על הקשר בין חוכמה לזיונים

אני מתנצל על הכותרת הפרובוקטיבית אבל זה לא אני. זה המחקר. לאחר מחשבה עמוקה הגעתי למסקנה שבגלוב, שבו אחוז הגיקים גדול מהממוצע הארצי פי 280, מין הראוי להביא לידיעתכם את תוצאות המחקר החשוב.

ובכן, המחקר קובע כי קיים קשר בין אינטיליגנציה לקיום יחסי מין. מסתבר שבקרב בני נוער, ככל שה-IQ שלך נמוך יותר כך גדל הסיכוי שקיימת יחסי מין. כך לדוגמה, הסיכוי שבני נוער עם IQ של 100 נקודות יקיימו יחסי מין, גדול פי 1.5 עד פי 5 מבני נוער בעלי IQ של 120-130 נקודות. למעשה, כל נקודה נוספת ב-IQ מעל 100 נקודות מעלה את הסיכוי ב-2.7% שאתה בתול וב-1.7% שאת בתולה.

על פי המחקר, עד גיל 19, 80% מהבנים ו-75% מהבנות (בארה"ב) מאבדים את בתוליהם. למרות זאת, באוניברסיטת פרינסטון רק 56% מבין הסטודנטים בגיל זה קיימו יחסי מין, בהארוורד רק 59% וב-MIT רק 51% (מישהו רוצה לנחש מה קורה באוניברסיטת תל-אביב?).

אלו מסוג המחקרים שאתה אומר לעצמך: "טוב, אז מה כל זה אומר"? ישנן פרשנויות לכאן ולכאן. יש שיטענו ש"החכמים" מבינים שקיום יחסי מין בגיל מוקדם אינו דבר מומלץ. יש שיטענו ש"החכמים" מעדיפים להשקיע בלימודים על פני חיי מין והוללות. ויש שיטענו: גיקים! get a life!

(מקור: עיתונותגיקית)

40 מחשבות על “על הקשר בין חוכמה לזיונים

  1. And two new papers suggest that testosterone may depress IQ.

    את זה יכולתי להגיד לבד רק מצפיה באנשים שמתאמנים איתי בחדר כושר 🙂

  2. א. ויש שיטענו: הללויה! טוב לדעת שאני לא לבד, ושיש גיקיות רבות, בתולות וחסודות, שמחכות לי.

    ב. מצד שני, בעוד שנה אני אהיה בן 19 באוני' ת"א, כך שלפי נבואת הבלונדינית השנה הקרובה הולכת להיות עבורי… אה… שנת לימודים פוריה.

    ג. אולי זו העובדה שלא ישנתי בלילה (בכל זאת, ל"ג בעומר*), אבל הפריע לי המשפט:

    הסיכוי שבני נוער עם IQ של 100 נקודות יקיימו יחסי מין, גדול פי 1.5 עד פי 5 מבני נוער בעלי IQ של 120-130 נקודות.

    אז זה 0.2 בממוצע, כן?**

    * גרמתי לזה להישמע כאילו יש לי חיים. למען האמת הייתי במדורה עד 3, ומאותה שעה עד הבוקר עסקתי בפעילות גיקית להחריד מול המחשב.
    ** ואם הכוונה היא שלבעל IQ 120 יש סיכוי גדול פי 1.5 להיות בתול, ולבעל IQ 130 סיכוי גדול פי 5, הזינוק הגדול דווקא שם מפתיע.

  3. אז אם איבדתי את בתולי בגיל 21 אבל הזדיינתי (עשיתי אהבה, פחחח…) כבר בגיל 16? (סיפור ארוך שכולל חתול, מבחנה עם רעל ומונה גייגר…לא מאוד מעניין) מה זה אומר?

  4. אבל… אלו לא גיקים, אלו נרדים.

    (מה ההבדל בין גיקים לנרדים?
    גיקים עושים סקס)

    (דרדפת מניחה שהמחקר נערך על גברים בלבד, כמובן)

  5. דרדרפת: המחקר נעשה על בעלי IQ גבוה. מיעוטם נרדים בלתי רצויים, אבל רובם גיקים. מה שהמחקר מלמד הוא שגיקים מקיימים יחסי מין בגיל מאוחר יותר.

  6. כשהייתי בטכניון, זה היה המקום הגיאומטרי בו המרובעים פוגשים את העקומות.
    אני שמח לפגוש שוב את כולכם כאן.

  7. וואו……זאת פעם ראשונה שאני קוראת משהו עד הסוף!

    כתבה אדירה! ממש אהבתי…
    והיא ממש נכונה! אפשר לראות את זה בכל תיכון…

  8. שאלה: מיהו גיק ולמה לדעתכם אחוז הגיקים בגלוב גדול מהממוצ הארצי פי 280.

  9. בתור עתודאי לשעבר (למרות שאין דבר כזה "לשעבר" כשמדובר בעתודאים), אני מעדיף לשמור על זכות השתיקה לגבי כל מה שקשור לגיקים, אוניברסיטה, זיונים והקשר בינהם.
    אולי עדיף שאני אעבור קודם על מחברות "סטטיסטיקה למתמטיקאים א" שלי, ואחזור עם הוכחה מפורטת.
    מ.ש.ל.

  10. לא שזה מחקרי או מדעי בשום אופן שהוא, אבל אני לא משוכנע שבר אילן מטה את המחקר.
    ואני אומר את זה מידיעה אישית והכרות של לא מעט סטודנטיות שלא שבתו בכלל בתחום הנדון. אפילו שהיו דתיות. אם אתם מבינים למה אני מתכוון. וגם עם IQ לא נמוך בהינתן שבשביל ללמוד תקשורת צריך להחזיק כמה תאים אפורים בספייר.

  11. בלונדינית (27) – מסקר שערך מכון גיאוקרטוגרפיה*, אחוז הגיקים באוכלוסיית מדינת ישראל הוא 0.1%**. לעומתו, אחוז הגיקים בגלוב הינו 28%**.

    * לא באמת.
    ** טעות דגימה של 100%.

  12. בלונדינית – התשובה מורכבת. טכנית כן. אפילו נרשמתי הסימסטר כדי לסיים סו"ס את התואר שהתחלתי לפני 12 שנה. (אי שם ב95 כשסטודנטים מבר-אילן היו עסוקים בדברים לא כל כך אקדמאיים.) מעשית, הייתי ב3 שיעורים ואז פרצה השביתה שמאיימת לבטל את הסימסטר הזה. ויש גם שתי עבודות שאני אמור להגיש בלי קשר לשביתות אבל שוב אני לא מוצא להן זמן בדיוק כמו ב98 הרחוקה.
    למה השאלה?

  13. על זה יש לי חבר שתמיד מספר שבכיתה ז' באו ועשו סקרים אצלו בכיתה. אחת השאלות היתה אם הם קיימו יחסי מין. כ"א הסתכל ימינה ושמאלה ואמר "רגע הוא קיים ואני לא" – "קיימתי פעמיים". אח"כ היה כתוב בעיתון ש 80% מתלמידי בי"ס יוקרתי ברמה"ש קיימו יחסי מין.

  14. ברק (30) – אפשר להתווכח על "בהינתן שבשביל ללמוד תקשורת צריך להחזיק כמה תאים אפורים בספייר"

  15. ויש שיגידו שמדובר בקשר מתאמי מזוייף, אולי אנשים בעלי מנת משכל גבוהה הם אנשים יותר עצורים, כך שהגורם הוא לא מנת המשכל אלא המצב הנפשי. ואולי אנשים עשירים יותר הם בעלי ערכים יותר מסורתיים? לך תדע. זה מזכיר לי דוגמאות משיעורי שיטות המחקר: אכילת הקרטיבים גורמת לך להתפשט בקיץ.

  16. פינגבק: שווה קריאה ~

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *