מה, זה כבר שודר?

אני אוהב את סיינפלד. באמת שאוהב את סיינפלד. ראיתי את כל הפרקים, אני מכיר את כל הרפליקות, אני חובב אמיתי של הסדרה.

אבל כאשר ראיתי היום שערוץ 2 מתחיל לשדר את הסדרה מההתחלה כאילו אין בעולם כבלים או לוויין, כאילו היא לא שודרה כבר 7,214,634 פעמים בשידור חוזר, הבנתי שמישהו אוהב להשתין על הצופים שלו בקשת.

34 מחשבות על “מה, זה כבר שודר?

  1. אני משער שזה מהזכיינית של ערוץ ביפ שאתמול בדיוק שידרו את שני הפרקים האחרונים ברצף בפעם ה7,214,634, למרות שזה הפעם הראשונה לביפ. פרקים מצחיקים. פעם ראשונה שראיתי את הפרקים האחרונים.

  2. באיזה שעה זה היה?
    גם את "חברים" משדרים בלי הפסקה בערוץ 2, לאחר שזה כבר שודר בכמה וכמה ערוצים.
    אבל את חברים משדרים אחרי חצות. אף אחד לא רואה בשעות האלה.
    אני מעדיף את זה על ערבי הזמר שמשדרים בד"כ בשעות האלה.

  3. כבר התלוננתי בבלוג שלי על ה"ביד" שהיו צריכות הזכייניות לשלם למשרד האוצר על הזכות להמשיך לטחון לנו את המוח בפרסומות (שלא לדבר על שנת הדגל שבה כולן ניסו להתחנף לרגולטר ואכלה גם בכספן). אין רחמים בליבי על אותם קוזאקים נגזלים, כפי שאינני מרחם על הכבלים שמאכילים אותנו בזבל משום ש"יס" קונה את הסדרות הטובות בעולם בכספי ציבור שמועברים לה שוב ושוב מבזק. היום אני כמעט לא צופה בטלוויזיה, משום שאין מה לראות (חוץ מאולי אילנה דיין והאוס, וחדשות כשאני במצב רוח לריאלטי הארד קור). היות ויש לנו את הפֶרֶד אנחנו יכולים למרוד בטלוויזיה. ומי שלא רוצה להפר חוק, הוידיאומטים היום זולים מתמיד.

  4. מעבר לכל מה שאביר אמר, חבל לי שאין סדרות ישראליות איכותיות שהייתי באמת רוצה לראות (ריאליטי (=חרא) לא נחשב). לדעתי, ותרגישו חופשי לעשות בי לינץ', חדר מלחמה(?) של יאיר לפיד ייצגה סוג חדש של סדרת טלויזיה ישראלית מקורית ומלוטשת (אגב, הסדרה האולטרא-פטריוטית האמריקאית החדשה E-Ring ממש דומה לה).
    עוד מעבר לזה, גם חבל לי שלא מחפשים סדרות טובות משאר העולם (חוץ מבריטניה, שכבר לוקחים משם תכנים ומהטלנובלות (=חרא) של דרום אמריקה). אני בטוח שיש הרבה סדרות קנדיות/צרפתיות/אוסטרליות/יפניות/הולנדיות(/…) שיכולות להיות ממש אחלה.

  5. אביר – לא יודע אם סיפרו לך, אבל בזק היא כבר מזמן חברה פרטית. לא רק זה, אלא שהיא גם לא החברה היחידה בשוק התקשורת הפנים ארצית הקווית (יש עוד שנים-שלושה שחקנים, חלקם מלאים וחלקם בניסוי) ובכלל מעבירה פחות ממחצית השיחות בארץ.
    לגבי הביד, סוף סוף המדינה עושה קצת כסף ולא ממני. פרסומות היתה רואה בכל מקרה, אם אתה לא רוצה לראות פרסומות, תעביר לערוץ אחר או אל תדליק את הטלווזיה מלכתחילה (בכלל עצה טובה לחיים).

  6. האביר שלא היה, בזק היא כבר חברה פרטית, כדאי שתתעדכן (אה, דני כבר אמר את זה. מזל ששמתי לב ברגע האחרון).

    עומר, חדר מלחמה הייתה סדרה לא מוצלחת.

    למתלהבים מהמשפט האחרון בפוסט, בלי לפגוע או משהו בהוגה הפוסט שיכול מאוד להיות שהמציא אותו לבד ממש עכשיו, זאת התחכמות שכבר יצא לי לקרוא בעבר בלא מעט מקומות.

    לעצם הפוסט, למען האמת אני לא מוצא בעיה מיוחדת עם זה שקשת משדרת את סיינפלד בסביבות 11 בלילה. קודם כל זה נותן אפשרות לאנשים שאין להם טלוויזיה רב ערוצית, לראות את הסדרה הזאת. ושנית עד כמה שאני יודע גם בערוצי טלוויזיה מרכזיים בארה"ב ובאירופה עדיין משדרים בשידורים חוזרים פרקים של סיינפלד וחברים (ואם כבר לא, אז ככה זה היה לפני כמה שנים), שהפכו לסוג של קלאסקיות מודרניות.

  7. ג'וני, אתה מתכוון למשהו כזה "קוראים לה קשת, והיא נוהגת להשתין על הצופים בקשת."

    ברור לך שאי אפשר להשוות את זה לשנינות של היו"ר, נכון ?

  8. דני, זאת חוכמה קטנה מאוד לבוא אל מישהו ששופכים לו נוזלים רותחים על הביצים, ולדרוך עליו. ברור, ברור שהשנינויות של היו"ר הן מקוריות, ייחודיות ובלתי ניתנות לשיחזור.

  9. תודה למי שתיקן את ההודעה. אולי תעשו פוסט של פקודות לתגובות, לאילו מאיתנו שעדיין חושבים שRPG זו שפת תיכנות ומחשב צריך חדר (מקורר) משלו ?

  10. אז זה שודר כמה מליוני פעמים אז? 7 מיליון מאתיים וארבע-עשרה אלף, שש מאות ושלושים וארבע, זה הרבה? חשבתם אולי שאי אפשר להמציא משהו אחר, או שאולי קשת אוהבת לירות את השתן שלה אל הצופים? ואולי זה בגלל הקיצוצים?

    אבל באמת, 7,214,634 זה הרבה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *