזה מטופש.
    ואם כבר, למה לא להגיד מילה על הסטנדרט הכפול? בערוץ הילדים משודרות כל יום שעות רצופות של תכניות אלימות מאין כמותן, אז 25 שניות של דוגמנית יזיקו להם יותר? גיב מי א ברייק.

  5. נדמה לי שכתבתי בדיוק את הדברים שציינת, ר"ש – הניסיון ליצור פרובוקציה כדי לקבל חשיפה. אתה טוען שזה נון אייטם, אבל כל עוד חברות יבחרו בפרסומאים שמתמחים בלעשות מהומה כדי לקבל שביב ראיון בגלי צה"ל, בו יטענו שהם לא מאמינים בפרובוקציה אלא בחופש היצירה, וכל עוד אנשים ימשיכו להזדעק תוך כדי רכישת מוצרי החברה – מדובר בעניין שיש לעסוק בו.
    סטנדרט כפול? כאחת שלא צופה בערוץ הילדים, אני לא יכולה להעיד על התכנים שהם מנפקים. הפרסומות של הערוצים המסחריים, לעומת זאת, מטנפות לי את המסך יום יום.

  6. אני טוען שהפרסומת הזו היא לא הראויה ביותר לקבלת פרס הזר"ג. המועמדת שלי היא הפרסומת החדשה לתפוצ'יפס שבה ילד בן 8 (כנראה בן דמותו של יו הפנר הצעיר) מזמין אליו שתי נערות ליווי, וכאשר אמו (הממורטת וחסרת האונים) מעזה להביט בו בעיני עגל שואלות, הוא נובח עליה בסמכותיות "תרגעי".

  7. ר"ש אתה מזכיר לי את ההתלהמות האחרונה סביב GTA SA, עם האלימות הם הצליחו איכשהו להסתדר אבל ברגע שהסקס הרים את ראשו המכוער (שהיה חבוי די טוב דרך אגב), זה הצדיק אש גופרית, אלות וחרמות

  8. מוסיף – מדובר בפרסומת של צ'יפסי פרי – "יואבי בבית?". בהחלט זר"ג + פדופיליה.

  9. כן תמר. זו שערוריה אמיתית ואני לא מבין איך אף אחד לא אומר כלום.

  10. יאללה, תכתוב פוסט.

  11. לא אוהבים נקניקיות.

  12. מי צריך את רזי כששדולת הנשים בשטח

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3238824,00.html

  13. דררך אגב, רבותי הבחינו בפרסומות של קדס קיד'ס שמופיעות על תחנות אוטובוסים?

    הרי מדובר בלוליטיסמוס מהמעלה הראשונה

    (דרך אגב רציתי לכתוב הלא מדובר – אבל אני אף פעם לא בטוח אם זה הלו או הלא, אח הדיסלקציה)

  14. למוסיף,
    אפחד לא אומר שןם דבר בגלל שמדובר בילד ושתי בוגרות. אם זו היתה ילדה עם 2 דן בן אמוצים היית רואה מה זה.

  15. דרדרפת בעבודה

    אני לא רואה טלוויזיה. בכלל. לא חיברתי אותה והיא משמשת בעיקר כקרש קפיצה לחתולים. אין מה לומר – צריכת תכנים בפס רחב מצמצמת את החשיפה לזוועות האלו.
    עם זאת, אני חשופה לשלטי החוצות, על תחנות אוטובוסים וברחובות, ועל זה עוד לא הצלחתי למצוא דרך להתגבר.
    (וכן, אני מניחה שלצרכני טלוויזיה יותר כבדים ממני תהיה בעיה לצרוך טלוויזיה אך ורק בפס רחב).

  16. בוץ – בעניין GTA, זה בדיוק זה. אבל אני לא טוען שצריך לצנזר את שניהם, אני טוען שצריך לא לצנזר. לכל ילד יש הורים. פעם התפקיד שלהם היה להגן עליו ולחנך אותו, היום התפקיד הוא להושיב אותו מול הטלויזיה, לתת לו כסף ולהאשים את המורה שהילד לא מחונך.

  17. דרדרפת, יש פתרון גם לפרסומות ברחוב:
    http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=207477&sid=127

  18. פרסומת חרא או לא, הבאזז שאתם יוצרים בגלל הדיון הזה מסביב לפרסומת ולמותג ברגעים אלו ממש הוא בדיוק מה שהמפרסמים כיוונו אליו – במיוחד כשמדובר במוצרים מעפנים שאף אחד לא שמע עליהם כמו "ציפסי פרי". פרסומת גרועה או לא, בפעם הבאה שתעברו בסופר, אתם תזכרו את השם כשתעברו במדף של החטיפים המלוחים.
    ולגבי קסטרו – הסיבה שהם מנסים להיראות חו"ליים זה בגלל שהם באמת מתחילים לשווק בחו"ל בכמה מבירות אירופה ושם הם באמת לא מוכרים (אההם, בדיוק כמו ציפסי-פרי?) וצריכים את הבאזז הזה. אחר כך הם עושים אחד ועוד אחד ומבינים שאם כבר עשינו פרסומת בחו"ל לקהל הבינלאומי, למה לא ליבא אותה לארץ ככה שתדיף ריח גלובלי ולחסוך כמה ג'ובות על הדרך?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן