נתניהו: באופן מבוקר

יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, קרא היום (חמישי) לממשלה לנתק את רצועת עזה מאספקת שירותים אזרחיים כמו חשמל ומים באופן מבוקר.

("הארץ" מדווח)

– משה?
– הא?
– תתחיל לסגור ת'שיבר של המים.
– הא? לא שומע!
– ת-ת-ח-י-ל לסגור ת'שיבר. של המים!
– אהה, בסדר. סוגר.
– עוד קצת.
– הא?
– ע-ו-ד ק-צ-ת!
– טוב!
– עוד טיפה, עוד טיפה. זהו! עכשיו יהיה להם זרם מה זה חלש. הם לא יוכלו לעשות טוש!  גאון הנתניהו הזה. עכשיו הראנו להם מה זה! בטוח עכשיו הם לא ירו יותר קאסמים. עכשיו תעשה טובה, תתקשר לביז'ו תגיד לו להתחיל לנתק באופן מבוקר את העננים.

למי ששכח, זהו נתניהו האמיתי; פוליטיקאי שאומר דברים שאין מאחוריהם שום דבר חוץ מאשר רטוריקה ריקה שנועדה לשרת תדמית ריקה עוד יותר. נתניהו קיצוני? מה פתאום. הוא לא אומר להפציץ את תחנת החשמל של עזה (עשינו את זה. מאז אנחנו עסוקים בלתקן להם ת'תחנת חשמל). הוא אומר "לנתק באופן מבוקר". האם יש משמעות ל"אופן המבוקר" של נתניהו? כמובן שלא. זו הצהרה ריקה. כמו האיש.

37 מחשבות על “נתניהו: באופן מבוקר

  1. לא הבנתי. הכוונה ב"באופן מבוקר" יכולה להיות ניתוקים בשעות מסוימות, או לאזורים מסוימים, לדוגמא, אזורים שמהם נורים קסאמים.

  2. לחמאס (רשמית) זה לא יזיז והם ימשיכו לתקוף. הסברתית הם יפנו לכל העולם ויגידו "תראו! תראו! הם לא אנושיים!" אני בספק שניתוקים כאלה יעשו משהו מעבר ללגרום לכל האירופאים לעוט לנו על הגרון.

    איזה כיף לאמר דברים בלי לחשוב.

  3. למה שזה לא יזיז לחמאס? הם לא צריכים חשמל ומים? הם פחות תלויים בהמונים מהפת"ח?
    לי נראה שניתוקים מבוקרים היא אופציה סבירה או לפחות שצריכה להשקל, לעומת האלטרנטיבה של פעולה צבאית, או יותר גרוע, הבלגה.
    ואם מי שלא נושא באחריות לא צריך לתת הצעות, אז בשביל מה יש אופוזיציה?
    אני אסתכן ואומר שאולי אתם שופטים את האמירה ע"פ מי שמביע אותה.

  4. מגיב – קודם כל, לא רע לשפוט אמירות על פי מי שאומר אותן. לנתניהו היסטוריה ארוכה ומלבבת של אמירות טיפשיות וריקות. לכן הוא צריך לעבוד קשה בשביל לשכנע (לפחות אותי) שהאמירה הבאה שלו היא לא כזו.
    שנית, ולגופו של עניין, אם אתה חושב שיש מישהו בחמאס שיגיד – טוב נו, אז לא נירה קסאמים כי אין לנו חשמל בין 10 בבוקר ל-3 אחרי הצהריים, אתה הוזה כמו נתניהו.

  5. אני חושבת שיש ללכת צעד אחד קדימה ולנתק להם את אספקת החמצן. באופן מבוקר, כמובן.

  6. יובל, לגשת בסוג כלשהו של הגיון לדברים שביבי אומר זה כמו לנתח ספרותית שירים שנכתבים על קירות של בתי שימוש. הבן אדם לא מדבר בשביל לעשות, הוא לא מראה מדיניות, הוא פשוט מדבר בשביל שלתומכים שלו תהיה הזדמנות להתלהם מול כל אדם עם הגיון בריא. זה מאוד פשוט. לכן אני לא מבין מה מטרת הפוסט הזה בדיוק -_-

  7. רק להבהיר למי שלא קורא את הטראעקבק, "באופן מבוקר" הוא כמו פיצוץ מבוקר של מטען חבלה – גורם לנזק מסביב, אבל אף אחד לא מכיר בזה.

  8. נתניהו דיבר על לגבות מחיר. לא יתכן שעל קאסמים לא יגבה מחיר. שאנחנו נהיה אבירי זכויות האדם שמפנים
    עיר שלמה בגלל טילים. זה לא יתכן. אני בטוח שאם על הבית של יובל היה נוחת איזה קאסם נחמד והוא היה
    מקבל טלפון היסטרי מקרוב משפחה שיש חור בגג ומישהו ממשפחתו פונה לבית חולים עם רסיסים "קלים" הוא היה
    מדבר על ענישה הרבה יותר קשה מהפסקת חשמל.

    הבעיה שמר יובל יתרגז אם לא יהיה את האספרסו שלו במסעדה האהובה, ויצחק על תושבי שדרות האלו שקופצים
    מהחלון לאוטובוס של גאידמק, אבל אם הוא יעבור לחיות שבוע בשדרות, הוא לא יחזיק שם יום.

  9. כמי שטילים התפוצצו שלושה רחובות ממנו בקיץ האחרון, וראה מה זה ילדים היסטריים במקלט, שמרטיבים בלילה,
    ואמהות שנשכבות על ילדים כשהם שומעות נפילות אפילו בקריות, תאמין לי יובל – נתניהו לא מגזים.

  10. מר תפוזו, התובנות הקלושות שלך לגביי הן בעיקר משעשעות. נתחיל בזה שאני לא שותה קפה; אפילו לא אספרסו. באשר למה שאתה חושב בנוגע לאיך הייתי מגיב אחרי שבוע בשדרות, נו טוב, אני מניח שאפילו לאנשים כמוך מגיע שתהיה דעה.

    ולגבי הערתך השניה – אני מציע שתקרא את מה שאני כותב לפני שאתה מגיב את התגובות האוטומטיות שלך. לא טענתי שנתניהו מגזים. טענתי שהוא ריק.

  11. תפוזו, אולי נשמע ממך הצהרות קונקרטיות לגבי מה אתה חושב שצריך לעשות במקום להיכנס בכל מה שמישהו אומר בלי להתייחס למה שהוא אומר אלא לאדם עצמו? זה שלא נופלים ליובל טילים על הראש לא אומר שדעתו לא נחשבת.

  12. אופן מבוקר=נניח שעה שעתיים ביום.

    הנה קיבלת שיעור בעברית בחינם.
    מה שהשנאה לנתיהו עושה לאנשים פשוט מעבירה אותם על דעתם במיוחד שהבן אדם מאז 94 כל תחזית שלו הייתה נכונה והבן אדם היחיד שהזניק את הכלכלה הישראלית לרמות שמעולם לא היו אבל השמאל הקנאי לא מסוגל לסבול את זה.

  13. לי לא נופלים טילים על הראש אבל לכל המשפחה שלי שעדיין גרה אי שם בערבות הנגב המערבי כן. ותפוזו אם היית שואל אותם אז זה ממש לא מה שהם היו רוצים אולי אחרי 7 שנים של קסמים כן זה ממש לא התחיל בהתנתתקות.. איזו הכרה כיישובי קו עימות, אבל שם אין צימרים רק תפוחי אדמה ועיירת פיתוח. וביבי תמיד ראה את הפריפריה כמקום שצריך להשקיע בו אבל תמיד…..

  14. חתלתולה- הוא תמיד אמר שצריך להשקיע שם. אבל הוא השקיע שם "באופן מבוקר". בידיוק כמו שהוא טיפל "באופן מבוקר" בשכבות החלשות.

  15. גם מי שחושב שעמיר פרץ לא עשה דבר אחד נכון מאז שהתמנה לשר בטחון חייב להסכים שיש יתרון אחד להיותו בתפקיד – הוא מוציא אנשים כמו תפוזו טמבלים.

    תפוזו, לא נעים לי להגיד לך, אבל האיש עם היד על השאלטר של התקיפות בעזה חוטף קסאמים. הוא חוטף אותם כבר שש שנים. הילדים שלו גדלו עם קסאמים. לא נראה לך קצת מגוחך לטעון שכל מי שחוטף קסאמים מייד יבין שצריך לגבות מחיר, כשהדוגמא ההפוכה נמצאת בצורה כל כך ברורה מול העיניים שלך?

  16. להפסיק חשמל ומים (גם אם באופן מבוקר) זו פגיעה באזרחים. -שיעול- טרור, זאת אומרת.

  17. מה צריך לעשות בעזה? אני חסיד המאבק העממי. אם היו שואלים אותי – רשת מחרטות בישראל, אימון תושבי שדרות בירי קאסמים. הם יורים, הם חוטפים. בלי התרעה, בלי שטחים פתוחים. יורים, חוטפים. תאמין לי שבעזה הריכוז גדול משדרות ואחוז ההצלחה שלנו יהיה גבוה משלהם. אחרי שהם יירו 20 קאסמים, ויקבלו 200 בחזרה – בלי קשר לצה"ל – ירי
    עממי של תושבים, ושממשלת ישראל תכריז שהיא לא יכולה לעצור אותו כמו שאבו מאזן מכריז.

    תאמין לי אחרי שבוע של חילופי קאסמים ביחס של 1:10, כשהעולם מתרגל לזה שגשם קאסמים נופל לא רק בשדרות אלא גם בעזה, העסק נגמר מעצמו.

  18. תפוזו – גאוני.
    אני מציע שנפתור ככה את כל הבעיות.
    לדוגמה אותך, אני אותך לא ממש מחבב. בוא לכאן אני אוריד לך איזו סטירה. אני אקרא לזה "מאבק עממי". אהה, וגם סכין קטן אני אדחוף לך לכליות. קטן תפוזו, אומרים לך קטן, אל תיבהל.

    (באמת שאני לא יודע למה אני עונה לטיפוס הזה)

  19. שהמדינה לא עושה כלום למען האנשים בשדרות אזי אין שום רע במרי עממי.
    רעיון גדול תפוזו …
    הרי יודעים שאם טילון קטן אפילו לא טיל ייפול בצפון תל אביב הרצליה (השכונות היקרות)רמת השרון רעננה ודומהם מייד יהיה כאן מבצעים צבאיים אמיתיים ולא ביזבוז תחמושת על מבנים רקים כמו שהיה בלבנון ועכשיו שידור חוזר בעזה.

  20. שבי – תגיד ת'אמת: פיתחת אלגוריתם מיוחד ובכל פעם שאנחנו מזכירים פה את נתניהו אתה מגיע. לא, באמת?

    אז בוא אני אחסוך לך: נתניהו נתניהו נתניהו נתניהו נתניהו נתניהו נתניהו נתניהו.

    עכשיו תן לנו שקט ממך לפחות 8 פוסטים.

  21. יובל, מהתשובה שלך אפשר להבין שלא היית מוכן לרעיון הגאוני שלי, ונתפסת עם המכנסיים למטה. גיבבת משהו על סטירה וסכין, אבל במקום לנסות לחשוב מחוץ לקופסה כמוני, ישראל תמיד הולכת על מבצעים שבהם היא נראית כמו תוקפן ולא הקורבן. העולם מבין סטריאוטיפים. תושבים מיואשים שיורים טילים בחזרה, זה… תושבים מיואשים שיורים טילים בחזרה. בעוד מסוקים זה האח הגדול שטס מעל והורג. לצערי, אנחנו לא מבינים שזו מלחמת תדמיות, ובמצב כזה רק מאבק עממי מתוך יאוש זוכה בעולם להבנה. כל מה שקשור לממשלה מסודרת זוכה לביקורת מיידית על חוסר מידתיות.

  22. הבעיה פה היא שנתניהו אומר את מה שהוא אומר כדי ליצור הד תקשורתי, להתלהם וליצור לעצמו תמיכה בימין ובין דורשי הנקם ולא כדי באמת להשפיע. עובדה שזה מצליח.

    כמה תגובות לאנשים:
    יהונתן (10+11) – אין לי כוח להתחיל גם לעקוב אחרי התגובות אצלך, אז אני אגיד את זה פה. בפוסט שלך אתה מנסה לחשוף את מכבסת המילים של ביבי (מצוין, אני באמת מנסה להבין מה בדיוק הוא אמר ולא רק לנחש) על ידי ציטוטים ישנים שלו והשוואות לפעולות "מבוקרות" אחרות, אבל יוצר truthiness במקום truth. הרי מי אמר שבאומרו "באופן מבוקר" אמר ביבי "נמחק את עזה"? לדידי, הלכת קצת רחוק מדי.
    תפוזו (12) – נכון, אתה צודק. אנחנו לא יודעים מה זה רקטות וטילים שעפים לנו מעל הראש. אבל מצד שני, אולי החשיבה הצלולה שלנו (אלו שלא יושבים בקו העימות) תועיל בכך שהיא לא תתמקד בטקטיקה (להיכנס בהם עכשיו! עכשיו עכשיו עכשיו!!!), אלא באסטרטגיה.
    שבי (16) – הכלכלה? אחלה – אין לי בעיה שביבי יחזור להיות שר אוצר (עכשיו צריך רק שמוסיף יחלוק עלי :)), אבל זה לא מכשיר אותו לחזור להיות ראש ממשלה.
    תפוזו (21) – שלא כמו הרשות הפלסטינית, אנחנו קודם כל מדינה ובנוסף לזה גם מדינת חוק. "מאבק עממי" מוגדר כפשע והאחראים יענשו לפי החוק. כאן זו לא "איש הישר בעיניו יעשה". זכור את המחתרת היהודית שחבריה הובאו לדין.
    שבי (23) – וואלה. אתה הרי זוכר לאיזה מבצע רחב היקפים יצאנו בעיראק בשנת 1990. 🙂
    מרמ ויובל – למה להתלהם? למה לתקוף את האנשים מאחורי הדעות? הרי בדיוק על זה אתם מתרעמים… חבל.

  23. עומר –
    desperate times call for desparate measures…

    גם חומה ומגדל על פי הגדרתך היו מחתרת..
    אנחנו פה במדינת החפיף, דברים מסודרים לא עובדים פה.
    יוזמות מקומיות ומחתרתיות עובדות יופי. תן לתושבים להגיב,
    תראה איך גם המורל משתפר, תחושת חוסר האונים נעלמת, והאויב בבלבלות.

  24. שוב תפוזו לא מחובר לעובדות.
    קסאמים זה אחלה, רק לא כל כך יעיל.
    להזכירך, במתקפת הקסאמים האחרונה לא נהרג אף אזרח ישראלי.
    בהתקפות המרוסנות והמדודות שבאו בעקבותיה, נהרגו (אאל"ט) תשעה פלסטינאים.

    למה אתה חושב שמתקפת קסאמים תרתיע את הפלסטינאים בדיוק?

  25. דרומי – האמת שהפעם הסטטיסטיקה לצידו.
    הסיכוי שבמתקפת רקטות ישראלית יהרגו פלסטינאים גדולה עשרות מונים מהסיכוי שבמתקפת רקטות פלסטינאית יהרגו ישראלים, גם כי הפלסטינאים לא מכוונים מי יודע מה (זה מה שקורה כשמיירטים את החוליה שלך עם מסוקים מיד אחרי הירי) וגם כי צפיפות האוכלוסין והבניה בעזה גדולה מבשדרות.

  26. מצד שני, לתושבי בית חאנון יש 6 שנים פור בנסיון על תושבי שדרות.
    אבל זו לא הנקודה – תושבי שדרות לא צריכים לייצר קסאמים יותר טובים מאלו של הפלסטינים, הם צריכים לייצר קסאמים יותר טובים מתותחי ה-155 של צה"ל.

  27. מי אמר שצריך להרוג? צריך לשבש להם את החיים, בלי שידעו מתי כמה ומאיפה.
    בלי לשמוע מסוקים, בלי לקבל התרעות. כמו גשם, ומתי שבא לנו גם כן.

    טוב בעוד אנחנו מדברים מספר הרקטות ביומיים האחרונים חצה את ה-100.
    לפני 20 דקות נפגע בית הכנסת.

  28. הנה הגיעה הדמגוגיה. אם הקסאם היה נופל בתל אביב – מיד היינו מוצאים פיתרון לבעיה. אם הוא היה נופל ברמת אביב ג', היינו גם מוצאים תרופה לסרטן על הדרך. פגיעה בעזריאלי – והופ – שלום עם סוריה, איראן, לוב ואפילו בנלדש. חבל, חבל שהקסאם נופל רק בשדרות.

    כל מי שאומר את זה שוכח את גל פיגועי הטרור של… סליחה… את גלי פיגועי הטרור שתל אביב עברה. ולא – הפיתרון לפיגועים לא נמצא אז באופן מיידי, ומספר המתים היה גבוה בהרבה.

    דרך אגב – אם כבר לפתור את הבעיה באון "עממי", אז בואו נלך עד הסוף. אני בעד לעשות "שדרות מלגו" ולהניח אותה כמה קילומטרים שמאלה משדרות האמיתית. הערבושים יירו על הדמה, ואנחנו נשים בטלוויזיה לופ של הפינוי של גאידמאק כדי שהם לא ידעו שהם לא פוגעים באמת.

  29. באופן מבוקר זה במשך שעה ביום למשל.
    אני לא מעריץ של ביביהו, אבל פה אני דווקא מסכים איתו.
    צריך לנתק להם את החשמל המזויין כמה פעמים ביום.
    בחשמל הזה הם מפעילים את המחרטות שמייצרות את הקסאמים, שיעברו לפצירות.

  30. אני מציע גם שנפחית את כמויות האורז שעוברות במעברים אל תוך עזה.
    באורז הזה הם מאכילים את הנשים. הנשים יולדות ילדים. הילדים הופכים למחבלים (שגם אוכלים אורז).
    שיעברו לכרוב, הנבלות האלו.

  31. אולי תתן אורז גם לכל אפריקה?

    אם התנתקות אז התנתקות אמיתית הרי החזון של השמאל זה הפרדה מוחלטת ושתי מדינות נראה לך הגיוני שמדינה אחת שקורים לה ישראל תספק חשמל מים דלק אוכל תרופות וכו" למדינה אחרת שקורים לה פלסטין שרובה מורכבת משונאי יהודים ?
    זה שהם חמורים ואם לא הייתה קמה המדינה רובם עדיין היו רוכבים על גמלים זה לא אשמתנו צריך הפרדה מלאה ושיתפצצו שמה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *