קול קורא למרצים דיגיטליים – תשע”ו

זו השנה הרביעית שאני משתמש בבמה זו כדי לפרסם “קול קורא” המזמין מרצים להגיש את מועמדותם לעבודה בבית הספר לתקשורת במסלול האקדמי המכללה למנהל. הקריאה הוכיחה את עצמה; קיבלנו פניות ושכרנו מרצים נהדרים. בעבר פניתי למרצים המסוגלים להעביר קורסים מסוימים כמרצים מן החוץ (לדוגמה, קורס בעריכה גרפית). השנה הקריאה שונה. בית הספר לתקשורת, שעובר תהליך של שינוי והתחדשות, מגייס מרצים קבועים בתקן.

אי לכך אודה לכל מי שיכול להפיץ קריאה זו ובמקביל להפנות מרצים מתאימים למידע המופיע כאן ולעודד אותם לשלוח מועמדות. במקביל לגיוס מרצים בתקן, אנחנו מחפשים גם מרצה/מרצים בתחום ספציפי. להלן הפרטים המלאים שיפורסמו בימים הקרובים גם בערוצים רשמיים יותר.

(שימו לב: יתכן שבחודשים הקרובים יפורסמו כאן קולות קוראים נוספים).

קול קורא 1

בית הספר לתקשורת במסלול האקדמי המכללה למנהל מגייס מרצים בתקן בדרגת “מרצה” או “מרצה בכיר”, בעלי התמחות, ניסיון ומחקר בתחומי הדיגיטל, מובַּייל, מדיה חדשים, טכנולוגיות תקשורת וחברה וכדומה.

דרישות התפקיד:
* בעלי תואר שלישי, או מי שצפויים להיות בעלי תואר שלישי עד לשנת הלימודים תשע”ו, בתקשורת, סוציולוגיה, לימודי תרבות, מנהל עסקים, מדעי המחשב וכדומה ושיש להם זיקה ברורה לתחומים שפורטו לעיל.
* בעלי יכולות מוכחות בתחום היזמות האקדמית.
* מרצים מעולים.

מועמדים מתאימים מוזמנים לשלוח את הפרטים הבאים:
א. קובץ קורות חיים או תלקיט אקדמי (פרוטפוליו).
ב. סקרי רמת הוראה מהשנתיים האחרונות.
ג. רשימת קורסים שהועברו על ידם וסילבוסים מתאימים.
ד. רשימת קורסים אותם יהיו מעוניינים להעביר בעתיד.
ה. המלצות.

את המידע יש לשלוח בדואר אלקטרוני בלבד לכתובת work.mschool@gmail.com. פונים מתאימים יוזמנו לראיון אישי. תקופת הראיונות תחל בפברואר 2015.

תחילת עבודה: שנת הלימודים האקדמית תשע”ו.

* פנייה זו מיועדת לגברים ונשים כאחד.

קול קורא 2

בית הספר לתקשורת במסלול האקדמי המכללה למנהל מגייס מרצים בעלי התמחות בתחום הקריאה, ניתוח וניהול של דוחות אנליטיקס (דוגמת “גוגל אנליטיקס”) הכוללים ניתוח והבנה של מידע אודות דפוסי שימוש באתרים, נתונים אודות גולשים, המרות, ניהול קמפיינים מקוונים ועוד.

דרישות התפקיד:
* בעלי ניסיון בהוראה.
* מרצים מעולים.
* אלופי עולם בתחום האנליטיקס.

מועמדים מתאימים מוזמנים לשלוח את הפרטים הבאים:
א. קובץ קורות חיים.
ב. סקרי רמת הוראה מהשנתיים האחרונות (במידה ויש).
ג. הצגת מתווה של קורס/סדנה סמסטריאלי בני 13 מפגשים (אורך כל מפגש שעה וחצי).
ד. המלצות (במידה ויש).

את המידע יש לשלוח בדואר אלקטרוני בלבד לכתובת work.mschool@gmail.com. פונים מתאימים יוזמנו לראיון אישי. תקופת הראיונות תחל בפברואר 2015.

תחילת עבודה: שנת הלימודים האקדמית תשע”ו.

* פנייה זו מיועדת לגברים ונשים כאחד.

נכתבו 3 תגובות לפוסט “קול קורא למרצים דיגיטליים – תשע”ו”

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה):

    “תקשורת, סוציולוגיה, לימודי תרבות, מנהל עסקים, מדעי המחשב וכדומה”, זה כמו “עגבניות, מלפפונים, צנוניות, פלפלים, מערבלי בטון וכדומה”.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה):

    ״דוחות אנליטיקס״ הכוונה לכריית מידע? מה ללימודי תקשורת ולזה? אנליטיקס זה מוצר ולא שיטה.

  3. יובל:

    משתמש אנונימי (1 ו-2): אני מודה לכם על ההערות. הן מלמדות אותי שהקול קורא שפורסם לעיל הוא לא בשבילכם 🙂

הוספת תגובה משלך

תצוגה מקדימה: