עניין של יותר מ-48 שעות

לפני שנה פחות שבועיים-שלושה, הכריז אביגדור ליברמן הכרזה הכרזתית:

אם אני שר הביטחון, אני נותן לאדון הנייה 48 שעות: או שאתה מחזיר את הגופות (של החיילים) ואזרחים או שאתה מת.

זמן קצר אחר כך, מונה אביגדור ליברמן לשר הביטחון ואני רכשתי את הדומיין "האם איסמאעיל הנייה כבר מת.קום". לאתר מטרה אחת: לעדכן את העולם בדבר מצב הצבירה של איסמאעיל הנייה וזאת על מנת לבחון את האופן שבו אביגדור ליברמן, מנהיג הימין החזק, מקיים את הבטחתו, הבטחה שהוא עצמו הצביע עליה ככזו שהיא מוקלטת ומתועדת.

האתר שהקמתי מורכב מארבעה מרכיבים בסך הכל: שאלה ("האם איסמאעיל הנייה כבר מת?") תשובה ("לא"), תיעוד מצולם של ההבטחה וטיימר שמונה את השניות, הדקות, השעות, הימים, החודשים והשנים שחלפו מאז שמונה אביגדור ליברמן לשר הביטחון. על אף פשטותו של השירות, כמה אתרים מהארץ ובעולם מצאו לנכון לדווח על קיומו.

מאז שהקמתי את האתר חלפו יותר מ-11 חודשים, כלומר יותר מ-8,200 שעות. בינתיים, למרבה האכזבה, ההפתעה והתיסכול, התשובה שהאתר נותן היא "לא" – איסמאעיל הנייה עדיין לא מת. למעשה, ממש בסוף השבוע הזה התבשרנו שהנייה קודם לתפקיד מנהיג תנועת החמאס כולה. אביגדור ליברמן, לעומת זאת, הוא עדיין שר הביטחון.

לפני כמה ימים קיבלתי מייל מהשירות דרכו רכשתי את הדומיין. המייל ביקש להזכיר לי שאני צריך לחדש את הרישום על הדומיין שכן עוד מעט וחלפה שנה מאז שרכשתי אותו. על אף שנאלצתי לשלם סכום כסף לא מבוטל (0$) כדי לרכוש את הדומיין הנחשק, וסכום גבוה הרבה יותר על-מנת לחדש אותו (0.0$), אמשיך לתחזק את האתר כל עוד יהיה בכך צורך על מנת לתעד בזמן אמת מה שוות הבטחות של פוליטיקאים ישראלים; תהה זו תרומתי הצנועה לדמוקרטיה הישראלית.

7 מחשבות על “עניין של יותר מ-48 שעות

  1. אבל ברור שכשאיסמאיל הנייה ימות מזקנה בגיל מופלג, אתה לא תשנה את הסטטוס ל"כן", ותמשיך להפיץ פייק ניוז כאילו הוא עדיין חי, רק בשביל להביך את האפסנאי הבכיר ליברמן…

  2. רן, מה זה רלבנטי. ליברמן, לפני שמונה לביטחון, לא התכוון למוות טבעי של הנייה. אגב מה שכתבת גם לא מצחיק

  3. צריך להוסיף גם ספירה לאחור לגבי חזרתם של האזרחים והגופות הישראלים. לא?!
    הרי יש ריישא וסייפא לטענה של מר ליברמן…

  4. איפה הימים שהיית מגיש מים צוננים ופרפראות לנפשנו היגעה כל מיני להקות מגניבות ודברים מגניבים, מעולם האינטערנעט ומדעי התקשורת אבל עכשיו דרור הישן והמגניב כבר לא גר פה ובמקום זה אתה מנהל חשבונות עם ענק הדור אושיית הביטחון אדמירל ליברמן… דרור הישן חזור אלינו

    עכשיו דברים שרואים משם לא רואים מכאן אולי איווט לא אשם אולי הוא רצה לתת פקודה אבל אז גילו לו שהנייה הוא סוכן ישראלי בכיר בן דוד של צביקה יחזקאלי והוא זה שעזר לחסל את יאסין ונתן את הפלפון למהנדס. והאתר שלך מסכן את אחד מטובי בנינו.

    דרך אגב הנייה כבר הוחלף מהתפקיד הקודם שלו והחליף אותו אחד סינוואן ממשוחררי עסקת שליט. מה עושים האם תאפס את הטיימר או תוסיף לאתר עוד טיימר?
    מה תעשה אם סינוואן יחוסל האם זה אומר שההבטחה הליברמנית התממשה האם היא פרסונלית או לפי התפקיד?

    דרך אגב 2 לשמאל יש בלוק חמאה הרבה יותר גדול על הראש שנקרא הסכם אוסלו מתי תתנצלו על השטות הזאת או לפחות תודו שטיפה טעיתם ?
    https://m.youtube.com/watch?v=YKhUPAcv05c

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *