מישהו רוצה פפסי מלפפונים?

עיתונותגיקית מפנה לאתר המציג את עשרת המשקאות הביזארים ביותר ביפן. בין השאר אפשר למצוא ברשימה "דיאט מים" (כי בינינו, היפנים גם שמנים מדי וגם מים, ג'יזס כמה שהם משמינים), "מים בטעם סלט" (and I shit you not), "בירה לילדים", שהיא בעצם לא ממש בירה אבל עדיין מוכרים אותה בבקבוקי בירה לילדים ולכן היא להיט היסטרי ועוד.

הבחירה שלי דווקא מוקמה במקום העשירי. גבירותיי ורבותיי, קבלו את פפסי בטעם מלפפונים:

למרבה הצער, אין קולה פלפלים

בפעם הבאה שמישהו יכתוב כתבה בה יתוארו ההתאמות המוזרות שעושות רשתות המזון הזרות כאשר הן נכנסות לישראל, צריך להזכיר לו את הסיפור על פפסי, שנאלצה להשיק ביפן משקה בטעם מלפפונים. ואני בכלל לא רוצה לחשוב מה המשקה הזה עושה לבחורה הזו.

היפנים האלו, לא ברצינות. באמת! נו באמת ברצינות. אני לא צוחק! זה אמיתי! לא מאמינים? איזה אינטרס יש לי לעבוד עליכם? הגיע הזמן שתתחילו לתת בי אמון. הם ממש לא

17 מחשבות על “מישהו רוצה פפסי מלפפונים?

  1. בסדר, אז אתם לא רוצים פפסי מלפפונים.
    אין בעיה.
    לא, זה בסדר.
    אין *שום* בעיה.
    אני זוכר את זה.
    לא שוכח.
    אין בעיה.
    עליי.

  2. רגע, אם אני לוקח פפסי מלפפונים מערבב עם קצת פפסי עגבניות (ללא ספק הלהיט הבא), מוסיף קצת פפסי בצל (שיהיה הלהיט אחרי העגבניות) ומעל קצת פפסי שמן זית, אני יכול לקרוא לזה ארוחת בוקר? או שאני אחכה כבר לפפסי סלט יווני ונגמור עניין?

  3. אני תוהה אם יובל שומר את כל הלינקים היפנים האלה בקובץ במחשב, או מעתיק אותם כל פעם מהפוסט הקודם. ובמקרה הזה, האם הכתובת של הפוסט האחרון שמורה בקובץ במחשב. ובמקרה הראשון, האם יש שם עוד המשך מוכן למשפט המלא שרק צריך להוסיף לו לינקים כל פעם. ובכל אחד מהמקרים, באיזה שלב התחילה להתפתח השיטה הזו.

    וחוץ מזה.

  4. סליחה, דייאט מים זה שלי, שנים שאני מבקשת דייאט מים בכל מקום (עד היום זה הצחיק רק אותי, אולי מעכשיו עןד אנשים יבינו את הבדיחה). היפנים האלה גנבו ממני.

  5. אין ספק, החלה עונת המלפפונים.

    ואם כבר, היום בבוקר שמתי לב למלפפון ראשון שצץ לו לפתע בערוגת הירק שלי. צירוף מקרים? איי וונדר.

  6. קולה מלפפונים לא נשמע כל-כך מופרך כשחושבים על קריסטל בטעם מנטה, (ואולי זה הזמן לתהות למה לא משווקים יותר צ'רי קולה בישראל?).

  7. אין צ'רי קולה בישראל
    כי הישראלים שותים צ'רי קולה רק בחו"ל, בארץ הם שותים קולה (גג קולהלימון)

    דרך אגב משהו ראה בארץ את להיט המטוסים – מיץ עגבניות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *