היצטרפות של מקרים (2)

דיברנו בעבר על כנס הטוש שנערך בתחילת החודש שלצערי נבצר ממני מלהיות בו, אך צפיתי בו דרך האינטרטנט (תשמעו, המצאה גדולה).

העובדה שחלקים גדולים (מדי) בכנס היו מגוחכים, לא מנעה מאנשי הטוש לכתוב ביהירות על הצלחתו הכבירה. נתן ליפסון לדוגמה, סקר את כל הדיווחים על הכנס, הזכיר את הגלוב ובחר לציין את הפוסט שעסק במקור ההשראה (תוך שהוא כותב בזלזול על 11 התגובות שנכתבו לו) ולא בפוסט שעסק בבחירה של ברנד למשפיע על האינטרנט (שדרך אגב היו לו 54 תגובות). לפוסט של ליפסון אגב, אם זה מעניין מישהו, יש אפס תגובות. כנראה שזה לא מעניין מישהו. אפילו לא מישהו אחד.

ליפסון, שמספר על עצמו שלא הספיק לישון הרבה בגלל ההכנות לאירוע, היה כנראה כל כך עייף שלא הצליח למצוא את הביקורת של גילעד נס ושל גדי שמשון ושל דרור גלוברמן על הבחירה של ברנד. למעשה, כל מי שיש לו קצת שכל בקלבסה הבין שהבחירה היתה מטומטמת (כולל, כך נודע לי, ברנד עצמו, מה שהעלה את המניות שלו אצלי) אבל בטוש כל כך עסוקים בללקק לעצמם שקשה להם להודות בזה.

אבל לא בשביל זה התכנסו כאן. התכנסנו כאן כי שכחנו להכריז ברוב פאר בהדר על המנצחת בתחרות דה-מרקר-קום-ונשיין (כי אם זה לא באנגלית, זה לא – THEMARKER).

כזכור היתה תחרות הסטארט-אפ המבטיח שרק אם הוא מבטיח להשתמש במוצרי מיקרוסופט הוא יכול להיות מבטיח. הטוש הבטיח לקחת את הסטארט-אפ המבטיחה לארץ ההבטחות שם יפגשו עם המבטיחים הגדולים ממיקרוסופט!!!1 ברדמונד!!!1.

נו, אז מי זכה? חברת Double Fusion זכתה. ומה עושה דאבל-פיוז'ן?

מעניקה למפרסמים אפשרות לשלב בצורה קלה ואפקטיבית, מסרים שיווקיים ופרסומיים במדיה האטרקטיבית ביותר למתבגרים ובני נוער – משחקים אינטראקטיביים

וואלק? נשמע כמו משהו שמיקרוסופט תתעניין בו. ממש תתעניין בו. כל כך תתעניין בו שהיא קנתה חברה אחרת שעושה בדיוק את אותו הדבר. יכול להיות שזו אחת הסיבות לכך שבאתר האינטרנט של דאבל פיוז'ן אין אפילו מילה על הניצחון בתחרות היוקרתית? לאאאא. בטח היצטרפות של מקרים.

לא נורא. שמעתי שרדמונד יפה בעונה הזו של השנה.

15 מחשבות על “היצטרפות של מקרים (2)

  1. אין דבר שאני אוהבת יותר מפרסום סמוי. אולי זו הסיבה שב-דהמרקר בחרו בחברה הזו, הם עצמם עוסקים בפרסום מה-זה-סמוי-בקושי-שמתי-לב.

  2. חבל, *קוקה-קולה* דווקא קיויתי לזכות *נייק* השנה. הסטארט *אוהבים נקניקיות? כן!* שלי שותל פרסומות *הרשמו עכשיו למכללת נתניה* בתגובות.

  3. דורפל, תמונה אחת שווה אלף מילים הא?

    יובל, קשה לי לחשוב על העיתון שיכסה כנס שהוא אירגן ולא יכתוב על "הצלחתו הכבירה". אפילו אם הייתה מתפוצצת הצנרת במהלך הכנס וגורמת להפסקתו באמצע, עדיין הייתה הכתבה טוענת שה"אורחים נהנו משינוי האווירה יוצא הדופן והשתובבו להם במים המרעננים". עיתונאים, נו 😉

  4. ניימן, האמת? אין לי בעיה עם זה ואתה צודק לחלוטין. אבל הבחירה של ברנד היא עדיין הבחירה המטומטמת של השנה (והשנה רק החלה לא מזמן) והנפיחות העצמית של האנשי הטוש היא עדיין הדבר הכי מצחיק (אבל לא רק השנה. כל השנים).

  5. ממקור ראשון , רדמונד מ ד ה י מ ה בעונה זו של השנה :-;
    ראה תמונה ממצלמת תנועה (המצולמים אינם קשורים לתוכן הכתבה)
    http://www.wsdot.wa.gov/Traffic/seattle/SR520_redmondway.htm#cam

    לגבי התחרות , אני מנוע היות ולא הייתי באיזור אבל לא הייתי ממהר להסיק מסקנות , רכישת חברות אינה תהליך הנעשה כלאחר יד ואני משער כי העסקה לרכישת Massive התבשלה זמן מה.

    עם כל הכבוד ל -DOUBLE FUSION , ל- MASSIVE בסיס לקוחות כמו גן בסיס שותפים מכובד ביותר http://www.massiveincorporated.com/site_network/partners.htm
    בכל מקרה, לא הייתי ממהר להספיד את הקשר עם DOUBLEFUSION …

    ולעניין אחר לגמרי, בחרת כבר את התחתונים ??

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *