כמה שוקל

הבוינג הכפול נותן קישור לחברה המייצרת מזוודות שעליהן מוצמד מד משקל דיגיטלי. הרעיון הוא שבמקום להגיע לשדה התעופה ואז לגלות שיחייבו אותך על משקל יתר, תוכל לגלות את זה כבר בבית (כאילו שאנשים לא שמעו על הרעיון של לעלות על המשקל הבייתי עם המזוודה).

                                     משקל מזוודתי

אבל אם אנחנו כבר בעניין של למדוד משקל, יש משהו שאני לא מבין. למה בלוני הגז שנמכרים לשימוש ביתי לא מגיעים עם מד משקל או איזשהו מד שיספר עד כמה הם מלאים? זה נכון במיוחד לבלוני גז שנמכרים עם גזיות ניידות או בלוני גז למנגלים.

בנאדם מזמין את כל המשפחה, גם זו מעפולה עם הדודים המעצבנים, למנגל חגיגי לרגל יום העצמאות. 50 שישליק, 40 קבב ועוד איזה 7-8 סטיקים ממתינים. באמצע המינגול הוא מגלה שהגז נגמר במיכל . לא ירצה להרוג מישהו?

[לפעמים היו"ר מתעייף מזה שכולם מחכים לרעיונות שלו]

24 מחשבות על “כמה שוקל

  1. יובל יקירי, אסביר לך בדיוק מה ערכו של משקל דיגיטלי על המזודה. נוסעת לה בלונדינית לניו יורק (או ללונדון, או לכל מקום אחר המתברך בקיומם של מעצבים צעירים ומהגרים יפאניים מטורפים, ורצוי שתי התכונות באותו אדם) עם שתי מזוודות שכל אחת מהן מכילה חולצה ורבע, ועוברת את הטיסה הלוך רחוקה ממשקל היתר כרחוק עמיר פרץ ממשרד האוצר. לטיסה חזרה, לעומת זאת, היא כבר מגיעה עם 3 מזוודות שאף אחת מהן לא באמת נסגרת, ונאלצת לבלות את דקותיה האחרונות בניו יורק (או בלונדון וגו') בלעשות עיניים לאחד משלושת הבחורים הסטרייטים בשדה. לא יותר פשוט לדעת מראש שאת לא עוברת ולמצוא איזו משפחה ישראלית לזרוק עליה את מזוודותיך?

    ובעניין בלוני הגז, צודק לגמרי. אתה גאון.

  2. בלונדינית – מכיוון שלא ביקרת פה כל כך הרבה זמן, שכחתי לגמרי את אפקט הבלונדינית בכל הקשור למזוודות.

    תמר – עברתי את אותו השלב עם מוסיף לאחר שהוא התקבל להנהלה. פתאום יש תחושה שאפשר לסנוט ביו"ר וזה יעבור בשתיקה. מוסיף (פחות זרת) יודע שזה לא ככה וגם את תדעי.

  3. מזכיר לי משהו שממש מעצבן אותי וקשה לי אפילו להסביר לעצמי למה – חלב בקרטון עם מין חלון דקיק ושקוף שמראה כמה חלב נותר במיכל. רעיון חמוד שמה שהורג אותו הוא השם שניתן על ידי אנשי הפרסום של תנובה – "מד הסידן". נו באמת.

  4. יובל (כבודו)- מעורר תיאבון כל השישליקים, קבבים, סטייקים האלה…הכנות לחג הבא (יום העצמאות)? יש מצב שתזרוק איזו עצם לאחיך?

  5. לשקול בבית לא עוזר. הרי תמיד אני מוסיף למזוודה פריטים שזרים נותנים לי בשדה התעופה (ואז משקר לקצין הבטחון ואומר שלא עשיתי זאת. אין לי כוח לפאראנואידים כפיתיים כמוהו).

  6. מנגל אמיתי עושים על פחמים ומחכים 30 דקות עד שבכלל יהיה אפשר לעשות על האש.
    כל השאר זה זיוף.
    "מנגל" על גז נקרא ברביקיו ונמצא בעיקר בשימוש אצל הצפובונים.
    אז אל תערבב בין הדברים.

  7. הטרול צודק הפעם – מנגל עושים אך ורק על פחמים מעץ הדר, בטח שלא זיפ, בטח שלא גז, והכי חשוב – לא מנפנפים מעל בשר כשהוא על האש (אני כל הזמן רואה אנשים עושים את זה וזה ממש מעצבן אותי).

  8. קזבובו, למה מעצבן? לקום בבוקר, להכין קפה ולגלות שאין חלב זו אחת מזוועות האנושות באשר הן ואני מודה בכל ערב לאלוהי התנובה על החלונית ששולחת אותי לפיצוציה. ואני מכריזה בזאת שמי שימציא מד שמודיע שהמים החמים בדוד עומדים להסתיים בעוד 5 דקות וחלונית לבדיקת כמות השמפו/קונדישינר/סבונוזלי יזכה לאהבתי הנצחית לעולמי עולמים.

  9. בלונדינית – השם מעצבן לא החריר. אם היה לך חלונית לשמפו אז בטח היו קוראים לו "מד הפאפיה" או "חלון לניחוח האפרסמון". יאללה. כמעט מעצבן כמו המונח "קפה ומאפה".

  10. ניתן לשקול בלוני גז. יש להם משקל בסיס (כלומר, של הבלון) שרשום עליהם. את החישוב של 'כמה גז נשאר' אפשר לעשות לבד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *