סלקום רוקדת

אתמול נשברתי והחלטתי לנסוע לועידת ישראל לעסקים (כלומר הועידה השנתית שעיתון "גלובס" מארגן). הגעתי לשם בסביבות 11:30 רק כדי לגלות שכל הכבישים סתומים, כל החניונים מלאים וקבוצה קטנה של מפגינים עומדת בפינה וצועקת נגד אולמרט שהגיע מוקדם בבוקר אבל מאז כבר הספיק להמריא לגרמניה.

הועידה עצמה, כמו כל שנה, שעמום רצח (שמעתי שהיו 2-3 הרצאות בסדר). ובכל זאת נכנסתי להרצאה שעסקה בשיווק בעידן ה-2.0 ויצאתי כעבור רבע שעה. הבנאליות חגגה. במסדרון הביתנים פיתו את המבקרים, לא משהו לכתוב עליו הביתה – חוץ מסלקום.

סלקום ארגנה מין במה קטנה שעליה רקדו עובדי החברה (או מי מטעמה). הרקדנים משכו-גררו עוברים וחרשים לעלות על הבמה ולרקוד איתם כשברקע להיטים מדהימים כמו "את הריץ' את הרץ' את הרי'צ'רץ' נפתח". לא ראיתי את זה בעיני אבל היה מי שסיפר לי שגם מנכ"ל סלקום עלה על הבמה ורקד.

אני מודה שאני לא אשף שיווק ובכלל רוב השיווק בעולם נראה לי כמו חרטה-ברטה. אבל האם יש מישהו שיכול להסביר לי את הגאונות השיווקית הזו של סלקום? הרי לא היו שם צעירים ובני נוער – היו שם אנשי עסקים מהשורה הראשונה שבאו לראות ולהיראות. האם הם רצו להיראות רוקדים? ובכלל, מה בדיוק המסר שסלקום מעבירה בריקודים האלו? אנחנו מגניבים? זה המסר שהם רוצים להעביר? ולמי – לאנשי עסקים בחליפות בתור לארוחת צהריים? תאמרו, הנה עובדה, אתה זוכר את סלקום. זה כמובן נכון – אלא שאני זוכר אותם לרעה. האם אין זה משנה איך אתה זוכר את החברה כל עוד אתה זוכר אותה?

אם למישהו יש פה רעיון מהו "המסר השיווקי" של ריקודי סלקום, אשמח לשמוע כי כמה שלא שברנו את הראש על העניין (חבריי ואני) לא הצלחנו למצוא תשובה.

27 מחשבות על “סלקום רוקדת

  1. עולם הפרסום נדמה לי תמיד כמו מקום לאנשים מג-ני-בים בני 21-25 שמסניפים דבק מגע בין ישיבות. כנראה שככה עלה הרעיון השיווקי האמור.

  2. אביבה – את כמובן צודקת. אין דבר עממי יותר מאשר לרקוד עם מנכ"ל סלקום כאשר אתה לבוש בחליפה שלושה חלקים וכוס שמפניה ביד בועידת ישראל לעסקים.

  3. הממ. אז אולי המסר הוא "מנכ"ל סלקום הוא אדם שכדאי להתחנף אליו"?

    אגב, נא לא ללכלך על שעמום בוועידה. פעם הנחיתי שם פאנל.

  4. אתה יוצא מנקודת הנחה שאם יש להם כ"כ הרבה כסף, כ"כ הרבה אנשי קריאייטיב, כ"כ הרבה נסיון בשיווק – אז לא יכול להיות שהם מטומטמים. מנסיוני הדל ריכוז של המון כסף, אובר קריאייטיב ויהירות שמתבססת על נסיון, דווקא מייצר לא מעט טמטום. אז אולי זה עד כדי כך פשוט והרעיון הוא אכן עד כדי כך מטומטמם?

  5. הרי זה נורא פשוט

    בעוד אתה מתבונן במנכ"ל סלקום רוקד ניגש אלייך נציג מכירות
    ואומר "יש רגעים שהיית רוצה לזכור לנצח" עכשיו אתה יכול עם הסלולרי החדש
    שלנו שמאפשר הקלטה באיכות מדהימה של 2 מגה פיקסל !!!!!11111111 זה כזה שוווווה תקנה עכשיו!!!!~~!!!~!~!!

  6. זה נועד להסיט את תשומת לבך מזה שסלקום היא כשלון. אני לא יודע כמה הם מצליחים ומרוויחים, אבל בתור לקוח לא מרוצה, אני יכול להגיד לך, הם כשלו.

  7. זה רעיון טיפשי. אין מה להוסיף

    אני לא חושב שניתן להאשים את כל אנשי הקריאיטיב, שיווק וכיוצא בזה – פשוט כי ההחלטה בסוף היא בידיים של מנהל השיווק או המנכ"ל – ואם הוא ממש רוקד, כנראה שהוא גם אשם וגם מקבל את העונש.

  8. זה בדיוק מה שלא דיברתי עליו. אני לא יודע כמה הם מצליחים, אני רק אומר שמבחינתי הם כשלו.

  9. בקבוצה קטנה של מפגינים אתה מתכוון לחבורת שמו"צניקים ובנק"י שעמדו ליד המסגד עם שלטים? הם נראו די משעשעים. במיוחד בנק"י. (ברית הנוער הקומוניסטי בישראל, דבר די תמוה)

  10. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    ברית הנוער הקומוניסטי בישראל
    ענקקקקקק
    כל כך הרבה לולים

  11. אוקי יובל בוא נסתכל על זה ככה: האם המיצג המוזר הזה יגרום לך או למישהו אחר לא לרכוש איאלו מהשירותים של סלקום? האם אתה רואה את עצמך אומר "אני אקנה אורנג' כי סלקום הרקידו את המנכל שלהם בועידת ישראל לעסקים"?
    כמובן שלא, זה לא ישפיע על ההחלטה שלך בנוגע לרכישה של טלפון סלולרי, אבל האזכור של סלקום וההתעסקות שלך בסלקום מכניסה לך את השם "סלקום" לראש יותר חזק, ואם אתה יו"ר ארגון שבא לועידה ואחרי חודש אתה צריך לבחור את ספקית הסלולאר שתשרת את כל 500 העובדים בארגון שלך יכול להיות שהשם "סלקום" יקפוץ לך לראש לפני "אורנג" או "מירס" (אני לא אומר פלאפון כי זאת חברה שאני שונא למרות המיתוג מחדש שהם עברו בשנים האחרונות).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *