הטוש כלוח "דרושים"

אתמול הזדמנתי לאירוע שבו ביקר גם רפאל פוגל. הוא ניגש אליי ושאל איך זה שארבעה ימים לא כתבתי עליו אבל לצערי הייתי עסוק בלצחוק על ליאור הנרד שפרסם כל השבוע כתבות על אוסטריה (ככה זה כששולחים אותך לאוסטריה). אז קודם כל יש לומר שהסיבה היחידה שלא כתבתי על פוגל זה שאני קצת מרגיש לא טוב והרופא ביקש שלא אתעצבן. מצד שני, יש משהו בדבריו. מצד שלישי, אני חושב שמיצינו. אז יהיה האחרון לשלב זה.

בכל אופן אני קורא בטוש שפוגל החל לעבוד בגוגל. אחרת קשה לי להבין את הידיעה הזו שמשתמשת בפלטפורמה של האתר כדי לקרוא לעובדים פוטנציאלים לעבוד בגוגל. ובכלל, איך פוגל שמע על הצעת העבודה? יש שתי אפשריות: או שפוגל יושב כל היום על אתר הדרושים של גוגל (רק הגעת לטוש, אתה כבר מחפש לעזוב?) ולוחץ על F5, או שמישהו מגוגל אמר לו "שמע אנחנו מחפשים עובדים. נכון זה מרתק?".

אני מכיר לא מעט חברות שהיו משלמות לא מעט כסף כדי שמישהו בעיתון ידווח שהן מחפשות עובדים. רגע! אני חושב שיש כזה ז'אנר! קוראים לו "דרושים"!

לזכותו של פוגל (אהה, בקושי) אפשר לומר שהוא לא הראשון שמייסד את הז'אנר בטוש. שהרי רק לפני כמה ימים התפרסמה ידיעה שכותרתה: "מהנדס – אינטל רוצה אותך!". רק חסר מספר הטלפון של מחלקת משאבי אנוש.

פוגל, פוגל, בוא שניה. בוא רגע, נו. שמע, אנחנו מחפשים מישהו שיעזור לנו בעיצוב החדש של הגלוב שמוסיף עובד עליו כבר שנה. ששששש, זה סוד. נכון מרתק?! יאללה, תפרסם איזו ידיעה. ידיעה קטנה, נו. תכתוב: "ניסיון ב-פהפ – יתרון".

21 מחשבות על “הטוש כלוח "דרושים"

  1. הסיבה שאני מגיב שני זה כי אני לוחץ על F5 ללא הפסק כדי לראות מי מגיב ראשון. עכשיו שראיתי מי מגיב ראשון אני כותב תגובה ואז אלחץ על F5 ללא הספק כדי לראות מי יגיב שלישי.

  2. פחחחחחחח
    הטוש מתחרה בפוץ חרמון.
    גם הוא אובססבי ורושם כל פלוץ שגוגל מחפשת.
    לפעמים כשאני רוצה לצחוק קצת אני נכנס לשם וחושב שנכנסתי בטעות ללוח של למהנט.

    חסר רק התפריט של הארוחה בצהריים בגוגל, ואינ מגיש מומדות. בחיי.

  3. גוגל, יובל? מה קרה לזושה? אני אתעלם כי אתה חולה. 🙂

    אגב, ברג'יסטר התפרסם בדיוק אתמול(?) שאינטל אמנם מפטרת 10% מהעובדים שלה בעולם, אבל רק בישראל, במקום לפטר 10% מכוח העבודה שלה (כ-700 איש), הם הולכים לשכור עוד 1500.
    זה דווקא מעניין.

  4. צר לי עומר, הוא לא נותן לי לעשות את זה.

    לגופו של עניין – כן, זה בהחלט מעניין – כאשר מדווחים על זה כידיעה ולא כאשר הכותרת מנוסחת כהודעת דרושים.

  5. אבל למען האמת בקרב תוכניתנים מיואשים נהוג לפנטז על משרה בגוגל, שם השמש תמיד זורחת וכולם מאושרים. ולמשל אצלנו במשרד הכתבה הזו קיבלה הדים, עד שבא המנהל והצליף בנו עד זוב דם.

  6. אני הייתי ביום א בכנס אקדמי שהרצאת הפתיחה בו הייתה "אפשרויות תעסוקה בגוגל". קצת משונה.

  7. בואו נעצור לרגע את הטענות כלפי פוגל ונפקח עיניים. כולם אשמים. כל מי שכותב או עורך בתחום הזה יודע שחצינו כל גבול בסיקור כל שטות שגוגל מגהקת. לא כל דף חדש באתר של גוגל הוא חדשות.

    הראשון שיהיו לו ביצים להפסיק עם זה ולהתעלם מהווידג'ט החדש שגוגל השיקה (שעושה מה שמיליארד פלאגינים אחרים עושים), בעיניי הוא גיבור.

  8. טוב, כנראה שהשנים שאני לא בארץ נותתנות את אותותיהן… אולי מישהו מוכן להגיד לי מה זה "הטוש" ולמה זה נקרא כך…

    אני לא ישנה בלילות מרוב סקרנות…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *